Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Çarşamba, Şubat 14, 2007
Cok sükür bitti :)
Evet Mutfagima nihayet kavustum, cok yorulduk ama bence degdi, cok sevdim yeni mutfagimi :))) Gectigimiz Cuma sabah 8'de basladilar aksam 5 gibi anca bitmisti :))













resimleri Cumartesi sabah cektim, Esim daha prizleri takmamisti, adamlar birgün bekleyin demislerdi ama ben resimleri cekmek icin bekleyemedim o kadar :))

Bu arada tabii ki sadece Mutfakla ugrasmadik , gecen hafta Carsamba Doktor kontrolümpz vardi, bebisi görmeye gittik, hersey yolunda tam haftasina göre gelisiyor masallah ve kipir kipir iki saniye durmadi cadi :)) Doktorum yalvardi resmen nolur bi dur diye, 3 boyutlu Ultrasonda cok kipirdayinca bisi anlasilmiyo cünkü :))) Kiz oldugu zaten kesindi ama bizim kiz iyice emin olun hatta babaanneme benden selam söyleyin dercesine yine gösterdi kiz oldugunu :)))


Dilos cok sabirsizlaniyor 3 ay kaldi kizim diyorum agliyor, neden o kadar gec geliyomus yetermis artik büyümüs ya karnim :)))Kardesi ile neler yapacakmis neler onlari anlatiyor bana, onunla gezmeye gitcekmis, yüzmeye gitcekmis, parka da gitcekmis ama o korkarmis salincaktan dikkat edecekmis kendisi sallayacakmis kardesini, sonra puzzle oynayacakmis kardesi ile, mamasini o vercekmis, altini o degistirecekmis, pek hevesli sormayin :)))


Yalniz son zamanlarda cok da asabi oldu kücük hanim, sanirim yeni bir döneme girdik,bak istedigimi yapmazsan aglarim dönemi, olur olmaz herseyi istiyor hayir diyince de aglamaya basliyor :((( benimde en sevmedigim seydir aglayarak biseyleri elde etmeye calismasi tabii ki taviz vermiyorum, nereye kadar aglayabilir ki ???? cidden en fazla 15 dakika agliyor sonra susuyor ve yanima gelip "Ama niye hayir dedin" diye soruyor, e diyorum aglamasaydin beni dinleseydin ben sana anlatmaya calistim niye hayir dedigimi diyorum yeniden anlatiyorum sonra sakinlesiyor,


Diger bi derdimiz de odasini toplamasi konusu, dagitmaya gelince üstüne kimseyi tanimam, masallah disi terminatör savas alani oluyor ortalik, defile yapiyor kiyafetler ortada, boya yapiyor kalemler ortada, her defasinda anlatiyorum bak boya yapmayi bitirince topla kalemlerini kitaplarini sonra diger oyuna gec diyorum o an tamam diyo ama ertesi gün yine aynisi, topla dedigimde ise bahanesi cok kücük hanimin, yok yorgun oluyo, uykusu gelmis oluyo hatta ve hatta basi bile agriyo o kadar yani, ama hadi kalk gezmeye gidelim diyim ne yorgunluk kaliyo ne baska bisi :))))


Cok önemli bi sorun daha var ki buda beni cok düsündürüyor, Dilos Arkadaslarina herseyini hediye etmek istiyor, Mesela dün alisverise ciktik, Ananas aldirdi yicem diye, eve geldik karsi komsunun oglunu gördü ona vercekmis ananasi, olmaz kizim diyorum ama vermek istiyorum diyo, cok sinirlendim ama o an ya, cocugun annesi de yaninda hayir desem sanki Ananasi sakiniyormus gibi olucak ama kendi icin aldigi birseyi baskasina vermemesi gerektigini ögrenmek zorunda, tamam paylasmak güzeldir ama sinirlari olmali, bizim kiz eve kim gelirse gelsin herseyini döksün ortaya, herkese dagitsin bunun dogru olmadini bi sekilde ögretmeliyim ama nasil, bikac defa izin verdim aldigi seyi baskasina vermesine ki sonra istediginde e sen ellerinle hediye ettin kusura bakma diyebileyim, ama o bile ise yaramadi "Sen bana bi daha al" diyip siyriliyo isin icinden !!!!


neyse bunlarda gececek daha ne sorunlar bekliyor bizi diyorum bazen esime, hatta gecenlerde güldük bile bu kiz 5 yasinda böyle cok bilmis 15 yasini düsünmek bile istemiyoruz yani, bi süre böyle bu yaslarda kalsa olmaz mi ???

 
posted by süpürgesizcadi at Çarşamba, Şubat 14, 2007 | Permalink |


4 Comments: