Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cuma, Şubat 02, 2007
Surdan Burdan :)
Gectigimiz Pazar Benim eski mutfak söküldü ve kaynanamin evine takildi, bizde gittik tabii kizimla, Annem ve Babam da geldi oraya Esim ve Kaynim mutfakla bogustu bizde güzel bir gün gecirdik :))) Annem benim icin arapasi corbasi yapti, hamile kaldigimdan beri istiyordum ama bi türlü firsat olmamisti, Annecimin ici rahat etmemis o gün Kaynanamlara gelirken malzemelerini getirmis hemencik yapiverdi bende hüplettim, resmini bile cekmeye firsat birakmadim yani :)))


O aksam kardesim de bize gelecekti ama ben bunu Dilos'a söylemedim süpriz olsun diye, ama o dayanir mi hic devamli " ümmi teyzee sen bize geeel, ümmi teyzeee sen bizim evde uyu" diye yalvardi, bende "Dedenden izin al bakalim" dedim, bu basladi " Dede nütfen verr nolur ama bak ben aglarim nütfeeennn" diyo sonra bana döndü ve " Dede ne vercek ki?" diye soruyo, Izin kelimesini anlamamis cadim :)))) neyse dedemiz iyi taman gitsin bakalim dedi de sevindirik olduk :))

Bunun serefine teyzesinin saclarini örmesine de izin verdi, Teyzemiz cok güzel bir model ördü, benim cok hosuma gitti bu model ama kendim yapmaya kalksam yapamam sanirim, kuaförüm sözde ama örgü ile aramiz hic iyi olmadi, ne sac örgüsü ne de el örgüsü beceremiyorum :))) Neyse Teyzemiz yapiyo ya yeter :)))



Neyse sacimiz örüldü, oturuyoz Annemlerde kalkmisti, bizde kalkmak icin hazirlaniyorduk, Dilos simariklik yapiyor falan, bu basladi " Anne ben büyüküm demi, Babam kücük, Amcam kücük, sen kücüksün, babaannem kücük demi, ben büyüküm" diye söyleniyo bizde yaa evet demis bulunduk, bu defa " hadii ayaga kalkin hadiii" dedi, biz ayaga kalkinca kendisi en kücük kaldi tabii, allahim nasil bozuldu nasil sinirlendi " Heeeeeeeeeeyyyyyy aber ich bin zu kleiiinnnnn (Heeyyy ama ben cok kücügüm) " diye aglamaya basladi, ay hepimiz diz üstü cöktük de rahatladi biraz cadi :)))

Pazartesi babasi ile Mutfakda calisti benim kizim, duvarlari kazidilar birlikte :))) boya yaparken de onu beklicekmisiz öyle buyurdu hanfendi ve mutfagi da pembe yapacakmisiz, ay bu pembe sevdasindan bana bay geldi yaa :))))



Sali günü Kardesimle sabah önce kahvaltiya gittik, ordan alisverise ciktik baya gezdik, Aksam üstü de sinemaya gittik, Maskeli Besler Irak gelmis,zaten tek tük Türk filmi geliyor bizde her gelene gitmeye calisiyoruz ki devami gelsin diye,ama o gün o kadar sinir oldum ki yok yok adam olmayiz biz bu son filmdir belki diye bile korkuyorum inanin :(((

Film baslar bizim insanlarimiz hala sohbet eder, filmin ilk 15 dakika gectigi halde hala yeni gelenler vardi, cep telefonu ile konusanlar, zirt pirt disariya cikan genc kiz grubu, aglayan 3-4 yaslarinda cocuklar ki Onlari niye getirirler anlamis diilim onlara göre film mi o allah askina ya :((((, Neyse film bitti isiklar yandi ve ortalik savas alani ay anlatamam igrenc rezalet, heryer patlamis misir, resmen yerlere dökülmüs bi güzel ezilmis, yani yerde patlamis misirdan bir hali vardi desem abartmis olmam sanirim :(((( yok yok saygi sifir iste , sonrada kalkip bizi sevmiyorlar diyoruz, eee sen evinde film izlerken de mi böyle yapiyorsun kardesim ya, yere mi atiyon patlak misirlarini ?? Dügünlerde de aynisi olur daha dügün baslamadan bayan WC'si girilmez hale gelir, lavabonun ici izmarit dolu olur, yerler islak olur igrenc olur tek kelime ile, ama kendi evlerine gelince temizlik abidesi kesilirler basimiza, cidden cok ayipliyorum ve cok kiziyorum ben bu konulara :((((

Neyse Carsamba aksam üstü de kardesimi götürdük geriye :((( Dilos hic ayrilmak istemedi teyzesinden cok seviyor onu ama elden gelen bisi yok, neyse bu sene yaz aylarinda bitiyor okulu, sözü var gelip bizde kalcak Dilos bikana kadar :))))


Karnimdaki bebisim iyice kendini hissettirmeye basladi, minik minik tekmelerini yiyorum, özlemisim bu duyguyu ya, saka maka 3,5 ay kaldi doguma, zaman gecmiyor gibi geliyordu simdi de isleri yetistiremicem korkusu yasiyorum, kardesimle alisverise ciktigimiz gün ilk defa bebis icinde bisiler aldim dayanamadim, iki cift minicik ayakkabi ve onlara uygun iki tane de elbise aldim, cok ciciler ya , birilerinin beni tutmasi lazim yoksa kocam iflas bayragini cekecek :))))




















 
posted by süpürgesizcadi at Cuma, Şubat 02, 2007 | Permalink |


3 Comments:


  • At Pazartesi, Şubat 05, 2007, Blogger sevilay

    canim benim, ne güzel bir zaman gecirmissiniz, o sac örgülerine bayildim, bende cok severim ama bende hic beceremem. Mutfagini cok merak ediyorum, geldiginde bol bol resim cekde bizde görelim. Sobemi kabul ettigin icin tesekürler canim.

    Aldigin elbise cok sirin, ne kadar güzel ya, kiz cocuklari icin zaten hersey var.

    Kendine iyi bak, görüsmek üzere

     
  • At Salı, Şubat 06, 2007, Blogger sevil

    kızın teyzesini ne cok seviyor oyle benim cocukların ne teyzeleri var ne halaları.
    saclar süper olmuş harika gözüküyor.

    kıyafetlere süper çok cici seyler almıssın insan görünce dayanamıyor ya.

     
  • At Çarşamba, Şubat 14, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Sevilay'cim ekledim Mutfagimin resimlerini :))
    Evet kiz bebilse ricin cok güzel seyler var, gerci erkek bebisler icinde cok güzel seyler cikmis sarili yesilli falan cok hos seyler gördüm :))

    Sevil'cim Benim kizimda teyze bol ama halasi yok hic, bir tanecik de dayisi ile bir tanecik Amcasi var, peki sizde amca veya Dayi var mi ???

    Evet insan dayanamiyor, almim dedikce aliyorum, bu yüzden bi süre cikmama karari aldim ya du bakalim ne kadar dayanabilecegim :)))