Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Çarşamba, Nisan 04, 2007
04.04.1999-04.04.2007


Simdi bu tarih'de ne diyeceksiniz biliyorum :))
Bugün bizim Evlilik Yildönümümüz, tam tamina 8 sene olmus !! Zaman ne cabuk geciyor..
17 yasindaydim, bir dügüne gitmistik, o gün bircok arkadasdan ve tanidikdan iltifatlar almistim, hele bir tanesi " Oooo cok güzelsin bugün, yakinda seni de evlendiririz" demisti bende ona " Yok canim hic niyetim yok valla evlenmicem ben" diye cevap vermistim, üzerinden cok gecmedi topu topu 3 ay sonra ben Can'la sözlenmistim bile :)))

Garip bir hikayemiz var bizim, nasil evlendiniz diye soranlara görücü usulü desek degil, tanisarak flört ederek desek degil diye cevap veriyoruz :))

Görücü usulü kismi söyle oluyor, ben Kaynanami esimden önce tanidim, daha dogrusu en büyük Ablamin nisanina gelmislerdi Enistemin komsulari olarak, orda beni görüp begenmis ama ben o zaman daha 14 yasindayim :)) ama kadin hic rahat birakmadi senede 3-4 defa arayip gelebilirmiyiz diye sorarlardi, Annemde hep kizim kücük diye kibarca geri cevirirdi :)))

17 yasima geldigimde birgün Ablamla carsiya ciktik, carsida Ablam bikac arkadasini gördü ayak üstü sohbet ettik falan, yanlarinda da biri var,uzun sacli ve masmavi gözleri var, icimden " Ne güzel gözleri varmis Allah sahibine bagislasin" diye gecirdigimi hatirliyorum :)) neyse o cocukla tek kelime konusmadan ayriliyoruz ordan, eve geldigimizde ise Annem bi süprizle bekliyo oluyo beni, senelerce ayni ortamda bulundugum, abi dedigim, sakalastigim kavga ettigim birinin benimle evlenmek istedigini söylüyo annem :)) Ben yikiyorum ortaligi tabii istemem diye, ve agzimdan su sözler dökülüyor " Onunla evleniceme o cadi kadinin oglu ile evlenirim daha iyi söyle gelsinler" diyorum

Annem bikac defa soruyor eminmisin diye, eminim diyorum, ama aklim muzurlukda, sözde onlar gelecek ben gicik davranicam, geldiklerine pisman edicem bi daha aramayacaklar bizi :))) ee napim bunalmisim habire görücü haberi almaktan :)))


Neyse birgün geldiler ve benim karsimda o "Allah sahibine bagislasin" dedigim cocuk duruyodu, e gelde ayagina kadar gelen kismeti tep simdi olucak sey mi :))) icimden bir ses hemde cok güclü bir ses "Sen bu Adamla Mutlu olacaksin" diyordu !!


27.11.1997 tarihinde Nisanlandik, cok güzel bir nisanlilik dönemi yasadik biz,ve 4.4.1999 da da evlendik Can beni Mutlu etmek icin elinden geleni yapti, tabii ki arada kavgalarimiz oldu, e hala oluyor , evliligin tuzu biberi diyorum ben bu kavgalara, kavgalarimiz sayesinde birbirimizi daha iyi tanimiyormuyuz ???zaten bizim kavgalarimiz öyle bikac gün süremiyo , bana kalsa ben sürüdürcem, cok severim surat asmayi da kendimi naza cekmeyi de ama Can en fazla 1 saat sonra hicbisi yokmus gibi davranmaya basliyo bile :))agiz tadiyla bi küs kalamadim ha :))

Iste böyle bir hikayemiz var bizim...



8 sene olmus biz evleneli, zaman ne cabuk gecmis, hicbir zaman Can'la evlendigime pisman olmadim, arada beni cok sinir etsede Dünya'nin en iyi eslerinden biridir diye idda edebilirim, benim su Hamielelik asabiyetime bile dayanabiliyo ya daha ne diyim :)) su siralar evin icinde habire havlayan homurdanan bir tip halinde geziyorum da :)))) ben olsam coktan otele falan tasinmistim sanirim :)))





Fotolari Albümün icinden scan ettigim icin fazla net olmadi idare ediverin artik :)))




 
posted by süpürgesizcadi at Çarşamba, Nisan 04, 2007 | Permalink |


3 Comments:


  • At Çarşamba, Nisan 04, 2007, Blogger Anne ve Bebisi

    Nice uzun ve güzel senelere:)
    Aşağıda elinin 28 yaş sebebiyle bunalıma girdiğini yazmışsın:P Benim eşim de o yaşlarda başladı bunalıma:P, şimdi 31, üstelik hiç göstermez ama yaşlandığını düşünüyor:) Napıcaz bilmiyorum:)

     
  • At Çarşamba, Nisan 04, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Merhaba Hosgeldin Anne ve bebisi :))

    Güzel dileklerin icin tessekürler ;))

    Ve nasi yani bu gecici bir dönem degil mi ?? Eyvaaaah yandik desene,devamli motive edicez o zaman amanda aman pek gencsin seeennn seklinde :) belki ise yarar hi ?? olmadi ben de yaslandim diye depresirim o beni teselli etmek zorunda kalsin :)))))

     
  • At Pazartesi, Nisan 09, 2007, Blogger Ayşe

    sakinecim, tebrik edrim.Hikayenizi forumdan hatırlıyorum, ciden dediğin gibi ilginç, görücü yada flört olayı:)
    yavrularınızla birlikte daha nice huzurlu ve mutlu 8 senelere inşallah...