Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Salı, Şubat 27, 2007
Yasiyoruz ...
Hic keyfim yoktu son günlerde, burda bir komsumun yasadiklari cok etkiledi beni, yeni yeni kendime geliyorum, hayat devam ediyor ve ates düstügü yeri yakiyor gercekten :(((

Neyse bu konuyu daha fazla yazmayacagim aklima geldikce fena oluyorum cünkü :(

Gecen Sali Esimin yasgünü vardi o artik 28 yasinda :)) ve depresyonda, yaslaniyormus :))) adam 30 yasina gelince napicak cok merak ediyorum :)) izin falanda almamis zaten, genelde yasgünü icin izin alirdi ama bu defa i ih :))




Gecen hafta birde tatildi burda, yani kizim evdeydi, yedik birbirimizi resmen, hergün sabah erkenden uyandi ve ben krese gidicem diye zirladi, kizim tatil diyorum kres kapali diyorum i ih, inadi tuttu, allahdan hava cok güzeldi de arada parka falan cikip enerji harcadi yoksa evde ben kafayi yicektim :))))

Cok sükür Bu hafta kresimize kavustuk, zaten havalarda bozdu iki gündür devamli yagmur yagiyor...

Ay yok ne kadar zorlarsam zorlayayim söyle neseli seyler yazamiyorum,en iyisi bu postu burda kesmek....
 
posted by süpürgesizcadi at Salı, Şubat 27, 2007 | Permalink |


2 Comments:


  • At Salı, Mart 06, 2007, Blogger sevilay

    Merhaba canim, uzun zaman olmus ya yazmayali. Ilk önce mutfagin hayirli olsun, cok güzel olmsu, zevkin cok güzel. Güle güle kullan.

    Esin´in de gecmis dogum günü kutlu olsun, demek 28 yasina girdi, sen kac yasindasin?

    Cadi kizin nasil, sen ve bebis nasilsiniz?

     
  • At Perşembe, Mart 08, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Merhaba Sevilay'cim tessekür ederim :)

    Esim 28 yasinda evet bende 27 yasindayim :) sen yaslandin artik diye alay ediyorum bazen sinir oluyo bana, aslinda aramizda sadece 7 ay falan var :)))

    Cadi kizim iyi, Bebis de iyi ama ben pek iyi degilim, iyice agirlastim artik, pc basinda uzun süre oturamiyorum, bu yüzden de blogumu güncelleyemiyorum zaten, neyse az kaldi :)

    Öpüyorum seni ;)