Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Perşembe, Mart 08, 2007
Nurtopu gibi...
bir miyom'um varmis :((((

Sali aksami göbegimin sag tarafinda hafif bir agri hissetmeye baslamistim, gece daha da kötülesti, dün doktoruma gittim, ve Ultrasonda agrinin sebebi anlasildi, nurtopu gibi yaklasik 2 cm capinda bir miyom var :((( yani bir kitle kötü huylu degil, bircok kadinda olurmus vebir cogu hissetmezmis bile ama ben su an Hamile oldugum icin ve miyom da Rahimde oldugu icin agri yapiyor, kizimda sagolsun arada tam oraya dogru bir tekme savuruyor canimi cok acitiyor :(((

Yapilcak bisi yok yaklasik 10 hafta daha bu agriyi cekicem maalesef :(( Ya benim Cadi kizima hamileyken hic sorun yasamadiydim ben, cok kilo alma ve bel agrisi disinda süper gecmisti, o bel agrilarina kurban olayim diyorum su an resmen, bu gebelgimde dis agrisindan miyom agrisina herseyi cekiyorum masallah, sanirim ablasindan daha fena olcak bu kizim :))))

Sona yaklastikca sabirsizlaniyorum, ayrica ben Dilosumla kosmayi oynamayi, hoplayip ziplamayi özledim, ona devamli seni kucagima alamam, seninle kosamam, seninle ziplayamam demekden biktim desem :(((( normal hayatima dönmek istiyoruuummm, eski kiyafetlerimi giymek istiyorum, bebegimi kucagima alip öpüp koklamak istiyorum, zaten bu gebelik 9 ay sürmese ben 4-5 cocuk yaparim da gebelik gözümde büyüyor benim, cidden herkes gebeligi sever keske hep icimde kalsaydi diyenler bile vardir ama ben bebek büyütmeyi daha cok seviyorum :)) hazir vercekler elime minicik ohh misler gibi :)))

Neyse miyomum yeter cok oturdun kalk azcuk diyo, miyomum izin verince yazarim tekrar :)))))
 
posted by süpürgesizcadi at Perşembe, Mart 08, 2007 | Permalink |


6 Comments:


  • At Perşembe, Mart 08, 2007, Anonymous Adsız

    canım üzüldüm yaa:(( tehlikeli birşey olmaması güzel de canını acıtması kötü:(( inşallah son 10 haftayı sıkıntısız ve ağrısız atlatır, minişinizi kucağınıza alırsın.
    diloşda özlemiştir annesi seninle yerlerde yuvarlanmayı,hoplayıp zıplamayı ama kardeş heyecanı ve sevinci onu rahatlatıyordur:))

     
  • At Perşembe, Mart 08, 2007, Anonymous Adsız

    ben yine adımı yazmadım dimi:)) ayşeyim arver olan:))

     
  • At Pazartesi, Mart 12, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Ayse'cim valla diyorum artik bir an önce dogursam diye ya :) bu hamilelik cok uzun geldi bana :)))Dilos sikayetci degil su an pek, benimle yapamadiklarini babasi ile yapiyo ama ben onlari kiskaniyom iyi mi :)))))))))))

     
  • At Pazartesi, Mart 12, 2007, Blogger sevilay

    Canim benim, cok üzüldüm, ama yine de ALLAH´a sükür ki kötü huylu degil. ALLAH sana sabir versin ve insallah agrilarin cok olmaz. Seni anliyorum, sona dogru gelince daha da sabirsizlaniyorsun, ahh bitsin artik bu hamilelik ve bebesim kucagimda olsun düsünüyor insan. Ama cok az kaldi.

    Kendine iyi bak canim. öpüyorum

     
  • At Perşembe, Mart 15, 2007, Blogger sevil

    geçmiş olsun canım. insan neler yaşıyor hamilelikte değilmi. inşallah sağlıklı bir şekilde kucağına alırsında bütün çektiklerini bir an önce unuverirsin.
    görüşmek üzere

     
  • At Cumartesi, Mart 17, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Sevilay'cim gercekten son aylar o kadar zor geciyor ki, allaha sükür agrilarim cok degil, sanirim cok agridigi zaman minik kizim tam miyomun üzerine baski yapti, simdi biraz fazla yorulunca hissediyorum! evet cok az kaldi :)))

    Öpüyorum seni ve Sameti

    Sevil'cim cok tessekür ederim, benimde su an icin tek dilegim bebisimi saglikla kucagima almak, dogum yaklastikca sacma sapan rüyalar görmeye basliyorum cünkü :((