Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Pazartesi, Nisan 23, 2007
Gecmiyor günler derken...
Dogum yapmama 3,5 hafta kadar kaldi, tabii tam vaktinde gelirse kücük hanim, 19 Mayis'da dogum yapacagim insallah :))hala hastane cantami hazirlamadim, neyi bekledigimi sormayin bende bilmiyorum :))) Son haftalar gecmek bilmiyor zaten, iyice agirlastim, havalarda birden isininca maalesef ödem olusmaya basladi evlilik alyansimi daha gecengüne kadar rahatlikla takabilirken dün gece cikardim artik takamiyorum :(((((Göbegim kocaman oldu, hareketlerimde iyice kisitlandi artik, kücük hanim hala cok yukarda oldugu icin cigelerime baski fazla ve nefes almakda zorlaniyorum, cok cabuk yoruluyorum, Dilos'da yasadigim uyku sorunu bu hamisligimde yok cok sükür masallah tas gibi uyuyorum :)))

Eksiklerimizi büyük ölcüde tamamladik, yatagimiz geldi Babamiz tarafindan kurulmayi bekliyor, killerdenm sepetimiz cikartildi, bebek küvetimiz cikartildi, Annem de Türkiyede sepet ve yatak takimi olayini Terziye devretmis :))) Beyaz tül ve pembis süsleri olan bir takim istedim bakalim insallah hayal ettigim gibi olur :) yalniz benim göbegi gören bu kiz degil erkek diyo, icime kurt düsürdüler resmen, Bizim Yurdum insani cok sever ya böyle tahmin yürütmeyi ay göbegin sivri bu kesin erkek, aaaa sen cirkinlesmissin kesin kiz seklinde sadece bize öz benzetmelerimiz olmazsa olmaz, bende artik valla kiz veya erkek benim icin hic farketmiyor ama cidden erkek olursa dediginiz gibi pembislerle büyüyecek hic kacari yok diyorum ,ana kucagi bile pembe :))Neyse en gec 1 ay sonra görecegiz bakalim bizim bizdik doktoru mu yoksa Yurdum teyzelerini mi hakli cikartacak :)))


Simdi Dilos'umdan haberler var :))

Gectigimiz Persembe Münih'de gidecegi kreste randevumuz vardi, kaydini yaptircaktik birazda fikir sahibi olabilmek adina gruplari gezecektik, sabah saat 7'de ciktik evden Münih Otoyolu feciyat kalabalik oluyor haftaici, anca yetisiriz saat 08:15'e diye düsündük, Münihe 10 km kala yol tikandi acilmasi yaklasik yarim saat sürdü, e hadi yine ucuz atlattik 15 dakikamiz var derken yanlis bir yola saptik, sapis o sapis dolan babam dolan, bi türlü gitmemiz gereken yola cikamiyoruz, her sordugumuz farkli bir yön gösteriyo, aksi gibi arabanin Navigation özelligi var ama tam gerekli oldugu vakit nallari dikti, biz Münih'deyiz o bizi Berlinde saniyo, o ayri bir komediydi :)))

Neyse saat 10!!! gibi okulu bulabildik, Allahdan cok seker insanlar hic surat yapmadilar, Bu almanlarda kolay rast gelinen bi durum degil yani, gec mi kaldin hadi kardesim baska bir güne tekrar randevu al der gönderirler adami, sanirim bana acidilar, ben oflaya toflaya yürüyünce :)))
Gelelim kresin ayrintilarina, Dilos cok ama cok sevdi bu kresi, elinden gelse hemen oraya baslayacak ama 11 Eylül'e kadar sabretmesi gerekiyo :))


Kresten bikac resim, fazla net degil cünkü esim cep telefonu ile cekti :))


Öncelikle Kendinden baska cocuklarinda isitme cihazi kullaniyor oldugunu görünce cok sevindi, ayrica girdigi grupda 3 tane daha Türk Arkadasi olacak, bir tanesi kiz ve onunda ismi Dilara, o kadar cabuk kaynastilar arkadas oldular ki,Kizimin yüzünde güller acti, onu öyle görünce bende cok mutlu oldum tabii, cünkü ciddi endislerim vardi, taa Münihe gidecek sonucta, ayrica burdaki kresine 3 senedir gidiyo alistigi ortamdan ayirmak onu nasil etkiler diye cok düsündüm, ama benim cadi kizim bütün endiselerimin yersiz oldugunu gösterdi bana :)) aylari sayiyoruz simdi, Dilara 2'ye kavusmak icin :))))

Baska baskaaa neler oldu !!

Bahce sezonunu actik artik,hatta gecen haftasonu ilk misafirimizi agirladik bile bahcemizde, Ablamla durup durup " Ay iyi ki almisiz bu bahceyi, napiyomusuz eskiden yaaa?" diyoruz, havalar isininca evde durmak istemiyoruz hic, cocuklar istedikleri gibi cosuyor, biz cay keyfi yapiyoruz, yalniz ben bahce isini cok sevmeme ragmen göbek sayesinde bisi yapamiyorum o biraz zor geliyo, bi dogurayim neler yapicam neler diye hayal kuruyorum :)))

Kücük hanim bahcede salincagina kavusmus olmanin sevincini yasiyor, hemen babasina " Babaa foto cek " diye emir buyurdu :)
Gecen hafta pazargünü Esimin is arkadaslarina davetliydik, ben ilk defa tanistim esleri ile, gerci biri gecen sene bize gelmisti ama fazla muhabbet edememistik ,ben acayip merak ediyodum acaba anlasabilirmiyim nasil insanlar diye cok düsündüm, cok iyi anlastik ama, eslerimizi mangal basina gönderip biz bol bol laklak etti, ve ben dogum yaptikdan sonra tekrar toplanmak üzre anlastik, hatta simdiden birlikde gidecegimiz yerlerin plani bile yapildi, hayvananat bahcesine gidicez, eglence parkina gidicez, bizim bahcede mangal partisi yapicaz, simdi hepsi benim dogurmami bekliyo :) Yeni insanlarla tanismak ve birde anlasabilmek cok güzel, Esim'de cok sevindi anlasmamiza cünkü o da is arkadaslari ile cok iyi anlasiyor iyi oldu yani bu yeni arkadasliklar :))


Arabada dondurma keyfi,alisverise giderken Mc-Donalds'i gördü dondurma krizi tuttu, yarim saat onu bekledik bide arabada :))










 
posted by süpürgesizcadi at Pazartesi, Nisan 23, 2007 | Permalink |


8 Comments:


  • At Perşembe, Nisan 26, 2007, Blogger Anne ve Bebisi

    Kızının okulu hayırlı olsun:) Umarım çok eğlenir:)

     
  • At Perşembe, Nisan 26, 2007, Blogger Ayşe

    Hazırladın değil mi hastane valizini artık sakiş? günün az kaldı, hadi artıık. yakın olsaydık,gelirdim bi koşu yardıma:)
    Diloşun okulunu sevmesine ve ısınmasına çok sevindim, dediğin gibi arkadaşlarının kulak cihazı kullanmasıda onu çok olumlu yönde etkilemiştir. Yeni okulunda başarılar dilerim şimdiden, gerçi daha çok var ama olsun ben diyim şimdiden:P
    ohh ne güzel olmuş bahçenizin olması. hem parkta yakın size, sen keyif yaparken, oda gözünün önünde olmuş olur dediğin gibi
    küçük hanımın dondurma yiyişi ve pozuda pek güzel hani:))

     
  • At Cuma, Nisan 27, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Tessekürler Anne ve Bebisi, simdiden sabirsizlaniyor cadim :))

    Ayse yarim hazirladim desem :)) en önemlilerini koydum da bikac eksik var, bana sanki bikac yil daha böle hamile kalcakmisim gibi geldigi icin herhalde hic istifimi bozmuyorum eksikler konusunda, daha var nasilsa diye, oysa topu topu 2,5 hafta kadar bisi kaldi :))Sancilar basladiginda önce bi alisveris merkezine ugrariz artik :)

    Okul konusunda cok mutluyuz bizde insallah kizim icin en iyisidir :))

     
  • At Cuma, Nisan 27, 2007, Blogger Ayşe

    cidden çok az kalmış, olsun o eksikleride tamamlarsın inşallah. öpüyorum canım senide diloşuda:))

     
  • At Cumartesi, Nisan 28, 2007, Blogger birten

    canim karin olayinda seni cok iyi anliyorum daha yeni atlatmis olarak....cok az kaldi, ne cabuk geciyor ben dogum yaptim nerdeyse sende yapicaksin...ama sanki aylari dün sayiyormusuz gibi geliyor...kiz yada erkek hic fark etmezz...ön emli olan hayirlisi olmasi...hayirsiz olduktan sonra erkek olmus ne fark ederki dimi ama?? ben icimden geceni söyledim, ama böyle dedigin gibi insanlar karnini görünce hemen yorum yapiyorlar....kresi görüp rahat etmene sevindim cok, söyleedigin kadarda degilmis bak...bahcenizin olmasi cok hosuma gitti,bende isterdim ama pek anlamiyorum...
    kendine cok ama cok iyi bak...
    cok öptüm seni...
    mutfaginda yemek yaparsan bizimlede paylasirsin artik....

     
  • At Cumartesi, Nisan 28, 2007, Blogger birten

    beni sobelemistin ya en kisa zamanda cevapliycam, kusura bakma canimm:((

     
  • At Pazartesi, Nisan 30, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Cok haklisin Birten'cim bende hep hayirli evlat olsun ve sagsalim kucagima alayim eli ayagi düzgümn olsun baska bisi istemiyorum diyorum, ama gelde anlat bizim insanimiza iste,bi sürüörnek siraliyor yok bilmem kime de kiz dediler de erkek oldu diye :))) hayir ben illa kiz istiyorum demis olsam bu israrlarini anlayacagim ama :)))

    Bahce isinden bende anlamiyorum pek aslinda ama orda toprakla ugrasmak bile zevkli oluyomus simdi yapamiyorum ya degerini anladim :)))

    Mutfagimda yemek yapiyorum da, cabuk olan seyleri yapiyorum, insallah dogumdan sonra :))

    Sobe icin acele etme ne zaman vaktin olursa cevaplarsin canim :) ben takipdeyim :))

     
  • At Pazartesi, Nisan 30, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Cok haklisin Birten'cim bende hep hayirli evlat olsun ve sagsalim kucagima alayim eli ayagi düzgümn olsun baska bisi istemiyorum diyorum, ama gelde anlat bizim insanimiza iste,bi sürüörnek siraliyor yok bilmem kime de kiz dediler de erkek oldu diye :))) hayir ben illa kiz istiyorum demis olsam bu israrlarini anlayacagim ama :)))

    Bahce isinden bende anlamiyorum pek aslinda ama orda toprakla ugrasmak bile zevkli oluyomus simdi yapamiyorum ya degerini anladim :)))

    Mutfagimda yemek yapiyorum da, cabuk olan seyleri yapiyorum, insallah dogumdan sonra :))

    Sobe icin acele etme ne zaman vaktin olursa cevaplarsin canim :) ben takipdeyim :))