Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Salı, Haziran 26, 2007
Bizden son haberler özeti :)

Aaaaa bu taraf daha ilgincmis yahu, bende bos bos koltuga bakiyodum askolsun Anne insan bi söle sag yanina dön diye !!


E hadi nereye gideceksek gidelim, yalniz su battaniye'yi cekin üstümden o kadar soguk degil!!
Cok yoruldum cooookkkk, mama icmek ve gaz cikarmak ne kadar yorucu bilmezsiniz siz!!


Birak resim cekmeyide yardim et gaz cikarticam cikmiyo !!!



Kisa kisa özet geceyim malum yine cok fazla vaktim yok gidip uyumam lazim :))


Asya cok iyi :) Kontrolümüz vardi gecengün, kilo almisiz sevindik, boyumuzda uzamis buna da sevindik, Vitamin K verildi onu sevmedik hepsini geri cikardik doktor teyze yeniden vermek zorunda kaldi :))


Dilos'a gelince o ayri bir alemde :)) ben Abla oldum tafralari aynen devam, yatmam ben ablayim, kalkmam ben ablayim, yemem ben ablayim, delirtiyo beni :)) Bugün Asya'yi babasi ile basbasa biraktik bizde Dilosumla basbasa sinemaya gittik, Shrek 3'ü izledik, gerci Dilos kizdi bana Asya niye gelmedi diye, o aglar Annem sinemada olmaz diyince "Aglasiinnn emzik veririz susaaaaaarrrr" diye bide kendince cözüm üretti cadi :))


Bu arada biricik Dostum Arzu da dogum yapti gecen sali, bir oglu oldu, ilk bebislerimizde beraber büyütmüstük hatta dünür olma hayallerimiz var, simdi o ogluslari ikiledi , bende kizlari, Esi Haldun dogum sonrasi haber verirken " Ikinci damadin'da dogdu" diye haber verdi :)) Ayni abisinin tipkisinin aynisi bir oglusu olmus canim arkadasimin :))


Bi de benim büyügüm olan Ablam Hamileymis :)) cok sevindik, Annem saskin tabii torun sayisi 6'ya cikicak :)))kizkardesim tamam kadro doldu ben cocuk mocuk dogurmam artik diyo :))
Aslinda uzun uzun yazmayi cok istiyorum ama pc basina oturunca o kadar yorulmus oluyorum ki yazmak istediklerimin hepsini unutuyorum, neyse pazar günü mevlüdümüpz var onun telasi'da gecsin iyice bir dinlenicem insallah :))))

 
posted by süpürgesizcadi at Salı, Haziran 26, 2007 | Permalink |


7 Comments:


  • At Çarşamba, Haziran 27, 2007, Blogger sevilay

    ahh anacigim bu büyümüs yaa. Yerim ben bu cadiyi. Cok tatli Allah nazardan saklasin. Güzelim benim cok uzun zamandir görüsemedik. Nasilsin? Ben blog isini baya astim yine, sametin yaramazliklarini ve bir kac resim koydum yine. Hic zamanim olmuyor, pc den cok uzaklasim bu zamanlar. seni öpüyorum

     
  • At Perşembe, Haziran 28, 2007, Blogger Anne ve Bebisi

    Çok tatlı maşallah:)
    Ne güzel büyük bir aile olmuşsunuz:) Torun torba hep birlikte:) Bayramlar seyranlar ne güzel geçer:))

     
  • At Cuma, Haziran 29, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Sevilay'cim bende hergün bakiyodum sayfana nihayet yeni seyler yazmissin :) Ya büyüdü bile kizim zaman cabuk geciyor :(

    Anne ve bebisi'cim :) evet cok cok kalabalik bir aileyiz masallah, 5 kardesiz , ayrica Amcalarim falanda var burda bi araya gelince feci curcuna oluyo :) ama güzel oluyo :)))

     
  • At Cuma, Haziran 29, 2007, Blogger AsYa

    Asya'nın iyi olmasına çok sevindim maşalllah ona..minicik resimlerde daha şeker şey.
    Canım bu arada blogunun yeni formatı bu heralde di mi.Beyaz bi sayfa..yoksa sadece bende böyle çıkıyo olamaz sanırım.

     
  • At Pazar, Temmuz 01, 2007, Blogger gunlukcugum

    hakikaten buyumus dunyaya gelen cok cabuk buyuyor .ilk zamanlar ay kizim nezaman buyuyecek derken simdi nezman buyudu oluyorum)blogumu ziyaret etmek istersen eminerkek@hotmail.com mailime mail adresini gonderirsen seni davet ederim))

     
  • At Pazartesi, Temmuz 02, 2007, Blogger vildan

    sakişciğim merhaba,

    büyümüş tatlı kuzu, hele diloş bambaşka bir çocuk olmuş sanki :) doğum hikayeni ağlamaklı okudum ben de. sıkıntılı günler geride kalmış, lohusayken bunları yaşaman daha da etkilemiştir seni. artık 4 kişilik olan kobacan ailenle ömür boyu mutluluklar ve sağlık dilerim. çok çok öperim.

     
  • At Salı, Temmuz 03, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Asya'cim yok ya yeni format falan diil, bende hala hersey gayet yerinde görünüyo, sanirim bir baska pc'den girip bakmam gerekiyo,neden size beyaz bir sayfa aciliyo anlamadim ya :((

    Rana Eslem evet cok cabuk büyüyolar ya :((( hemen bir mail yaziyorum sana

    Vildo'cum nerelerdesin ya, özelttin kendini ha :(( Bende seni ve asklarimi öpüyorum :))