Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Pazartesi, Haziran 11, 2007
Iki cocuklu hallerim :))
Önce Resimler'den baslayalim :)

Ilk defa evden cikicaz ,giydirdiklerine bak büyük bunlar alooo, sapka durmuyo hem kafamda !!



Ya ben cok kücügüm yada bu yatak cok büyük, yok yok yatak büyük canim :)

Bici bici yapmak pek keyifli, sevdim ben bunu hergün yapabiliriz!!


Uykum geldi ebe hanim, artik beni yatagima götürsen diyorum !!


Söz vermistim ekledim, bu Dilara'min bebekligi, nasi benziyo mu kardesine ??


Emre Abisi ile carpisan otolara binen Cadim :))

Ata'da bindik cok sevdik cook, eve götürmek istedik, balkonda dursunmus :))

Canim kardesim benim :))))




Efenim nerden baslasam ??


Asya 3 haftalik oldu bile, hamileyken zaman gecmiyodu simdi de ana ne zaman 3 haftalik oldu bu kiz ya diyorum :)))


Önce Dilosumu anlatayim birazcik,Asya'yi ilk gördügünde ben yaninda degildim maalesef dikilmekle mesguldüm, ama babamiz kameraya kaydetmis herseyi ordan izledim, kikirdeyip duruyor :)) sonra beni görünce aglamakli oldu ama, tabii halim pek ic acici görünmüyodu cünkü serum falan,o halde görünce üzüldü benim bizdigim :( ama hemen toparladi kendini ve " Hadi eve gidelim" demeye basladi:)) Babaannesi ve Anaannesi götürmek istedi her ikisine de yüz vermedi " gelemem ben artik abla oldum" diyo bi de :)) Ablam'da bizde uyu sen diyecek olmus ona da " Olmaz babam yalniz korkar ama!" demis :)))

aman Abla oldu ya havasindan yanina yaklasilmiyo cadi'nin, Parka cikiyo iki dakka sonra ne kadar cocuk varsa toplayip geliyo kapiya bide onlarin yaninda " Anneee neden benim arkadasim bize gelemez, neden hayir diyon?" diye soruyo :)) Herkes kardesini görsün istiyo, parka göndermeyince de Balkondan cagiriyo milleti bakalim ne kadar devam edecek bu böyle :))
Tabii ki hafif kiskancliklarimiz var yok degil, e o kadar olacak diyoruz malum kücük hanim senelerdir ailenin tek cadisiydi simdi bir cadi daha geldi :)

Annem Asya icin bir künye almis onu takarken Dilos gördü ve ilk sorusu " Benimde var mi ondan " oldu, gidip bebeklik künyesini gösterdim de rahatladi cadim :))

Evde sadece biz bizeyken durumu iyi idare ediyoruz da, Birileri geldiginde karisiyo ortalik, millet panik ya, Dilos Kardesine yaklasinca yaygara kopuyo " kafasini elleme, orasini elleme, dikkat et aman" seklinde davrandiklarinda Dilos cok üzülüyor, hayir o kadar da diyorum yapmayin etmeyin o kardesine zarar vermek istemiyor ki daha sakin dille söyleyin diye ama nerdeee iki sakin söyleseler ücüncüde mutlaka gene panik oluyolar, oysa ben zaten yalnizken devamli Dilos'u da yanima aliyorum mamasini verirken,altini degistirirken hep gel yardim et bana diyorum cok hosuna gidiyor, yada emzigini ver annem falan diyorum kosarak veriyor bir de sarki söylüyor kardesine, beste kendisine ait...

Asyaaaa bak ben ablan oldum
Ben cok güzelim
sende cok güzelsin
aglamaaaa bak ben senin ablanim
yerim seni ben

Uyuyunca da kiziyo, ama niye uyuyomus, uyansinmis :)) kizim o daha cok minik uyuyacak ki cabucak büyüyecek diyorum kiziyo :) sende bebekken cok uyurdun kizim diyince kabullenmis görünüyo durumu ama 5 dakika sonra yine basliyo "Anne Asya uyumasin baksin" demeye :)


Gecen hafta burda panayir vardi, Pazar günü ben kendimi oldukca iyi hissettigim icin hadi gidelim dedik, maksat Dilos eglensin biraz, bir cocuk bu kadar mi baba'ya ceker yahu, git atlikarinca'ya bin, ne bilim cocuklar icin olan seylere ilgi göster dimi, yok bizim ki Dönme dolaba bincekmis,hizli trene bincekmis (ya bu hizli trenin türkcesi ne??hani su tepetaslak dönen tren??) sonra benim bakarken bile midemi alt üst eden bilimum zimbirtilara binmek icin zirladi hanfendi !! Babasi bindi tabii onu görünce daha da dellendi, ama babasi korkmuyomus oda korkmuyomus, ya azcik birazcik bana cekseydin kizim yaaa !!!


Eve dönerken kocaman bir süngerkafa balonu aldik cadi'ya eve geldik sen kapinin önüne hoplayip ziplayip etrafa hava aticam derken balonu elinden ucur, allahim kizilca kiyamet koptu, nasil agladi nasil üzüldü, uzun süre ufukda gittikce kücülen balonun arkasindan bakti, Aksam uyuyunca ben babasini tekrar balon almak üzre gönderdim, ertesi sabah görünce pek sevindi ,ama yine benim sözümü dinlemeyerek parka cikardi balonunu ve yine ucurdu, ama bu defa pek aglayamadi cünkü hatasinin farkinda ben demistim ona cikarma ucar diye :((( panayir'da bitti istesek de gidip alamayiz zaten :(( icine dert oldu cadimin hala balon yasindayiz :((

Gelelim Asya cadisina :)) daha anlatacak cok bisi yok, mama iciyo, gaz cikartiyo ,uyuyo ve agliyo :))) acikinca yaygarayi kopartiyo, hemen biberon tikilmali agzina onu istiyo, ellerini falan emmeye basliyo yada kazagini :))bazen ben cay veya su vererek kandirmaya calisiyorum iki cekiyo mama olmadigini anlayinca dili ile geri itiyo, emzikle de kandiramiyoruz mama hazir olana kadar , emzik uzun firlatmada birincilik elimizde kimselere vermeyiz :)))
Ebemiz geldi iki defa, ilkinde Asya hanimi yikadik, daha dogrusu ebe yikadi ben izledim :)) ikinci gelisinde kilosuna falan bakti hersey yolunda cok sükür :))


Bana gelince hala iki cocuklu olduguma inanamiyorum, yalniz ikinci bebekde insan daha bi sakin oluyor, Dilara'da panik anneydim, azicik kusunca bile panik olurdum, uyurken bile gidip dürtüklerdim nefes aliyo mu diye, simdi aman uyusun diye dürtüklemiyorum hic sadece arada gidip kontrol ediyorum, ama Esim acayip pimpirikli, biri alsin sunu basimdan diyorum bazen :))) Asya eve geldigi ilk gün sepetinde uyuyor bizde yemek yiyoruz, Can bana döndü ve " Asya agliyo" dedi bende " Hani nerde niye duymuyorum ben, sagir mi oldum yoksa" dedim ki Asya hemen yanibasimizda sepetinde yani öyle baska oda da falan degil !!! ben öyle diyince " ben bakarim tamam ,agliyo ya bebek alla allaaa" diye firca yedik bir de iyi mi ! kalktim baktim Asya misil misil uyuyo, bikac gün sonra mamasini icirdim, gazini cikartmak üzre sirtina hafif vurmaya basladim, anam bi baktim Adamim elini araya sokuyo, neymis hizli ve sert mi vuruyom diye kontrol ediyomus !! Imdat yahu :)))

Hala evimi bi düzene sokabilmis degilim, Kres'de tatil aksi gibi, Asya uyurken Dilos'un istekleri bitmiyor, tam onun isteklerini hallettim sira evi toplamaya geldi derken Asya uyaniyo, mamasini icir, altini temizle, gazini cikart e hemen uykuya da dalmiyo tekrar, basinda bekle, tam o uyuyo Dilos tekrar basliyo, derken bi bakiyorum aksam olmus ve ben yine hicbisi yapamamisim, Neyse haftaya kres aciliyo tekrar en azindan sabahdan bircok isimi halldebilirim sanirim, yani insallah :)))

1 temmuz'da Kismetse bebek mevlütü okutacagim o güne kadar bu evin tertemiz olmasi lazim, yapacaklarimi düsünürken bile beynim dönüyor ama resmen , Türkiye'de olan gündelikci kadin olayi keske burda da olsa diyorum, ama yok maalesef :((Neyse bi sekilde hallolur sanirim :))



Bu yaziyida yazmaya gecen hafta baslamistim kresimiz acildi bugün :))) Artik yavas yavas düzene gireriz sanursam :))
 
posted by süpürgesizcadi at Pazartesi, Haziran 11, 2007 | Permalink |


13 Comments:


  • At Pazartesi, Haziran 11, 2007, Blogger ülkü

    canim ya sürekli kontrol ediyorum sayfanizi, merak ediyordum neler yaptiginizi.. demek ikinci cocukta anneden cok babalar panik oluyor :)) bence iki kisinin panik olmasindan iyidir yine de :) öpüyorum süt kokulu minik Asyayi, prenses Dilarayi ve kralice Seni :))

     
  • At Salı, Haziran 12, 2007, Blogger Bebekhikayesi

    Çok şirin 4 kişilik aileniz için tebrik ederim. Doğumhikayesinde gözyaşlarımı tutamadım.
    Minik Asya'yı ve ablasını öperim.
    Sevgiler...

     
  • At Salı, Haziran 12, 2007, Blogger gunlukcugum

    canim ya iki kardes cok benziyolar cok ama cok sekerler masallah..tatli kizlarini op benim icin sevgiler

     
  • At Salı, Haziran 12, 2007, Blogger AsYa

    cadıcım kaç keredir açıyorum ama bi türlü yazamadım..

    öncelikle öyle rahat yıkanıyo gibi görünüyo ki resimden maşallah tutan her kimse baya tecrübeli..

    Cadıların kaftanları çok hoşmuş..Asya'ya saklaman da ayrı hoş bi düşünce olmuş.

    Mevlütü yapda sen bizde bakalım öğrenelim..kendini fazla yorma temizlik konusunda daha çok yenisin dikkat et..

     
  • At Çarşamba, Haziran 13, 2007, Blogger AYSUN

    Sakis bu yavru diloşun bebekliğinin aynısı yaaa... Çok tatlı olmuş çoook. Ayy berkin ilk banyosunu hatırladım. Amma panik olmuştum annemin elinden kayacak diye:):)

    Mevlidiniz kabul olsun canım. Çok yorma kendini. Herşey düzene giriyor hiç merak etme.

     
  • At Çarşamba, Haziran 13, 2007, Blogger Ayşe

    hahhayy:)) son cümlene ne güldüm, demek bulabildiğin minicik vakitlerde yazarak 5 günde ancak tamamlanıyor bir yazı:)) canım benim, şimdi daha çok firsat buluyorsundur inşallah, işler ve kendin için..
    Asya ablasının tıpkısı bence. Hele kıyafette aynı olunca, demesen ben bilemezdim şahsen.. Diloşa lütfen şu mesajımı iletirmisin;
    "evin biricik ablası diloş, kardeşin tıpkı sana benziyor, o da senin gibi güzel ve tatlı olacak inşallah biliyormusun:)) hem annene yardım ettiğin v kardeşinle ilgilendiğin içinde seni tebrik ederim"

     
  • At Çarşamba, Haziran 13, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Ülkü'cüm haklisin ikimizde panik olsak halimiz harap olurdu Dilos'dan hatirliyorum cünkü kiz gik dese acile kosmaya calisirdik cükür ben atlattim bu panik olayini da Esim acayip panik valla napicaz bilmem :))

    Bebekhikayesi hosgeldin ve tessekür ederiz iyi dileklerin icin, bende her dogum hikayesi okudugumda bir hos olurum :))

    Rana Eslem benziyor dimi kizlarim tessekür edrrim :)) Senin bloguna bi bakayim dedm ama sadece davetliler girebilir stop dedi :((

    Asya'cim evet kizi yikayan dogumda yanimda olan ebe, hani su cadi olan cok tecrübeli ama yillarin ebesi yakinda emekliye ayrilir tahminimce o kada var yani, bide sanci aninda bagirmasa ne iyi olucakti :)) Dilos'un bircok kiyafetini saklamistim yalniz bu ceket ve sapka cok öenliydi mutlaka mgiymeliyd kardesi de ve giydide :))

    Aysun'cum bende panik oldum sorma sanki hic cocuk büyütmedim ben :)) hala bi basima yikamaya korkuyorum ablam kosuyo imdadima :))

    Ayse gülme ya cidden bi yazi 5 günde mi yazilir yahu, bir de tam kaptirip gidiyorum ya Asya ciyakli ya Dilos'un bi emri geliyo kisi akilli dursa bu defa en koca bebegin bi derdi oluyo, bi yazi yazdirtmiyolar bana :)

    Evet evet Asya Dilosun tipkisinin aynisi, Dilos'da babasinin tipkisinin aynis yani gene kendime benzetemedim bebegimi iyi mi :)))))

    Dilos'a mesajini iletecegim verecegi cevabi simdiden söylim sana " Eveeet ben cok güzelim Asya'da cok güzel :))))"

     
  • At Çarşamba, Haziran 13, 2007, Anonymous Adsız

    Masallah cok tatli kizlar ya Asya da mini minicik ne guzel ,zman hizla gecsede bende hayirlisiyla alsam bebisimi kucagima ne guzel masllah:-)sevgiyle

     
  • At Perşembe, Haziran 14, 2007, Blogger Anne ve Bebisi

    Çok şirin çoook maşallah:)
    Ablasının küçüklük fotosunu söylemesen ben de bilemezdim Asya olmadığını:)
    Kardeş gibisi yoktur ya:)
    Ama kıyafetleri çok büyük yaw bu kızın:)
    Niye temizliği sen yapıyorsun ki?? Daha lohusasın, yat dinlen.

     
  • At Perşembe, Haziran 14, 2007, Anonymous Adsız

    Aman asyamız ne guzel yuzermıs annesı oyle

     
  • At Perşembe, Haziran 14, 2007, Anonymous Adsız

    maşallah Allah bağışlasın iki yavrunuzu da...Diloşa bayıldım o saçlar ne güzel öyle,öpüyorum ikisini de..
    sevgiler

     
  • At Pazartesi, Haziran 18, 2007, Blogger New York'tan

    Cok guzel cikmis kizlarin fotograflarda, Masallah :)

     
  • At Pazartesi, Haziran 18, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Yastuf hosgeldin, insallah saglikla kucagina alirsin bebisini, dünyanin en güzel en yüce duygusu :))

    Anne ve bebisi yaa sorma kiyafetleri cok büyük, gerci kücük beden de aldim onlarda kücük gelmeye basladi, digerleri de görüldügü üzre büyük geliyo azcuk :)) Bugün birde Ablasinin bebeklik kasetlerini izledik hareketlerde tipkisinin aynisi aglamasi, emzik emisi falan ayni Dilara :)))

    E kime yaptirayim ya temizligi, kardesim var gerci ama onunda sinavlari var, gel evimi temizle demek biraz abes kacar bu durumda, yavas yavas yapiyorum :)

    Anonim kimsin ki sen taniyamadim isim verseydin keske :(

    isitmekaybi, en kisa zamanda senin blogunu incelemeye alicam, büyük kizim da isitme sorunu var cünkü cihaz kullaniyor sanirim senden öpgrencegim cok sey vardir !

    New york'tan tessekür ederiz :)

    Ilk firsatta yeni post eklicem insallah yazmaya basladim da ne zaman biter bilmiyorum :))