Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Perşembe, Mayıs 17, 2007
Hala dogurmadim :))
Tik yok bende, sanirim ya inatla 19 mayis'da dogacak yada daha fazla durmak istiyo icerde :))

Dün doktor kontrolümüz vardi ,3500 gr yaklasik, hersey yolunda süper besliyomusum cadiyi, keyfi yerinde tabii niye ciksin ki :)))

Aslinda bu yazimda kücük hanimin cicilerini göstercektim sizlere ama babamiz benden habersiz foto makinamizi karsi komsuya vermis ödünc olarak, resimlerini cekemiyorum yani :((( belki bugün verir geriye ?!!

Bu arada sirami kapan kapana zaten, Önce bebislerimiz'den Tuba aldi sirami gecen hafta Pazar günü tam Anneler gününde Zehra bebisi kucagina aldi, ama o benden sonra dogum yapcakati aslinda hrrrrr , Al Tuba bak blogumda da cinlattim kulaklarini :)

Sonracima karsi komsum, o da benden sonra dogum yapacakti 2 gün önce dogum yapti o da kucakladi kizini, bende burda kiskanclikdan deliriyorum tabii :)))

Dilara da bana kiziyo, niye karsi komusumuz benden önce dogurmus, niye o kazanmis, sanki yarisiyoz töbe töbe :))))) Gecenlerde de Neden ben ikiz dogurmuyom diye kizmisti, Kreste bir arkadasinin ikiz kardesleri oldu da, o almis mis bizde alalim mis, sanki benim elimde :)))))

Neyse eger foto makinama kavusursam cicilerimizin resimlerini yayinlarim efenim :))
 
posted by süpürgesizcadi at Perşembe, Mayıs 17, 2007 | Permalink |


11 Comments:


  • At Perşembe, Mayıs 17, 2007, Blogger AsYa

    cadıcım:) artık başlığını küçük kızlarımla yaşadıklarım olarak değiştirirsin:))
    geç olsun güç olmasın canı ne zmn istiyosa o zmn gelsin sağlıklı gelsin yeterli annesi:)
    cicilerini merak ediyoruz ..bizde bizimkinin cicilerini koycas yakında..o kadar çok minik minik bi sürü şeyimiz oldu....olur ya aniden gidersen doğuma şimdiden Allah yardım etsin ,bir avazda kurtarsın ,sağlıklı rahat bir doğum olsun inşallah ,dualarımı gönderiyoruz..

     
  • At Perşembe, Mayıs 17, 2007, Blogger Derya

    merhaba diloşcum ikiz bebek doğurmak ve bakmak çok zor benim 1 yaşlarında ikiz bebeklerim var.
    minik kızını sağlıklı bir şekilde kucağına alman dileğiyle sevgiler...

     
  • At Perşembe, Mayıs 17, 2007, Blogger ülkü

    Asya hanimin keyfi yerinde heralde.. baksana sizi nasil da merakla bekletiyor :) Dilara'cim merak etme anne sana bi de ikiz kardes alir :)))

     
  • At Perşembe, Mayıs 17, 2007, Blogger New York'tan

    Ikinci cocugu dusunen biri olarak, tecrubelerinden faydalanmak isterim:)iki cocuklu anne olmak nasil diye:)
    Allah tamamina erdirsin
    sevgiler
    seyma

     
  • At Cuma, Mayıs 18, 2007, Blogger Ayşe

    hahhahhayyy ilahi diloş:))) demek komşu kazandı haa:))) ah annesi ahh:)))
    maşallah cidden asya hanımın keyfi yerinde annesi, baksana daha çıkmadan tombik tombik olmuş bilene:)
    Aman sağlıkla doğsunda, geç olsun güç olmasın inşallah...

     
  • At Cuma, Mayıs 18, 2007, Blogger birten

    inanmiyorum,hep aklimdasin...kesin dogurmus gözüyle bakiyordum sana:))) olsun bu kadarini atlattin,hem mesgul olacagin bir kizin var,birazda olsa zaman cabuk gecer..benim tek dilegim boga burcu olmasi:))saka saka:)) hayirlisi olsun ve saglikli tabiki..seni ve prensesi coook öpyürum,aman asyamizda küsmesin oda öpüldü..kendine cok iyi bak..zorda olsa su son günlerin tadini cikar canim benimmmmm....

     
  • At Cuma, Mayıs 18, 2007, Blogger birten

    bu arada beni sobelemistinya,onu cevapliycam...cok severek ve sevinerek canimmm

     
  • At Cuma, Mayıs 18, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Asya'cim bizde keyfini bekliyoruz zaten iki numara cadi'nin :))) foto makinama hala kavusamadim, ama bugün gidip isteyecegim e ayip artik yahu dimi ama :)))

    Derya, Hosgeldin blogumuza :)) Ikiz dogurmanin ve büyütmenin cok zor oldugu kesin, ama bizim kiz anlamiyo, Kresteki arkadasinin kardeslerini cok seviyo :)))

    Seyma sende hosgeldin :))surda doguma az bisi kaldigi halde ben hala kendimi iki cocuklu düsünemiyorum :))) yasayip görecegiz tecrübelerimizi seve seve paylasacagiz burdan :))

    Ayse'cim sorma ya bizim kiz beni yaris At'i falan saniyo :)) icine dert oldu komsunun bizden önce dogum yapmis olmasi, hele hele o kadinin göbegi benim göbegin yarisi kadarken ncik ncik yani :)))öyle diyo cadi benim göbegim daha büyükmüs :))) Saglikla dogsunda dogsun artik ya catlayacagim :))

    Birten'cim valla bende kesin dogururum gözü ile bakiyodum kendime ama i ih tik yok hala, neyse ebediyen icerde kalcak degil ya, elbet önümüzdeki 10 gün icinde dogacak öyle yada böyle :))
    Cevaplarini merakla bekliyorum, bende seni ve minik oglusunu kocaman öpüyorum,oglusu bir de kokluyorum ama:)))

     
  • At Cuma, Mayıs 18, 2007, Blogger AYSUN

    Sakis cicileri bekliyoruz. Ve gerçekten de çok iyi beslemişsin bakalım kaç kg. doğacak merakla bekliyoruz...

     
  • At Cuma, Mayıs 18, 2007, Blogger AsYa

    demek hala gelmedi asyacık:)

     
  • At Cumartesi, Mayıs 19, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    i ih gelmedi hala, tik yok :)))