Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cumartesi, Mayıs 19, 2007
iste cicilerimiz :))
Nihayet makinamiza kavustuk :)) uzun uzun yazmaya vaktim yok bugün , kaynanacum gelecek birazdan ,ögleden sonra da kardesim gelicek, herkes dogurmami bekliyo :))


Bunlari Hastene'den cikarken giydirmeyi planliyorum, uygun sapka bulamadim ama daha :((



Bi cicileri Anaannemiz getirmis Türkiye'den :))


Bunlari Meral Teyzemiz Göndermis,tabii ki Türkiye'den :)


Biberon ve emziklerimiz'de pembis :))




Bu takimlari 4 ay önce almistim, giyebilecegi konusunda süphlerim var yaz geliyo :))





Anakucagimiz :)) Dilara'da almamistik gerek yok diye ama gerekiyomus, bir Arkadasimizdan almistik, bu defa yenisini aldik e buda pembis :))



Yatagimiz :))
Baska acidan yatagimiz :)))



Mevlüt takimlari, bunlari da Nilüfer Teyzemiz almis Türkiye'den :) cok cici yaaa :))
Bu takimlari gectigimiz hafta aldim, ne güzel seyler cikmis birileri beni tutmali :))
Ve son olarak Arabamiz, Dilara'da modaya uyalim diye gittik koca tekerli araba aldik, sonrasi her alisverise gidisde gecirilen sinir krizleri ldu, Esim araba'nin bagajina koymaya calisirken sinir oldu ben alisveriste reynlarin arasinda gezmeye calisirken sinir oldum :)) bu defa daha pratik olsun istedik, bakalim ilk alisveriste görecegiz iyi mi yaptik kötü mü ?? araanin bagajina hic sorunsuz sigiyor yalniz :)) esim yirtti yani :)))

Insallah i dahaki postumu Asya kucagimdayken yazarim :))) ama hic belirti yok, kaldi bu cocuk icimde diyorum :)))))

 
posted by süpürgesizcadi at Cumartesi, Mayıs 19, 2007 | Permalink |


11 Comments: