Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Salı, Haziran 19, 2007
Birileri zamani durdursun...
Nitekim ben yetisemiyorum, cok hizli ilerliyor, ne zaman sabah oldu ne zaman aksam oldu sasirmis vaziyetteyim, dünya'ya aval aval bakar oldum :)

Asya bebek 4 haftalik oldu bile, yahu ben daha gecenlerde "Dogmayacak bu kiz kaldi icimde" demiyomuydum ?? eee ne zaman 1 aylik olduk biz ??hergecen gün daha degisik geliyor gözümüze, simdilik cok akilli bir bebek, sadece acikinca basiyor yaygarayi,garip olan acikmis olmali simdi aglar en iyisi ben mamayi hazirlayayim diye düsünüp mamayi hazirladigimda icmiyor e 45 dakika icinde icmezse yenisini yapmak lazim, inatla icmiyo, tam döküyorum basliyo aglamaya :)) Babasinin mama fabrikasi oldugunu falan düsünüyo sanursam :))

Haftasonumuz pek yogundu, cumartesi misafirimiz vardi, pazar günü de Dedelerimizi ziyarete gittik, yalniz haftasonuna ait tek bir foto yok elimizde, cünkü bi yandan Asya'yi hazirla, bi yandan Dilosu hazirla, arada bebek icin önemli hicbisiyi unutmamak adina koca bir canta hazirla, onlari birak Adamini yatakdan kazi derken pür telas ciktigimiz icin ben saclarimi bile taramamisim kaldi ki foto makinasini düsünebileyim yani :)) Annem"Kizim bu ne hal" demese sacimi taramadigimi tepemde topladigim gibi durdugunu anlamayacaktim :))

Herseyin üstüne basimda bir de "Ben Abla oldum istedigimi yaparim uleyyynn" takilan 5,5 yasinda bir cadi var ki sormayin,en ufak tartismada " ben ablayim bana kizamazsin" diyo ya :)) kendi basina isler ceviriyo, bugün baktim telesekreter'de mesaj var , kresten bir Arkadasinin annesi " Dilara Celina'yi bugün size davet etti siz izin vermissiniz dogrumu ögrenmek icin aradim" demis kadin, hemen geri aradim ve bugün imkansiz oldugunu ama ertesi gün icin bisiler yapabilecegimizi söyledim, hay yarabbim bütün kres arkadaslarini basima toplayacak bu cadi,
Gecengün Krese birakiyorum, önüne gelene " benim kardesim var bak orda" diyo bi kadin anlamadi hemen, bana bakti ne diyo diye bende " Önemli degil bosverin" dedim cadi bana bi bagirdi "Anneee önemli degil deme, önemli baksin kardesimeeee" diye iyi dedim baksin ne bagiriyon Anneye allah allah ya :)))


Asya hanim da gün gectikce degisiyor, bircok kiyafeti simdiden kücük gelmeye basladi bile, ilk giydiginde üzerinde egreti duran tulumlari falan giyemiyoruz artik :) havalarda bi garip, bugün 30 derece ertesi gün hop 23 derece, nasil giydirecegimi sapittim resmen, yaza gelecek diye bi sürü yazlik efil efil kiyafet almisim giydiremiyorum havalarin dengesizliginden :(((

Asya'nin kiyafet derdi olurda Anasinin olmaz mi, göbek aynen durdugu icin hicbir kiyafetim olmuyo, hala gebelik kiyafetlerimi giyiyorum buna sinir oluyorum ama yapacak bis yok, göbegin beni terk etmesini beklicem mecburen, yazlik kiyafetlerime bakip bakip ah cekiyorum, seneye anca girerim iclerine kesin,bari normal pantalonlarimi giyebilseydim yahu :((( ay neyse yavas yavas kilolar da gidiyor dogumdan bu yana 14 kilo gitti yaklasik, daha vermem gereken 20 kilo var, azcuk sisko hamile kalmistim da :)) Spor yapamiyorum sezeryan yüzünde, zaten hala aciyo ona da sinir oluyorum, gördügünüz üzre habire kendime sinir olmaktayim :))

ve son olarak huzurlanizda cadi kardesler'den kareler :))







Elim cok acik olacak benim, Ablam gibi dagitacagim evin esyalarini :))


Bu koltuga baka baka mi büyüyecegim ben ya, bari desenli bisi alsaydiniz böle bos bos bakiyom olmuyo !!


Zirt ve de pirt resmimi cekmesenize heeeyy kime diyoruz aloooo!!!


Kizimin korumalari onlarsiz hisbiyere adim atmaz :))


Tatli cadilarim benim :))))

 
posted by süpürgesizcadi at Salı, Haziran 19, 2007 | Permalink |


11 Comments:


  • At Çarşamba, Haziran 20, 2007, Blogger Ayşe

    Ay sakiş yaa, valla bi özlemişim senin forumdaki yazılarını okumayı..kendimi oralarda hissettim..
    Zamanımdan verebilme imkanım olsaydı verirdim valla, hem benimde işime gelirdi belki:P(hııı ne dedim ben...doiiinggg, dannnnk!! yok yok başka yerlerden bulalım en iyisimi sana gülüm:D
    Hahhahh demek kızının korumaları yanlarındaki delikanlılar:D, eminmisin sakişim valla Diloş onlardan güçlü ve cesur duruyor:))
    "Heey kime diyoruz alooo" diyen minik prenses, haberin yok sanursam fotoğraflarının güzelliğinden..bi bakalım nolmuş yanim:)) Ciden de o fotoğrafı favorim oldu...
    Ay yok "yayınla" basıyordum tam ama söylemeden çıkamıycam, bide gülmeden; demek okuldan arkadaş davet ediyor ablamız haa..:)))Afferim o anneye de iyikide aramış, ya pat diye gelselerdi dimi..

     
  • At Çarşamba, Haziran 20, 2007, Blogger AsYa

    cadıcım,post yazdığını yorum bırakınca sen tespit ediyorum artık:) yoksa hergün tıklıyorum tıklıyorum bişi yok:)
    Asya maşallah büyümüş sen bize göstermeyeli:P
    Sen sakın kendine gıcık olma,gider kilolar iki cadı bi kocayla uraşıyon çok sürmez bence..ama iyi kilo almışsın ..eğer yanlış yazmadıysan :)34 kilo almışsın hey maşallah:) hesabında yanlışlık yok dimi..:)
    dilaranın ablalık görevinin 'tam anlamıyla' üstlenmesi güzel olmuş..kıskançlık azalır belki bu sayede..bütün resimler çok güzel..öpüyoruz sizi..bizim oğlan da asya ya selam sölüyo:) öyle dedi walla hehe

     
  • At Çarşamba, Haziran 20, 2007, Anonymous Adsız

    Sakis bu buyumus yahu...
    4 haftami oldu...inanamiyorum!!!
    Kucagima aldigimi,gidisindan kokladigimi hayal ettim simdi,mmmmmm mis gibi:))sen yap bari benim yerime:(


    Sadece Aynur:p [Aynur teyzesi dicektim vazgeçtim,çok yashli gosterdi:))]

     
  • At Perşembe, Haziran 21, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Ayse foruma yazmayi bende cok özledim, ayricana senin yazilarinida göremiyom forumda duyrulur yani :)) yok senin zamanindan almim, insallah düzenimizi kurariz yakinda, gerci baya baya oturmaya basladi hersey :) Korumalara gelince heheheh dogru vallabenim cad daha bi güclü durmus aralarinda, o ön disleri olmayan fare yegenim en bas koruma ama bakma öle durduguna yani :)))


    Asya'cim yok ya 34 kilo almadim 27 kilo kadar aldim yine , ama hamile kaldigimda da yaklasik 10 kilo fazlam vardi onlarida vermem lazim o bakimdan 20 kilo vermeliyim dedim :)) Asya'ya Efe'nin selamini ilettim " giiii" dedi sanirim sende Efe'ye selamimi ilet demek istedi :))

    Aynur Teyzesi (heheheh) büyüdü ya kizim, gelde öp kokla Nasilsa yakinlarda Ispanya'ya gelmiceniz mi bi de Almanya yapiverin arada olmami ??? men seni cok özledim de :))

     
  • At Perşembe, Haziran 21, 2007, Blogger sevil

    ah canım ya bakamadım ne zamandır yazılara kızını görünce bayıldım bayıldım maşallah çok tatlı iki cocuklu olmak çok güzel ama çok zor herşeyi ayrı ayrı düşünmek zorunda kalıyor insan allah kolaylık versin sana ve bizim gibi tüm iki çocuklulara:)

     
  • At Perşembe, Haziran 21, 2007, Blogger AYSUN

    Yaa sakis büyümüş asya kızımız:) Çok şeker çook ve diloşa benziyo. Ayy düşünemiyorum sizi. diloş, asya ve sen:):) Normaldir saçlarını taramayı unutman:P

     
  • At Cuma, Haziran 22, 2007, Blogger Ayşe

    a aa
    sakiş yoldu bloguna yaa? şablon mu uçtuu??

     
  • At Cuma, Haziran 22, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Nolmus ki ?? bende hersey yolunda görünüyo Ayse'cim !!

     
  • At Cuma, Haziran 22, 2007, Blogger AsYa

    cadıcım,yok yok yolunda diil.formatı değişmiş..düz beyaz bi sayfa gibi görünüyo şu anda bi bak istersen

     
  • At Cuma, Haziran 22, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Allah allah bende hala hersey yolunda görünüyo, belki blogspot'da sorun vardir, bi ara yine olmustu biliyorum o düz beyaz sayfayi gecer sanursam :) gecmezse söyleyin bana lütfen cünkü dedigim gibi bende hersey yolunda görünüyo :)

     
  • At Cuma, Haziran 22, 2007, Anonymous Adsız

    aha aha ahaa cadıların annesi yeni resimler eklemiş nede güzeller öyle Asya büyümüş sakişim maşaallah ,Diloşta pek mutlu iki efenin eşliğinde doşalmaktan yanee,saçları ne güzel uzadı sakiş kesersen vururum demedi deme,gülüm çok değil kısa zaman sonra hayatınız düzene girer ve hatta benim gibi eve giremezsin gezmelerden
    BİRİ AFACANLARI DURDURSUUUUUUN