Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cuma, Temmuz 06, 2007
cimcime kizlarim :)

Hah basladik yine sakkada sukkada resim cekmeye !!



Ben bu salincagi sevdim, bundan böyle hep burda durmak istiyorum,sey durdu bu bi sallasan Annecim :)



Ben babamin kiziyam :))

Ay yok beceremicem ben su blogu devamli güncel tutmayi :) sunu yazmaliyim bunu yazmaliyim, bu gece yazayim diyorum ama Asya uyuyunca bende küp yataga :)


Efenim gecen hafta o kadar cok isim vardi ki mevlüt nedeni ile, Asya hic durmadi, sanki yemin etmis Anneme is yaptirmicam diye, normalde 1 saatte bitirdigim isleri bütüngün bitiremedim, hele bi cam silisim vardi tam sinemalik yani , güzelce siliyorum is kurulamaya gelince Asya ciyakliyo , birakiyorum tabii, Asya sakinlesince bakiyorum cam kurumus ama su izleri var, hadiii yeniden sil tam kurulama bezini elime aliyorum icerden " Ingaaaaaaaa" diye bi ses, böyle git gel yapa yapa bikac cam silebildim cok sükür :))


Cumartesi Annem geldi sözde o Asya'ya bakacakti hani durmuyo ya, bende islerimi yapacagim , sanki ben yalanciymisim gibi Annem burdayken devamli uyudu cadi, Anneme "Valla Anne 3 gündür hic uyumadi bak valla ya" diye aciklama yapma geregi duydum hatta :))) Neyse Asya uyuyunca Annemde mevlüt icin tavuk didikledi :)

Pazar günü mevlüdümüzü okuttuk, cok kalabalik oldu resim cekme görevini verdigim kisi muhabete dalinca elimizde o güne ait tek bir resim bile yok maalesef, ama birgün mevlüt kiyafetini giydirip bi sürü resmini cekicem insallah :))

Asya Mevlüt boyunca da cok akilliydi uyudu devamli, ama diyorum a bana gicigi var hatunun, ertesi gün yine ayni gecen hafta oldugu gibi hic uyumadi, sanirim herkes" bak bak ne kadar uslu bebegi var hala sikayet ediyo" diye beni ayiplasin diye yapiyo :)))


Gün gectikce hareketleniyor o elleri ayaklari hic durmuyo devamli kipirdak bi sekilde kizim :) babasi ile arasi cok iyi babasi konusunca kendince sesler cikartiyo cadi , babamiz mest oluyo tabii, ama bende gecen gün bana Anne dedigini idda ettim heh :) tamam o aglarken cikardigi bi sesti ama Ayni Anne der gibi agliyodu :)))


Dilosa gelince bitmek tükenmek bilmeyen sorulari ile basimi sisirmekle mesgul kendileri, bu hafta kresin orman haftasiymis, kusura bakmasinlar ama kenelerin cirit attigi ortama gönderemem kizimi dedim kendimce ve bu hafta ona tatil verdim göndermicem krese :) kene fobim var benim,saclari da uzun olunca kafasina falan gelirse göremem diye panik oluyorum, birde o yaratiklar herzaman öle yapisip kalmiyomus emecegi kani emip kendini birakabilimis e ya görmezsem ben!! i ih risk alamam :( otursun dizimin dibinde dimi ama :))


nerde kalmistim ha bitmek bilmeyen sorulari var demistim,efenim iki dakka durmuyo cenesi, kizim bi sus dedigimde de sarki söylemeye basliyo ille cene calisacak yani, pas tutar diye mi korkuyo nedir :))


Gecengün alisveristen dönüyoruz nerden aklina geldi bilmiyorum ama aramizda söyle bir konusma gecti :)


D- Annee sen sismanmisin ?zayifmisin??
A-Maalesef su an siskoyum Annecim
D-Anneee zayif olman lazim, sisko cool degil
A-Tamam Annecim zayiflamaya calisiyorum zaten, Kardesini göbegimde büyüttüm ya o yüzden biraz fazla kilo aldim ama tekrar eskisi gibi olacagim tamam mi ?
D-Tamam, ama babam da zayiflasin oda cool degil , göbek var onunda !
A-Hii bence de annem, onun bahanesi bile yok :)))
D-Ben zayifim dimi Anne ben cool'um dimi ??
A-evet kizim senin kilon cok güzel, sen cok saglikli besleniyorsun cünkü, hep böyle ol tamam mi ?
D- hi hi tamam, ben cok elma yicem, cok cilek yicem,cok salatalik ve havuc yicem bide cok karpuz yicem onlar saglikli, cikolata iyi degil dimi onu yiyemeyiz Anne dimi ??
A-Cikolata da yiyebilirsin kizim ama cok degil
D-Tamam Cok yemem bi tane yerim tek :)


Bu arada bu yukardaki konusmanin tamami Almancaydi, yani arada hic türkce kelime kullanmadi cadi, gün gectikce dilleniyor ve Almancada ki acigini kapatiyor kizim benim :))

Son günlerde biraz fazla simardi yalniz aman kiskanmasin, aman kendini dislanmis hissetmesin derken sanirim tepemize cikardik hanimi :)en ufak kizmamizda Hülya Kocyigit edasi ile odasina kosuyor, Türkan Soray edasiyla kendini yatagina atiyor ve Filiz Akin edasi ile agliyor :))))))aglamasi bitince yanina gidiyorum ki niye kizdigimizi aciklayayim, öle diyo ya uzmanlar, ama uzmanlar gelsinler kendileri aciklasinlar, ben daha " Dilara'cim ben sana ni..." diye baslarken karsimdaki kiz cocugu bir canavar oluyor ve " beni rahat birak" diye beni odasindan kovuyor!!! ben ergenlik döneminde evden uzaklasicam sanirim, yada önümde yaklasik 6 sene var simdiden kendimi hazirlayacagim bu duruma, malum odasindan kovmasi bile acayip gücüme gitmekde, ergenlikde odasindan kovmakla kalmayacak sanirim :(((((


Tabii devamli bir catisma halinde degiliz, günde 1-2 defa krizimiz geliyo yoksa oldukca uysal bir cocuk da olabiliyor o cevher var yani kizimda :))

Cok fena küserim

Cekme resmimi istemiyorum, dedim ya fena küserim, küstüm iste

 
posted by süpürgesizcadi at Cuma, Temmuz 06, 2007 | Permalink |


3 Comments:


  • At Pazartesi, Temmuz 09, 2007, Anonymous Adsız

    sakısımmmmmmmmmmmmmmm cnm nasılsınnn asya cok tatlı allah bagıslasın maşşalahıda varrr böcül böcül bakıyor bıkac kere yorum bırakmayı denedım ama becerebıldımmı bılmem haberlerınıde alıyorum ikomdann
    şekerlerini ve seni optmm
    ıyı gunlerde saglıkla buyut kızını


    sevgıler irem*lara
    bekleriz laranın sayfasına
    www.blogcu.com/laram

     
  • At Pazartesi, Temmuz 09, 2007, Blogger AsYa

    Cadıcım,
    Diloşu TR filmlerindeki tiplerle anlatmana bayıldım:) Filiz Akın edasıyla ağlıyor hehe:)
    Asya neler yapıcak büyüyünce kim bilir:)

    Bi tane Ticker koysana bloguna Asya'nın kaç aylık olduğunu takip edebilelim..Hem Diloş içinde yapabilirsin tabi aynı şeyi ayrım olmasın şimdi:)

    Ben zaten hala beyaz bi sayfa görüyorum eskiden çiçekli felandı blogun belkide vardır ama ben göremiyorum :(
    Bide bu salıncaklar işe yarıyomu...bende alsam mı?

     
  • At Pazartesi, Temmuz 09, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Irem'cim becermissin bak yorum birakmayi :))lara'nin sayfasina arada bakiyorum zaten ama dah hic yorum birakmadim o ayri :)

    Asya'cim aynen öyle agliyor ama cadi, hayir hic türk filmleride izlemez ki kendisi :)) ticker koymayi bende düsünmüstüm erteleyip duruyorum bi ara eklerim, bi de ben ciceklerimi hala görüyorum ya, siz niye göremiyorsunuz :((((

    Salincak Dilara'dan kalma ben cok memnunum Asya'yi yatiriyorum icine hem etrafi inceleyebiliyor hem hafif sallaniyor hayatindan gayet memnun yani :) bende o salincagindayken evin islerini yapabiliyorum :))