Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Perşembe, Eylül 06, 2007
Itiraflar :)
-Kücükken Annemin evden cikmasini firsat bilip direk odasina dalardim, sandiginda duran nisan kiyafetini giyer evin icinde öyle dolanirdim (simdi Dilos aynini yapiyo ama o benim cikmami falan beklemiyo)

-örgü türü el islerini hic beceremem, amaaann ne yapicam onlari derim ama ,yalan!! aslinda cok istiyorum kizlarima bisiler örmeyi ama i ih cok denedim olmayinca olmuyo

-bazen cok cekilmez olabiliyorum, istedigim seyin hemen ve derhal olmasini istiyorum, olmayinca da iki karis surat asiyorum,

-ehliyetim olmasina ragmen araba kullanmiyorum , ben istemiyorum da ondan diyorum hani istesem ohoooo diyorum ama yalan hic gözüm yemiyo trafige cikmayi,zaten park etmeyi de beceremem sagimdaki ve solumdaki arablara geciririm herhalde, en iyisi bu sekilde kullanmamak :))özel sofer var nasilsa (esim olur)

-Okulda bol bol kopya cektim, hatta hic üsenmeden bütün bir metni kendi anlayacagim sekilde türkce tercüme ettim ve kagidi önüme koydum, baka baka yazdim, ögretmen kuskulanip kagidi aldi ama cözemedi tabii :))

-ablalrimla kavga ettigimde onlarin cok sevdikleri bi esyaya zara vererek intikam alirdim,kiyafetlerine oje sürmek gibi mesela :)

-Ehliyeti ilk aldigimda (o zaman kullaniyodum) arabayi duvara gecirdim hafifden, babam biri vurup kacmis dedi bende vay hain dedim, oysa ben yapmistim hala itiraf edemedim babama !!

bende Ülküyü, Sevilay' ve Birten'i sobeliyorum eger hala sobelenmedilerse tabii
 
posted by süpürgesizcadi at Perşembe, Eylül 06, 2007 | Permalink |


4 Comments:


  • At Perşembe, Eylül 06, 2007, Blogger ülkü

    aa benimi sobeledin? eee ne yapmam gerekiyo simdi?

    bu arada sana haber vermedim diye ev isinden vazgectim sanma :) yetkili kisi haftaya pazartesi aramami istedi. yeni tatilden gelmiste, birseyden haberi yokmus.. insallah iyi bir haber cikar..

     
  • At Perşembe, Eylül 06, 2007, Blogger AYSUN

    Eee sakis ne ekersen onu biçersin demiş atalar:) Diloş senin yaptıklarını yapıyor demek:P:P

    Süperr kopya çekebilenlere her zaman imrenmişimdir. Ben o konuda özürlüydüm de:)

     
  • At Perşembe, Eylül 06, 2007, Anonymous Adsız

    seni yaramaz seniiiii
    dantel konusunda bende hiç beceremem ,sevmemde ve şükür kızım yok çeyiz derdim yok,ama son zamanlarda oğullarına kız çeyizi gibi çeyiz yapanları görünce ifrit oluyorum :))

    birde dediğim olsun istiyorum demişsinya ,hormonlar işte kadınız nede olsa :))))

     
  • At Cuma, Eylül 07, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Itiraf edeceksin Ülkü'cüm :)))) Ay hadi insalah hayirli bi haber verirlerde yamacima gelirsin ;)

    aysun'cum Ben gizli yapardim Dilos hic takmiyor hatta onlar benim büyüdügümde ben giyicem onlari zaten diyor :))) Kopya cekmek zor is hele almanca bir metni kendi anlayacagin sekilde türkceye cevirmek daha zor, o kadar ugrasacagima oturup adam gibi ögrenseydim daha iyi olurdu aslinda :))

    Ayse'cim ne ceyizi ayol damat hazirlasin ceyizler hehehe :)) ben bazen bloglarda görüyorum cocuklarina canta örüyolar falan cok hosuma gidiyo ama i ih beceremiyorum, Ülkü'den ders mi alsam napsam :))

    He ya hormonlarin sucu ,benim degil :))))