Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cumartesi, Ağustos 04, 2007
Fazla vaktim yok
Yazi yazmaya vaktim yok o yüzden resimler konusacak bu defa :))) Pazartesi'den itibaren 1 haftalik Hollanda'ya kacma planimiz var insalah, bi terslik cikmazsa yolcudur Abbas baglasan durmaz, ama Asya durdurabilir mi diye düsünmekden alamiyorum kendimi, gerci bugüne kadar araba yolculuklarinda bi yamugu olmadi ama....yasayip görecegizdir :))




Dilara'nin kresinde okula baslayacaklar icin bir veda partisi düzenlendi,Burda kendi uydurduklari bi sarkiyi söylüyorlar :))


Dilara'da eylül'den itibaren isitme sorunu olan cocuklar icin özel olan bir krese baslayacak, ona da veda hediyesi verildi , ben cok duygulandim, hediyesi de cok güzeldi bol vaktim oldugunda buraya yazacagim, minik bir albüm ve icinde Dilara'nin kreste yaptiklari yazili :))



Annemlerdeyiz, Dilara salatalik kemirdi bütüngün Annemlerin bahcesinden halis mulis bahce salataligi misler gibi :))


En Büyük ablamin kücük oglu Burak ve Dilara, Arka Planda görünen polis amcalar bizzat benim Erkek kardesime gelmis bulunmakdalar, durdugu yerde birisi arabaya carpip kacmis ifade veriyo :))



Pazartesi günü kendimizi Nürnberg'e attik, Asya Annemde kaldi bizde Dilos'la bütün gün vakit gecirdik onun istekleri yapildi o gün cok eglendi cadim coooookkk :)))




Benim büyügüm olan ablamin yakisikli ve bir o kadarda kuduruk oglusu Ediz ve Dilara :))


Gezmeye gidicegiz , kapida Babamizi bekliyoruz, bi de kadinlar evden cikamaz derler, külliyen yalan :))))
Acayip Cool oldum yeaaahhhh !!!

Bide su sekilde poz vereyim

Asya tek gözü acik uyur, sakin ola bisileri kacirmasin :)))


nasil benden manken olur mu ??


 
posted by süpürgesizcadi at Cumartesi, Ağustos 04, 2007 | Permalink |


9 Comments:


  • At Pazar, Ağustos 05, 2007, Blogger ülkü

    resimlerde konusuyor gercekten.. Sakis, Asya Dilaraya ne kadar cok benziyor, huylari da benziyor mu :) bizde de babamiz en son cikar evden, deli eder bizi.. bir de kadinlarin süsü püsü bitmez derler ya, tam cildirmalik yani..

     
  • At Pazartesi, Ağustos 06, 2007, Blogger SELIN

    DILARA FISTIK GIBI BI GENC KIZ ARTIK CANIM BENI YENI KURSUNDA BASARILAR OPUYORUM...filiz

     
  • At Salı, Ağustos 07, 2007, Blogger Ayşe

    pos veren o güzel kısları yirim ben:P

    sakiiş sonunda havada yakaladığın bir leylek olmuş sanursam:D iyi gesmeler size canım, öptük bolcana...

     
  • At Perşembe, Ağustos 09, 2007, Blogger Kuaybe

    Hayırlı yolculuklar size..

    İki prensesle yola çıkmak cesaret işi gerçekten, helal olsun sana..

    Pozlarınız da süper bu arada..

     
  • At Perşembe, Ağustos 09, 2007, Blogger sevilay

    kücük cadidan kesin manken olur, pos verisine bir bak, yerim ben seni. masallah ne cabuk büyümüs, günler su gibi akip gidiyor diymi? resimler cok güzel olmus, hele senin süpürgesizcadin cok güzel cikmis, sana cok benziyor, büyüdügünde erkekler herhalde pesini birakmaz:))

     
  • At Salı, Ağustos 14, 2007, Blogger muko

    Sakiş'cimm ne çok büyümüşler maşallah yaa hem Dilara hem a
    Asya:)

    asyadandaa tamm manken olur yanii çok tatlııııııııııı

     
  • At Çarşamba, Ağustos 15, 2007, Blogger AYSUN

    Diloş genç bir kız Asya şeker gibi olmuş maşallah. Ohh ohh iyi gezmeler olsun. Güzel resimleri bekliyoruz...

     
  • At Perşembe, Ağustos 16, 2007, Blogger Ayşe

    tık tık tııık!!! nerdesiniz yaaa??
    hadi gelin artık, leylek daha inmedi mi karaya..hergün kontrol ede ede bi hal oldum ama...

     
  • At Cuma, Ağustos 17, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Ülkü'cüm, Asya herseyi ile ayni ablasi, huiyu da ayni ablasi, aglamasi bile Ayni Dilosun bebekligi bu kadar olur yani dedirtiyo bazen :))

    Tessekür ederiz Selin teyzesi :)

    Ayse'cim o leylek var ya o leylek bi türlü havalanamadi, hatta hollanda'ya giderken bile yol kenarinda tarlaya dikilmis bir leylek gördüm nanik nanik yaptim :))

    Minik Melegin Annesi, gittik geldik bile, iki prensesimde yol boyunca hic sorun cikarmadi bana sagolsunlar:)))

    Sevilay'cim Valla erkekler pesini birakir birakmazsa babamiz biraktirir gibime geliyo, acayip kiskaniyo cünkü kizlarini :)) cekecegmiz var sanirim :))

    Muko'cum ve Aysun'cum tessekür ederiz, gezdik geldik :))

    Ay geldim Ayse geldim :)) cidden ben o leylegi havada göreydim nolurdu acep, geldigimden beri evime dogru dürüst giremedim de :)))