Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cuma, Ağustos 24, 2007
Efenim Hollanda yolculugunun yorgunlugunu atamadan leylegi hava da degil yerde görmüs olmama ragmen habire geziyoruz :)

Hollanda'dan geldikden bikac gün sonra Annemlere gittik, döndük iki gün sonra Kaynanacuguma gittik,orda 1 gece kaldik, ordan geldik haftasonu oldu :) Kuzenim geldi iki gece bizde kaldilar, sabah uyanir uyanmaz kendimizi bahceye attik, cocuklar yorgunlukdan bayilmak üezereyken eve döndük :))

Pazartesi sabahi erkenden kalktik cünkü planimizda Eglence parkina gitmek vardi,nitekim gittik de, gecen sene cok istemistik ama havalar o kadar kötüydü ki bi türlü firsat bulamamistik, ayrica babamizin izini de yoktu :((

Neyse efenim, sabah uyandigimizda hava pek güzeldi, günes paril parildi ama ne zaman yola ciktik kara bulutlar gelmeye basladi, ama ben inat ettim bi kere kar yagsa da gidecegim dedim,kizima verilmis bir söz var, gecen sene verilmis bir söz hemde...

Saat 11:30 gibi istedigimiz yere ulastik, Esim arabada " icimden bir ses biz tam oraya varinca feci yagmur yagacak diyor" dedi, nasil sinirlendim anlatamam cünkü onun icindeki ses hic yanilmaz hrrrrr, arabadan indik ve yagmur ciselemeye basladi :(((

Dilos ilk önce nereye saldiracagini sasirdi,öyle ki benim korkusuz cesur yürek kizim insani havaya firlatan topa bile binmek istedi, tabii ki izin vermeyince " ama ben bi büyeyim binebilirim dimi" dedi, kizimi kandirmak kolay oldu da cesur yürek kocami kandiramadim pek, nerde yüregi hoplatan sey varsa denedi, allahdan o havaya firlatan top tam sira onlara gelmek üzereyken teknik hata verdi ve kapandi heheehhe :))

Yalniiiiiz biz yaptigimiz park seciminde pisman olduk, bize yakin diye burayi secmistik birde nette bakinca cok güzel görünüyordu, gerci güzeldi fena degildi ama calisanlari cok asik suratliydi, yani ellerinden gelse bisi sorduk veya ismarladik diye döveceklerdi :) bazi araclarin basinda görevli diye gencecik cocuklari oturtmuslardi !! bazilarinda görevli bile yoktu talimatlata bakip kendin calistiriyodun :))

Bütüngün dolandikdan sonra Parki turlayan Trene binelim dedik ,kapanis 19:30'daydi biz 18:35 de trene bindik efenim yari yolda adam cekti kenara indi gitti :)) biz hala trenin icindeyiz adama bakiyoz saf saf, enistem noluyo diye sorunca adam " Mesai sona erdi!" demez mi !! Saat daha 19:00 bile degil ama, resmen bizi parkin göbeginde bi yerde birakti adam ve gitti, bizde kös kös yürüyerek cikisa gittik , su an gülüyorum o halimize ama o an cok sinirlenmistim, resmen terbiyesizlik madem mesain bitiyo o zaman ne diye bizi aldin trene dimi ??? zaten tüm gün yürümekten bacaklarima kara sular inmis alla alla ya :)))) yani demem odur ki Almanya'da yasayan Arkadaslar Skyline park'a gitmeyin sakin, biz boyumuzun ölcüsünü aldik cogu yerde, o yüzden seneye her zaman ilk tercihimiz olan bu sene ihanet ettigimiz Holiday Park'a gidicez insallah, sey Europa Park'de olabilir , benim kizim cok küsmüs bize, onu dönme dolaba bindirmemisiz, o ters dönen trene bicekmis izin vermemisiz, ben korkuyosam korkayimmis o korkmuyomus :)) :)))




Bu sekilde uyudu cadi, babasi bi ara Sapkasini düzeltme gafletinde bulundu, anam bir sinirlendi bir sinirlendi anlatamam, basini iki saga sola cevirdi sapka gene gözlere indi rahatladi :)))

Emre abisi saklabanlik yapinca bizim kücük cosuyor resmen, kahkaha atarak gülücem diye ugrasiyo ama sadece ciglik cikiyo :))
Dilos ve Enistem ne oldugunu anlayamadigim birseye binerken :)
Böyle yukari cikiyo sonra besik gibi sallana sallla duruyo garip bisi yani :)

Bu seyin tepesindekilerden biri benim cesur yürek kocam oluyor, ben korkudan renginin atmasini falan bekliyodum ama kendinden gecmis bi sekilde gülüyodu bi yandan da harika buuu diye bagiriyodu, Dilos kime cekmis aciklama geregi yok sanirim :)))
Bu son gezi posttuydu artik bitti, haftaya esim is basi yapiyo :((( vedeki olaylari da ele alacagim önümüzdeki günlerde, bugün nasil olduysa aile boyu erkenden sizdilar da ben kapabildim pc'yi :))

 
posted by süpürgesizcadi at Cuma, Ağustos 24, 2007 | Permalink |


3 Comments:


  • At Cumartesi, Ağustos 25, 2007, Anonymous Adsız

    Merhabalar sıtenızı sureklı okuyorum dılosun maceraları cok hosuma gıdıyor.Gezınız benı cok guldurdu.Turkıyede olsaydı kesın o tur bıterdı yurtdısında ıste boyle ben eda polonyadan

     
  • At Pazar, Ağustos 26, 2007, Blogger birten

    benim esimde korkusuzdur,o hatta havaya firlatan topa bile bindi ipler geriliyor ve birden havaya firliyor bakamiyorsun bile o kadar kötü,esim zugabe diye bagiriyor kasetede cekip verdiler bide:))europa parka gittiysen yada gideceksen ordaki trene bindi benide zorla bindirdi arkadaslarla gittigimiz icin oyun bozancilik yapmak istemedim bindim ama esime nasil kiziyorum,sen görürsün,alacagin olsun diye,tek kelimeyle felaket....yukari cikmasi ve tam en yüksekte bekletip durmasi ve birden 200km hizla asagi iniyorsun.ama indikten sonrada fazlada kötü degilmis diyorsun:)))europa park güzel...
    yerim ben bu kücük fistigi!!kayrada gözlerinin üstüne bisey gelince hosuna gidiyor,belkide onunda yüzüne bisey örtsen hosuna gider;))
    öptümmm
    sevgiyle kal,iki güzel kizin annesi

     
  • At Pazartesi, Ağustos 27, 2007, Blogger Anne ve Bebisi

    Büyümüş ya bu maşallah:)
    Siz de bizim gibi leylek sürüsünü hava gördünüz sanırım:))
    Tüm maceraları bilahare okuyacağım, şöyle bir bakayım minik kıza dedim:)))
    iyi geceler!