Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Salı, Ağustos 21, 2007
Hollanda maceralarimiz 2

Eveeet Nihayet Amsterdam Maceralarimizi yazabiliyorum, anlatacak cok sey yok aslinda, firsat bulabilen herkes bir kere de olsa gitmeli bence,harika bir sehir , biz ilk firsatta tekrar gitmek istiyoruz cünkü göremedigimiz o kadar cok se kaldi ki, be Van gogh Müzesini cok merak ediyordum ama maalesef vakit darligindan dolayi giremedik :(( Kanalturu yaptik ve Madame Tussuade'nin müzesine girebildik, gerisini resimler anlatacak artik, uzun uzuuun yazmayi cok istiyorum aslinda ama her zaman oldugu gibi fazla vaktim yok....





Öncelikle ben hicbi yerde bu kadar cok bisikleti bi arada görmedim ve görmem de sanirim, Arabadan cok bisiklet var sokaklarda, hatta onlar icin özel insaa edilmis park sistemleri bile var :) bu resimdeki daha hicbisi yani tam 4 katli bir bisiklet park yeri vardi ve hinca hinc bisiklet doluydu :)))


Amsterdam sokaklari


Tükürüklü Asyam benim :) Gemi turunda yakalanan bir poz efenim :)


Pür Nese Asya :))

Bu Bina'nin gercegi Cin'de bulunuyormus gercegine yanlis hatirlamiyorsam 750 bin kisi sigabiliyorken bu taklidine 750 kisi sigiyormus (tabii aklimda dogru kalmissa) cok güzel bir restoran'a benziyodu bi dahakine burda yemek yemek isterim




Amsterdam'in meshur mimarisi :)) bazilari o kadar dar görünüyordu ki bunlarin zamaninda ev olarak kullanilmis olmasina ihtimal veremiyor insan :)






Bu saat zamaninda hep yanlis gidermis, bu kadarini anlayabildim rehberin anlattiklarindan napim :))

The Mask ve Dilara ile Burak, gerci Dilos önce korktu cünkü Mask'den önce deniz yaratigi gibi bisi vardi,Dilos uzakdan izledi önce gercek heykel sanmisti galiba ama adam buna gel diye isaret edince cok korktu sonra bizim sabirli anlatimlarimizla korkusunu yendi :)) ama cok paracilar ha, parasiz resimlerini cektirmediler :) para isareti yapiyolar, gidip önlerindeki kovaya para atiyosun sonra sana poz veriyo :)))



Madame Tussuad Müzesinde Dilos ve Marilyn Monroe teyzesi :))


Dilos ve Liz Taylor Teyzesi :))))


Esim ve Kaptanim Civanim Jack Sparrow (Johnny Depp) ben zayiflayim yine gidicem boynuna sarilip öyle poz vericem yaninda feciii sisko cikmisim da olmamis yani :))


Kim demis Hollanda kralicesi Beatrix diye ?? Dilos tacini devr aldi bile :))

Örümcek Adam ve Dilosum :))


Amma Kalabalikmisiz dimi :))) bu sekilde birilerini kaybetmeden dolanmak baya güc oldu :)))

Cumartesi günü önce kuzenimin evine gidip kahve ictik sonra diger kuzenin evine gidip cay ictik :)) Pazar sabahi da kahvaltidan sonra da tekrar evimize dönmek üzere yola ciktik, kizlarim benim geri dömnüs'de de hic üzmediler sagolsunlar, sadece Dilos ben Hollanda'da kalmak istiyorum daha diye yirtindi o kadarcik :))


 
posted by süpürgesizcadi at Salı, Ağustos 21, 2007 | Permalink |


7 Comments:


  • At Çarşamba, Ağustos 22, 2007, Anonymous Adsız

    nihayet tekrar gorebildim sizi yeni yazilarini ve resimleri merakla bekledik dilos cok guzel ya asyacim sen neye kopurdun oyle bakim...FILIZ

     
  • At Perşembe, Ağustos 23, 2007, Anonymous Adsız

    merhabalar
    birşey sorsam olabilir mi? bebek arabalarının markası ve modeli nedir acaba? özellkle mavi şeritli olanı merak ettim...
    sevgiler
    kulpsuz

     
  • At Cuma, Ağustos 24, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Selin&Filiz Asya neye köpürdü bizde anlamadim ama son zamanlrda pek köpürüklü oldu zaten :))

    Kulpsuz öncelikle hosgeldin blogumuza :) Mavi seritli Araba bizim araba Markasi ABC design,modeli Star line :) Digerinin markasini bilmiyorum maalesef, kuzenimin bebisinin arabasi, markasina bakmadim :(

     
  • At Cuma, Ağustos 24, 2007, Anonymous Adsız

    Sakinecim ne güzel geçmiş seyahatiniz iki çocukla eski formunu kısa zamanda yakalamana çok sevindim ,resimler harika çıkmış,Asya kocaman olmuş maşaallah,sen de süper görünüyorsun , hee bu arada sen kovalamaya başlarsın yakında leyleği :))

     
  • At Cuma, Ağustos 24, 2007, Blogger birten

    Asya cok güzel,cok tatli ve cok güzelde gözleri var,boncuk gibi masallah...yerim ya ben onu!!allah onu nazarlardan korusun,vallahi bir sürü böyle seyler söyledim resimlere bakip onu severken:))dilosun güzelligi zaten tastiklenmis,ona bisey söylemek olmaz simdi;))
    hollanda maceralari ilk yazini okumustum ama yorum yazamadim,misafirim gelicekti,simdi ilk ve ikinci yazinla tekrar okudum anlatisin cok hosuma gitti..bende hep hollandaya cok gitmek istiyorum,ama bir türlü olmadi,sonra arkadaslarimizin akrabalari varmis oraya cok gitmisler zamaninda onlar okadar cok gezilecek görülmesi ghereken yer degil demislerdi,ve gitmekten vazgecmistik...simdi böyle görüncede cok hosuma gitti,ne güzel yerler varmis...hollandada evler cok alcak ve dar oluyormus diye duydum, ama bu kadar dar evde hic görmedim,ama kimse yasamiyor galiba....denizi nasildi??resimde cok güzel cikmissin...heykellerde cok gercekci görünüyor,bilmeyenleri kandirabilirsin yani..
    prenseslerini cok öpüyorum,senide:))
    bu arada tükürmesini hic kizina yakistiramadim,benimkide eli agzinda hic cikmiyor oglum ne yapiyorsun cikar elini desemde dinletemiyorum,keyiflendikce eli agzina gidiyor;))ne yapicaz biz bunlari:))

     
  • At Pazar, Ağustos 26, 2007, Blogger muko

    Ne güzel ya maceraalrınızı okurken fotoğralarınıza baakerken sanki gitmiş gibi oldum

    Asyda ne güzel büyümüş maşallahh:)

     
  • At Salı, Ekim 16, 2007, Anonymous Adsız

    Sakıs'ım bu ıkı yazı cok cıddı "GEZİ NOT"dur bilmem anlata bildim mi ;)