Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cuma, Ağustos 17, 2007
Hollanda Maceralari 1
Evet gittik geldik biz, hatta döneli 5 gün oluyor da ben anca yazmaya baslayabildim :) Iyi ki Leylegi yerde görmüsüm havada görsem eve giremicektim sanirim :))

Neyse bi kösesinden anlatmaya baslamaliyim yoksa unutacagim cogu seyi :)

6 Agustos Pazartesi günü saat 12 gibi ciktik yola, cikmadan Asya'nin karnini doyurdum ki 2-3 saat rahat edelim :)) Yolda hic sorun cikarmadi diyebilirim, acikinca mizladi,bizde hemen cektik bir park yerine cikardik arabasini gerine gerine icti mamasini,
Aksam saat 20:30 gibi hollanda sinirlarina girdik, girer girmez bizi karsilayan manzara :) Dümdüz bir ülke zaten, en yüksek dagi 360 metre falanmis sanirim, e biz ona dag demeyelim de tümsek diyelim :))


Hollanda'da teyzem yasiyor benim, gerci kendisi izinde ama evini bize verdi sagolsun, Kuzenlerimizde ordaydi zaten, cok güzel vakit gecirdik birlikde :))
Ilk duragimiz Den Haag oldu


Muhtesem görkemli otelin ana cadde yüzü :))


Bu da Arka yüzü,önünde biz :))

Deniz görmek istiyorum diye yirtinan ben muradima erdim sadece 1 günde olsa deniz gördüm ya bu bana bi süre yeter :))
Birde hava güzel olsaydi tam süper olacakti
Sahil Güzeli cadi Dilara
Bungee Jumping yapan bir cesur yürek,Dilos'da büyüdügünde yapacakmis, ben hayattayken katiyyen olmaz dedim :)))
Midye kabuklari toplarmis benim kizim, büyük hazinesini sIkI sIkI tutuyor ellerinde, sonra kumlari cantami süsledi :)))
Cay Bahceleri tam aksam sefasi yapmalik ama bebekler olunca biz sefasini süremedik, artik bi daha gittigimizde insallah :)) icim gitmedi degil yalniz :)
Kendinden Gecmis Asya :))
Daha beter kendinden gecmis Dilara :)))
Ertesi gün Kuzenimin kaldigi sehirde gezdik, Amersfoort diye bi yerde kaliyolar cok güzel bir sehir,Hollanda'nin evleri cok hosuma gidiyor masal evleri gibi :))Önce Cocuklari eglendirmek icin minicik ufacik ama cok güzel bir ciftlige gittik, Dilos kecilerin icinde hopladi zipladi, gitti oksadi ,ördeklere ve kazlara simit verdi ,bunu gören koyunlar kiskandi ve simitlere saldirdi falan cok eglendik yani :)))) Ordan cikip kendimizi alisverise verdik, Yalniz Hollanda'yi kiyafet konusunda pahali buldum ben sahsen :))
baba bundan alsana cok coollll :))) (gayet ciddiydi)

Gel keci gel, ay nasil cagrilir bunlar meee meeee diye mi ??

Persembe günü aslinda Amsterdam'a gidecektik ama sabah bi uyandik ki sakir sakir yagmur yagmakda, bizde kapali bir alisveris merkezine gittik :)

Cuma nihayet Amsterdam'a gidebildik ama bir sonraki postta artik :))
 
posted by süpürgesizcadi at Cuma, Ağustos 17, 2007 | Permalink |


6 Comments:


  • At Cuma, Ağustos 17, 2007, Blogger AsYa

    Cadıcım,hoşgeldiniz...
    Resimler güzel ,hava güzel (hiiiç şikayet etmeyin gökyüzünde bulutlardan yağmurdan :))tatil güzel ...kızlar birbirinden güzel..
    daha ne olsun..senide görmüş olduk böylece..belki önceki postlarda resmin vardı ama ben hamileyim ya hafızam tam şeetmiyo:P

    Denizi görmüşken bi girseydiniz aslında..bende uzaktan bakabildim bu sene sadece:(

     
  • At Cuma, Ağustos 17, 2007, Blogger Ayşe

    ooo gelmişleeer..yuppii:))
    hoşgeldiniz canım, ne güzel geçmiş günleriniz,resimler çok güzel,diloş süper..holanda da çok hoş bir ülke imiş, ee dağı tepesi yok tabi, ne var,yol-şehir yapmaya dimi:D
    devamını bekliyoruz,Amsterdam günlerinizi:) öptük...

     
  • At Pazartesi, Ağustos 20, 2007, Blogger AYSUN

    Çok güzel görüntüler sakis:) Hele o çay bahçesine bittim ben yaa. Ne güzel görünüyor:) veee diloş:) Saçlarına bayıldım. Çok güzel bir kız olacak bu kız çoook... ASya da kocaman olmuş. Büyütmüşsün yavrucağı...

     
  • At Pazartesi, Ağustos 20, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Asya'cim hosbulduk :) Yok sikayet etmiyoruz da keske azicik sicak olsa ya resmen donuoruz son günlerde :(

    Denize girmeyi cok isterdik ailecek ama cok soguktu feci rüzgar vardi maalesef :(((

    Ayse'cim en kisa zamanda yazicam,haftasonu yatili misafirim vardi, hayatim kaydi toparlanim döncem buraya :)))

    Aysun o cay bahcesine bizde bitttik ama o kadarla kaldik, gerci ben bi kahve ictim en zaindan heheehe :))) Kizlarima iltifatlarin icinde teskür ederiz, eee bana cekmisler dermisim :)))) (babasina benziyo bu kizlar diyenlere inat :)))))))))

     
  • At Salı, Ağustos 21, 2007, Blogger palyanço

    öncelikle merhabalar,

    sayfanıza ilk defa geliyorum ve sizinle beraber hollandayı da görmüş oldum.. tesekkur ediyorum :) tabii bundan sonraki Amsterdam macarelarını da bekliyorum.. söylemeden edemicem, kızlarınız cok tatlı.. maasallah..

    sevgilerimle..

     
  • At Salı, Ağustos 21, 2007, Blogger Kuaybe

    Cadıcım, önce hoşgeldiniz..

    Sonra da.. Tam yemelik kızların var haberin olsun.. Asya bebiş arabasında kendinden geçmişken harika harika.. Son fotoğrafta da Dilara "haftanın şıkı" olmuş.. O ne güzellik yaa. Sen mi yaptın saçlarını ?