Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Pazartesi, Ağustos 27, 2007
Karisik karmakarisik....


Evet karisik karma karisik bir yazi olacak bu tahminimce ,aklimda bi sürü sey var yaziya dökmek istedigim, daldan dala da olabilir mesela konu basligi :)

Efenim gectigmiz cumartesi Kaynanacuguma gittik, Asya ilk defa yabancilik cekti ve babaannesi kucagina alinca dudaklarini asagiya dogru büzerek ve ingeeeee ingeeeee innnnnngeeeeeeeeeee diye yirtinarak agladi, benim kucagima gelince de kocaman siritarak Babaannesini acayip kizdirdi :))) neyse o kendi kendini teselli etti sonra efenim bebeklr 3 aylik olunca yabancilik cekmeye baslarmis ögrenmis olduk,darisi 4 aylik olunca ,5 aylik olunca´larin basina :))) Bikac saat sonra Annem de bize katildi Asya haksizlik olmasin diye sanirim Annemin kucagina gidince de bi posta agladi :)))

Dilara Anneme yalvararak resmen önünde diz cökerek teyzesenin bize gelmesini sagladi, pazar sabahi da uyandikdan sonra Annemlere gittik, efenim evde "Ben Anaannemde kalicam 5 defa orda uyumak istiyorum" dedi büyük cadi, bütün esyalarini hazirladik oyuncaklarini ve filmlerini aldik gittik, biz eve dönene kadar Annemin pesinde " ben seninle uyuyacagim Ananne" diyen velet biz ayaklaninca buruklasti, gelip gidip beni öpmeye ve beni ne kadar svdigini söylemeye basladi ben anladm bunun firtina öncesi yag cekmeler oldugunu :)
Nitekim tam arabaya binecegimiz sirada gözleri doldu ama inatla kalicam demeye de devam etti, neyse biz ciktik ama biraz ilerde kenara cekip beklemeye basladik, uzun sürmedi kardesim aradi cok kötü agliyo diye "Annem beni yalniz birakti" demis bir de :((( geri döndük,iceri girdim ve hadi Annecim eve gidiyoruz dedim, bu defa da niye geri döndün diye aglamaya basladi :))) ama diger yandan da esyalarini topluyo dönecek yani bizimle :))) Anneme de "Ben büyüyeyim o zaman aglamicam, o zaman seninle uyurum Anaanne" diyo :))

Bilin bakalim bu sabah noldu :) daha uyanir uyanmaz günaydin bile demeden " Anne tamam ben aglamicam hadi Anaanneme gidelim" dedi haydaaaaaaa hani büyüyüence kalcaktin ? bir gece de mi büyüdün kizim diyecek oldum, sinirlendi gitcekmis iste kalcakmis iste, bu sekilde ögelden sonraya kadar inat etti, esyalarini toplamama bile izin vermedi gidicem diye :) babamiz dayanamadi tabii ve biz yine Annemlere dogru yola koyulduk, bu defa kaldi cünkü eger yine aglarsa bir daha Asla izin vermeyecegimi söyledim, yine biz eve dönerken buruklasti ama aglamadi seni seviyorum annecim diyerek ayrildi bizden :))) simdilik bi vukuat yok aglamamis :)

Ama gelin bana sorun, ev bombos geliyor bana, nasilda dolduruyormus evi benim cadim,yemek yerken Esimle habire "Simdi Dilos olsaydi söyle derdi, simdi dilos olsaydi bundan yerdi" seklinde muhabbet ettik :((((( ama emin ellerde orda cok egleneceginden eminim, Annem gözü gibi bakar onu da biliyorum amaaaaaaaa biriler su kafamdaki korku filmi seneryolarini silsin lütfeeeeeeeennnn :(((((((

Neyse bari o yokken bende onun odasindaki oyuncaklari cöpe atayim, evdeyken izin vermiyo, yani izin veriyoda ben cöp diye ayiriyorum o geliyo ben onunla daha oynuyorum ama o benim en sevdigim diye geri aliyo :))

Zaten cin mallarina takmis vaziyetteyim, oyuncaklari da zehirlediler ya helal olsun daha ne diyim :((( elimi hangi oyuncaga atsam "Made in China" yaziyo iyi mi ??? hatta Asya icin gecengün mama sandalyesi aldik Toys'r'us'dan o da cin maliymis :(( gidip soracagim yarin o da zehirli maddelerden iceriyo mu diye, allahdan daha paketinde duruyo acmadik, cok hosumuza gittigi icin önceden aldik iyi yaptik :((((

su an bi yandan Alman kanallarindan birinde haberleri izliyorum Yunanistan Kül oluyor :(((( icim acidi o görüntüleri görünce fazla izleyemedim kapadim hemen, Allah sabir versin orda yasayanlara, kimileri tüm varliklarini kaybetti kimileri cok sevdikleri yakinlarini :((( eger bilerek cikartilmis bir yanginsa ki süpheler o yönde elleri kirilsin diyorum baska bisi diyemiyorum :(((

Dedim ya izleyemedim fazla kapadim hemen, Türk kanallarina gectim, esime bin türlü dil dökerek canak anten taktirdim eve, ve sonuc her kanalda kakalanmak istenen ivir zivir reklami, yok sümüklüböcek kremi sür catlaklardan izlerden kurtul, yok bu kahveden ic iki günde dal gibi ol, yok su cep telefonu al yaninda o ,su, bu bedava !! Hrrrrr yahu, aaaaa unutmadan bir de cep.tel'ler icin müzik klipleri var günün her saati yayinlanan görünce afedersiniz "OHA" dedirten cinsten, zaten Dilos evin icindeyken ve uyanikken kesinlikle Türk kanallarini acmiyoruz ne ögrenecek ki ?? ya reklam var ya da kim nerde nasil yakalanmis tarzi programlar var,ögk geldi :( Haberler bile habere benzemiyor artik :((((

Zaten Dilos feciyat merakli olmaya basladi son zamanlarda,mesela ben babasi ile hararetli hararetli bir konu konusuyorum ya bu araya giriyo " Anne ne dedin ? ne konustun babayla" diye "Kizim ben sana ne dedim" diyorum " iki kisi konusurken araya girilmez dedin" diyo "Eeeee sen napiyosun peki" diyorum "Araya giriyom dimi, tamam bi da yapmicam ama ne konustun sen?" diyo :))))))

Aaaaa bakin bugün bi de neye sinir oldum ben,benim karsi komsum var anlattim mi bilmem, Asya'dan 1 hafta büyük bir bebegi var, ama Asya'dan kücük duruyo, hem 3 hafta erken dogdu hem de cok zayif ve kücük dogdu Anne karninda dogru beslenememis, neyse bugün mutfakda yemek yaparken gözüm disari takildi, kadin almis bebegini arabaya biniyo buraya kadar normal, anormal olan bebek pusetini ön koltuga koydu emniyet kemeri falan hak getire, kneide gecti soför koltuguna ve basti gaza gitti, ama bu kadinin ehliyeti yok!!!!!!!!! o saskinlikla ve kizginlikla az kalsin yemegi yakacaktim, ama bi göreyim ben ona yapacagimi biliyorum, resmen vurdumduymazlik bu canim cok sinirlendim coook, zaten hamileyken sigara ictigi icin gicigim var kendisine, ay bi de o zaman marifet gibi ben biraktim diyence bana " Ben iciyorum valla arada" demisti elini havaya dogri amaaaannn der gibi sallayarak, grrrrrrrrrr

Ay pek dedikoducu gördüm kendimi ayip bana ayip :)))ama itiraf edin siz de sinir oldunuz degil mi simdi ???

Neyse bu kadar gevezelik yeter, gidip biraz da kitap okuyayim,tabii uyuyakalmazsam :))))
Son olarak, ben kizimi simdiden cok özledim simdi yarin sabah kim tepeme dikilip "ben uyandim sende uyan" hadi diyecek yaaa :((((((
 
posted by süpürgesizcadi at Pazartesi, Ağustos 27, 2007 | Permalink |


8 Comments:


  • At Salı, Ağustos 28, 2007, Blogger Kuaybe

    Ne olursa olsun onlarsız olmuyor di mi cadıcım.. Bazen diyor ki bana benim kaynanam kişisi "Bana bırak, ben büyüteyim, rahat et.." Eee o zaman niye doğurdum ki ben bu çocuğu, başkası büyütecekse.. Bir saat bile dayanamam ben yokluğuna oğlumun :((

     
  • At Salı, Ağustos 28, 2007, Blogger Açalya

    Gicik oldum komsuna... Turk mu Alman mi?
    Dilos bagimsizlik denemeleri yapiyor ha? canim benim, ne yardan ne serden vazgecemiyor ha? kiyamam. gozlerim doldu okurken.
    Asya'cik da sosyallesme sancilari cekiyor canim benim. Dante de koca gozlerle milleti izliyor.
    Turk kanallari akillara zarar gercekten de.
    kolayliklar

     
  • At Salı, Ağustos 28, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Minik Melegin Annesi, onlarsiz hic ama hic olmuyor,bugün sözde evi topladim ama Cadim yokken evi toplamak bile zevk vermiyormus, demek ki illa pesimden dagitmasi gerekiyomus :)

    Benim kaynana kisisi Asya dogdugunda "Bunu bana ver ben istedigim gibi büyüteyim" dedi, artik takmiyorum bile ben onun dediklerini bos iste :))

    Acalya'cim ne Türk ne de Alman, Arnavut olur kendisi, her daim beni sinir etmeyi basarir, esimle hep deriz cocuklari Allaha emanet melekler koruyor diye..

     
  • At Perşembe, Ağustos 30, 2007, Blogger birten

    komsulara sinir oldum desem az gelir galiba,böyle insanlarin vurdum dyumazliklari insani sinir etmeye yetiyor...sanki bana bisey olmaz düsüncesi var...neden olmasinki!!!allah korusun tabiki,hickimseye bisey olmasin,ama göz göre görede byöel yapilmazki..Dügündeyken hamile bir kadin sigara iciyordu ve o zaman bende hamileydim,ablam zararli niye iciyorsunuzki dedi kadin agzina geleni saydi,bende ablama ya sen ne düsünüyorsunki kendisi düsünsün dedim sanki o bilmiyormu zararli oldugunu!!düsünmüyorlar,sirf kendi keyf yapsin diye sigarayi birakmiyorlar hamilelikte,oyüzdende genellikle erken dogum yapan ve kücük cocuklari oluyor...
    dilara icin biseyler yazicaktim ama yazinin sonunu okuyunca unuttum,yani komsu yüzünden!!siir cok güzeldi,tek aklimda kalan o...ha bide kaynanan demisya asyayi bana ver istedigim gibi yetistiriyim,ben bu lafin aynisini duydum;))niye ben istemedigim gibimi yetistiriyorum sanki, dimi ama??

     
  • At Cumartesi, Eylül 01, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Birten'cim bazi insanlar cidden asiri derecede vurdum duymaz ve aman ne olacak triplerinde, ben sigara kullandigim halde hamileyken sigara kullanan herkese gicigim, her iki hamileligimde de hamile oldugumu ögrenir ögrenmez biraktim sigara'yi icimdeki minicik canli " Anne yapma etme bak ben nefes alamiyorum,beslenemiyorum" diyemiyor cünkü bana bagli, ben biraktim dedigimde bana garip garip bakanlar oldu inanirmisin " ben birakmadim valla bisicikler de olmadi bak" diyolar bir de :(((

    Ben birde su bahaneyi anlamiyorum anlayamiyorum kafam basmiyor, nasil bir doktor kalkipda "Aaaa birakmayin sakin bebek icin iy degil stres olur" diyebiliyor, o zaman benim doktorum doktor degil, nitekim ben biraktim dedigimde beni tebrik etmis ve "1 sigara bile cok fazla " demisti, demek yanlis biliyo :(((((( hatta Dilos'a hamileyken uyuz gibi kasinti basmiti beni, esim doktora " Sigarayi birakti fazla tatli yiyo ondan olabilir mi" demisti de doktor " isterse ckolata icnde banyo yapsin sigara icmesinden bin kat iyidir, bazilari ben ictim bisi olmadi diyo, sonra cocuk okula basladiginde ve geri kaldiginda allah allah niye ki diye düsünüyolar, sigaranin zarari hemen dogumdan sonra belli olmaz her yas'da etkilerini gösterebilir" demisti

    benim vijdanim asla izin vermedi, simdi kizlarim hasta oldugunda veya herhangi birsey oldugunda üsüttü ,yedigi dokundu diyebiliyorum, eger sigara icmis olsaydim acaba mi olurdum kesin :((((

    Aaa bana arkadasin biri emziyormusun diye sordu basimizdan gecen olaylari bilmiyodu bende yok olmadi falan dedim " hadi hadiii sigara icmek icin emzirmedin dimi?" dedi acayip sinir olmustum, ben 10 ay icmedim bi 10 ay daha icmezsem ölmezdim dedim, ama canimi acitti dedigi demek disardan bakinca yasadiklarim hic sayiliyor ve sirf sigara yüzünden emzirmedi seklinde konusuluyor :(( (bunu diyen de hamileligi boyunca sigara icen biri bu arada)

    ay amma yazdim gece gece, bundan da ayri bir post konusu cikarmis aslinda :)))

     
  • At Cumartesi, Eylül 01, 2007, Anonymous Adsız

    cok haklisin cok..kendileri sigara ictigi icin emzirmemistir ve seninde öyle düsündügünü sandigi icin öyle demistir,bir insan kendisi neyse karsisindakinide öyle sanirya!!bence doktor ic demis laflarini kendilerinden uyduruyorlar,birseylerin yani yalanlarin arkasina siginiyorlar..sigaranin üstüne yazilan yazilarida mi görmüyorlar??hadi diyelimki ic dedi peki ya senin vicdanin nasil rahat edicek, keyf yapip cocuga verdigi zarari...ben bile dogacak cocugu düsününce aciyorum ama onlar kendi cocuguna acimiyor düsünebiliyormusun??bence sen zoru basarmissin,iciyorken cocuguna zarar verecegin icin ikisindede hamilelik boyunca birakmissin,sevginden verdigin degerden...hem hamileyken sigara icmektense emzirmemeyi tercih ederim!!sonucta biraktigi kötü izler nasil yada ne olacagini bilmeden cikiyor ama günümüzdeki mamalar cok iyi,anne sütü gibi...sen hic üzülme ya böyle seylere..yakinlik arkadaslik kuruyormus gibi yapiyorlar,sanki samimi olmak icin pat diye bir laf söyliyip allak bullak ediyorlar insani....bunu yapanlarda anne yapmayanlarda ama verdigimiz degerde gizli bence annelik...
    BIRTEN

     
  • At Cumartesi, Eylül 01, 2007, Blogger Anne ve Bebisi

    Dilaracigima hem guldum hem uzuldum:) Bana kendi cocuklugumu hatirlatti:) Ben de annemin baska sehirde yasayan teyzesinde kalinca ki kendi istegimdi:P ortaligi yikmistim da babam gelip almisti:)

    Sigara icenlere gelince, cahillik ve bencillik. Baska bir sey demiyorum.

    Benimki de yabanciliyor artik:)

     
  • At Çarşamba, Eylül 05, 2007, Blogger SELIN

    simdi bisey dicem ama irkcilik yapmis olmayayim oyle bi niyetim yok bu cinlilere bir turlu alisamadim adamlare cil yavrusu gibi her yere dagilmislar hele amerikada her yerdeler dolayisiyla hersey cin mali deli olucam ya bende selinin bir kac hatta cogu oyuncagini atmak zorunda kaldim FILIZ