Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Çarşamba, Eylül 12, 2007
Cadi'lardan son haberler :)


Oldukca yogun günler yasiyoruz ailecek :)


Cumartesi Ilknur geldi, 5,5 aylik hamis kendisi, göbisini oksadik bol bol, ve ben ilk defa Ilnur'u söyle istahli istahli yemek yerken gördüm :)))Haftasonu bende kaldilar, pazartesi ögleye dogru gittiler, sanirim artik biz bebis görmeye gideriz bundan sonra :))


Sali yani dün Dilos'un yeni kresinde ilk günüydü, sabah erkenden kalktik cok zor oldu bizim icin, alistik horul horul uyumaya tatil boyunca tabii :)) Yeni kresi münih'de bize tam 1 saatlik yol ama sabahlari o yol hep tikanir aa hep :(( nitekim yine sona dogru tikandi,biraz gecikmeli ulastik kresimize,Dilos ilk baslarda biraz durgundu " Anne ben aglamicam dimi?" diyip durdu ,ki bu genelde "Aglamamak icin kendimi zor tutuyorum bilesin anne" mesajidir :((( Biz ögretmenleri ile sohbet ettik biraz bu arada Dilos'da sinifindaki diger kizlarla yavas yavas oynamaya basladi, sonra bize " hadi gidin" dedi bizde ikiletmedik arkamiza döne döne gittik :(((


Ögleyin Servis getirdi eve,soförümüz Türkmüs adam bana " Masallah cok akilli bir kiziniz var " dedi ben de arabada kudurmadi da ondan diyo sandim ama öyle degilmis " Beni buraya kada getirdi valla ,yolu tarif etti" demez mi :))) Soförün ilk günü ve ilk defa bizim cevreye geliyomus bizim bizdikda bi güzel yolu tarif etmis amcamiza :))))


Bu sabah'da servis gelip aldi, ama bize 6:25 gibi geliriz demisti kadin (sabah baska soför var) ama saat 6:05'de bizim kapi caldi, bi baktim soför, Dilos daha yatakdaydi, nasil uyandirdim nasil hazirladim bilmiyorum ama 5 dakika icinde hazirdik, uykulu uykulu gitti yavrum, icim acidi nasil gececek bu 1 sene ya, ama hersey onun iyiligi icin hersey onun egitim gelecegi icin, bu olmak zorunda :((


Bi de ne zormus evladini hic tanimadigin birine teslim etmek, kesin hepsi usta soförler de yine de icimi bir sIkInti kapliyor o eve gelene kadar, kim olursa olsun yaninda ben veya babasi yoksa icim hic rahat olamiyor :(((


Eveeet Dilos'dan haberler böyle,gelelim kücük cadi'Ya


Pazartesi Kontrolümüz vardi, 5765 gr,ve 63,5 cm gelecegin manken adayi olma yolunda emin adimlarla ilerliyoruz :)) Gelisimi gayet normal olmasi gerektigi gibi, sadece ufacik minnacik bir sorun var o da Asya'nin oyuncaklara olan ilgisizligi elini uzatiyor ama tutmak icin caba göstermiyor, doktorumuz bunun büyütülecek bir sorun olmadigini gün icinde devamli eline oyuncak vererek antreman yapmamizi önerdi, simdi ben habire elinin icine oyuncak koyuyorum,o habire geri itiyo :))


haaa bir de doktor Asya'yi ayaklarindan tutup ters cevirdi falan bizimki kikirdiyo, doktorumz da " Ama sen herseye izin veriyosun arada itiraz edebilirsin istemiyorum diye" dedi ama i ih kikirdemeye aynen devam :))


Ilk asilarimizi da olduk, bir 6'li karma asi yapildi bir de yeni cikmis olan bir asi yapildi (adi su an aklima gelmiyor oldukca karisik bir adi var) aman nasil agladi, cok gücüne gitti cooookk, duruyo duruyo aklina geliyo basiyo yaygarayi :)) cok sükür asi sonrasi ateslenme veya huysuzlanma gibi birsey olmadi, darisi diger asilarin basina :))


Bu arada Asya bugün ilk defa ek gida denemesi yapti, aslinda bikac gün önce bol su ile sulandirilmis havuc suyu vermistim ve bayila bayila icmisti, bugünde ilk kasikda biraz yüzünü burusturdu falan ama sonra yalanark yemeye basladi, gerci sadece 2-3 kasik yedi ama baslangic gayet iyiydi,


Ek gida'ya baslarken dikkat edilecek en önemli nokta sebze'den baslamak, bebek mutlaka änce sebzenin tadini almali, eger tatli'dan yani meyva püresinden baslarsak damagi tatliya alisiyor ve sebzeyi kabul etmeyebiliyor...Asya sebzeyi sevmis gibi görünüyor :))


Bugün 12 eylül, bundan tam 1 sene önce elimde cift cizgili bir gebelik testi tutuyordum,aldigim en güzel dogumgünü hediyesiydi, simdi aradan tam 1 yil gecti , vay be o zaman "Ay nasil gececek bu 40 hafta" diyordum simdi kizim nerdeyse 4 aylik oldu bile, e bizde yaslandik, 30 yasa kaldi 2 adimcik :))))


Asya'nin mama yerken cekilen halleri bi daha ki postta artik, su an cok uykum var resimleri pc'ye aktarmaya üseniyorum tembel ben :))
 
posted by süpürgesizcadi at Çarşamba, Eylül 12, 2007 | Permalink |


3 Comments:


  • At Perşembe, Eylül 13, 2007, Blogger Kuaybe

    Anladığım kadarıyla dün doğumgününmüş cadıcım, hayırlı olsun yeni yaşın..

    Akıllı bıdık Diloş, servisi eve getirmiş demek.. Maşaallah ona..
    Umarım kolay ve güzel geçer bu seneniz..

    Asyacığın da ek gıdaları severek yemesine sevindim.. Benimki en baştan sevmedi, hala da sevmiyor :((

     
  • At Perşembe, Eylül 13, 2007, Blogger AYSUN

    Mutlu yıllarrr:)

    Diloş'a Allah yardım etsin yaa. Çok erken kalkacakmış:(

    Asya'yı öpüyorum :) Ne güzel ek gıdalara başlamış yavaş yavaş. Büyüdü sakis bu yavru yaaa...

     
  • At Perşembe, Eylül 13, 2007, Blogger Anne ve Bebisi

    Dogumgunun kutlu olsun:)))