Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Salı, Eylül 25, 2007
Canim Kizim,ilk gözagrim,Melegim....

Iyi ki dogdun Canim kizim

Artik 6 yasinda kocaman bir kiz oldun sen, ne zaman büyüdün, ne cabuk gecti zaman, sen benim boncuk gözlü gülec yüzlü bebegimdin daha düne kadar, simdi boncuk gözlü,gülec yüzlü koca kizim oluverdin,

Seninle ne kadar gurur duydugumu seni ne kadar cok sevdigimi bir bilsen, son zamanlarda biraz asi oldun kücük hanim, büyüdügünün farkindasin sende, kendi kararlarimi verebilirim diyosun , bana karismayin, beni rahat birakin'da ,favori cümlelerinin arasinda yerini almis bulunuyor, kimilerine göre kardesini kiskaniyorsun bana göre büyüyorsun :)

Evet Abla oldun bu sene icinde, biliyorum senin icin cok sey degisti, tüm hayatin alt üst oldu, bizim biricik kizimizken birden bizi minik Kardesinle paylasmak zorunda kaldin, iste tam burda basliyor gururumun sebebi, sen bu durumu o kadar kolay kabullendin ki ! Kardesine bakislarin sevgi dolu,ona birsey olmasin diye üzerine titriyorsun kimseye laf ettirmiyorsun, sen kiskanma diye Kardesine cirkin diyenleri tersliyorsun elin belinde " Asya cok güzel o benim kardesim" diyorsun, aferin benim kizima, Insallah kardesinle herzaman cok iyi anlasirsiniz, insallah birbirinize herzaman destek olursunuz, en büyük dilegim bu benim...


Haaa hic mi kiskanmadim diye soracak olursan, kiskandin elbet, ama bize göre en dogal olani bu zaten,arada azar istittiginde " Asya'yi daha cok mu seviyorsnuz?" gibi sorular soruyorsun, ya da ona hic kizmiyorsunuz ama diyorsun, o daha kücük o daha bebek demeyecegim sana demiyorum da zaten, gün gelecek Asya büyüyecek, senin bugün yaptigin yaramazliklari o da yapacak iste o zaman o da Annesinin azarini isitecek elbette :)

6 yas senin icin bircok konuda dönüm noktasi bir nevi,bu sene kresin degisiyor ayni zamanda okul öncesi sinifina giriyorsun, yeni arkadaslar edinecegin icin cok heyecanlisin ama eski kresindeki Arkadaslarindan ayrildigin icin üzgünsün de, ama Merak etme Eski arkadaslarinla da görüsmeye devam edeceksin canim kizim, seni hic arkadaslarindan ayirirmiyiz !!
Simdi su anki hal ve hareketlerini anlatayim sana, nasilsa büyüdügünde ve sana anlattimgimda inanmayacaksin bana :))

-Evde ne var ne yok dagitiyorsun,paylasmayi cok seviyorsun ama arada abartiyorsun bunu

-Görünmez oldugunu saniyorsun :)) seni yatagina yatirip mutfaga geciyorum aradan 5 dakika gecmiyor ki sen hoplayarak odandan cikip oturma odasina geciyorsun, ve bunu benim görmedigimi saniyorsun, sana seslenince babana " Dilara yok de baba" diye rica ediyorsun :)

-pembe manyagisin, sana göre hersey pembe olmali...

-Dans etmeyi de ,sarki söylemeyi de cok seviyorsun, bütüngün evin icinde dans edip sarki söylüyorsun..

-Bi yaramazlik yaptiginda bunu kesinlikle baska birinin üzerine atmiyorsun, acik sözlülükle "Ben yaptim özür dilerim bi daha yapmayacagim" diyebiliyorsun, iste bu da seninle gurur duydugum noktalardan biri....

-Dis görünüse fazla önem vermeye basladin, herseyin güzellik olmadigini anlatmaya calisiyoruz son günlerde, eninde sonunda bunu da ögreneceksin insallah :))

Canim kizim benim, gün be gün büyüdügünü görüyorum, sana birsey olacak diye bazen seni cok bunaltiyorum farkindayim ama elimden gelen birsey yok, korkak bir Annen var senin, sen bir basina parka cikmak istiyorsun, sen o an sadece salincakda sallanmayi yada kaydirakdan kaymayi düsünürken bu Anneciginin aklindan ne kadar kötü senaryolar geciyor bi bilsen, biliyorum haklisin yasitlarin tüm gün parkta özgürce oynuyor ama sen hep beni veya Babani beklemek zorunda kaliyorsun idare et Annecim nolur :) Sana birsey olursa ne ben ne de Baban yasayamayiz ki :(


Kocaman oldun, yüzün degisti, hareketlerin degisti, en önemlisi artik ben de varim benimde fikirlerime önem verin diyen kücük bir hanim oldun,cok ama cok duygusalsin, gözlerinin ici doluyor ama sen gözyaslarina inat zorla gülmeye calisiyorsun, hic aglama bebegim o gözyaslarin hic akmasin,sadece sevinc gözyaslarin olsun hayatinda...

Ha bak 6 yasindasin artik, daha ne kadar bizim odamizda uyumayi düsünüyorsun büyük cadi ??? sigmiyoruz kizim yataga hergün kendimi yerlerden toplamakdan biktim aci bana :) biz götürüyoruz gece sen geri geliyorsun, ama itiraf edeyim sana sarilip saclarini koklayarak uyumanin tadi bir baska :))

Bakalim 7.ci yasgününde neler yazacagim sana, ben merakla bekliyorum cadi kizim benim....

Dogumgünün kutlu olsun mavi boncugum, seni cok ama coooooook seviyoruz...

Annen, Baban ve kardesin Asya....









 
posted by süpürgesizcadi at Salı, Eylül 25, 2007 | Permalink |


8 Comments:


  • At Salı, Eylül 25, 2007, Blogger AYSUN

    Sakis tüylerim diken diken oldu okurken. Ne güzel anlatmışsın... Mutlu yıllar dlaracıımmm... Ailenle hep mutluluk getirsin yaşam sana...

     
  • At Salı, Eylül 25, 2007, Blogger birten

    :(( agladim okurken,kizina yazdiklarin öyle güzeldiki...

    dogum günü kutlu olsun,hersey istedigi gibi olsun ömrünce...hep gülsün,o güzel gözleriyle hayata hep güzel baksin...iyilikler onunla olsun....uzun,saglikli,mutlu nice senelere......


    resimler cok güzel,sen harika cikmissin..siir cook güzell!!
    görüsme isine gelince cok isterim vallahi,seni yakindan tanimak,gözlerine bakarak konusmak....öptüm süpürgesizim seni ve tatli cadilarini;))

     
  • At Salı, Eylül 25, 2007, Blogger SELIN

    cok duygulandim okurken sakis dokturmussun dilosum iyiki dogdun prensesim FILIZ

     
  • At Çarşamba, Eylül 26, 2007, Blogger Anne ve Bebisi

    Cok guzel yazmissin:)
    Dilos'a omur boyu mutluluk, saglik, sevgi, dostluk diliyorum:)))

     
  • At Perşembe, Eylül 27, 2007, Blogger Kuaybe

    Ne kadar içten ne kadar güzel bir yazı bu.. Çok duygulandım okurken.. Pembe delisi Diloş hanıma toz pembe bir hayat diliyorum.. Belki mümkün değil bu ama en azından diliyorum ben..

    Annelik ne harika bir boyut değil mi?

     
  • At Perşembe, Eylül 27, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Hepinize cok ama coook tessekür ederiz, fazla vaktim yok tek tek cevap vermeyi cok isterdim ama sizdim sizacagim nerdeyse :)) Cumartesi Dogumgünü partimiz var,onun hazirliklari ile ugrasiyorum,isler bitsin anlatcak cok sey var :))

    Birteeenn tamam görüsüyoz ramazandan sonra insallah o zaman bi sekilde dimi ??? :))))

     
  • At Perşembe, Eylül 27, 2007, Blogger ülkü

    dogum günün kutlu olsun (kücük demicem)pembe hastasi prenses Dilara :) Allah sevdiklerinle beraber saglikli uzun ömürler versin insallah. biraz gec kaldim özür diliyorum :(

     
  • At Cuma, Eylül 28, 2007, Blogger derin düsünceler

    Gecikmeli olarak bende Dilaranin dogum gününü kutluyorum. Allah hayirli, mutlu ve uzun ömürler nasip etsin "kücük" hanima :)

    Sevgilerimle,
    Derin