Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Çarşamba, Ekim 17, 2007
Bayram Sekerlerim....


Bayram Sekerlerim benim....



Bayram geldi de gecti bile ama ben bi türlü yazmak icin firsat yaratamadim kendime...

Bayram'in ilk günü esim uyandikdan sonra hazirlanip burdaki iki komsuya gittik önce, sonra kaynanamlara gittik bikac saat orda durdukdan sonra evimize döndük pasa pasa,yalniz Asya Bayram kalabaligindan hic hoslanmadi, ev sakinken gülücükler sacan bebis, misafir geldiginde mizmizlanmaya basladi, kalabalik ortami sevmiyor ,sanirim bu konuda bana cekmis :))Dilos halinden cok memnundu hele harcliklar verildikce daha da memnun oldu, neler alacaginin listesini yapiyor :)


Önlügüne bakmayin lütfen havuc sayesinde tüm önlükleri böyle turuncu desenli artik



Tamam hersey uyumlu cikabiliriz Anne...


Cumartesi günü yine ögleden sonra hazirlanip bu defa Annemlere gittik,Annemlerin evi de kalabalikdi, Asya mizmizlandi, Dilos yabanci insanlari görünce utandi koltugun arkasina saklandi ne harclik vaadetleri nede seker rüsvetleri onu o koltugun arkasindan cikartamadi, taa ki Annemlerin kedisi Binnaz koltugun arkasi benim mekanim de get diyene kadar :))

Genc kiz mi olmus bu ne ??


Orda da gezmemiz gereken bikac aile vardi, ama ilk aileden sonra pes ettik cünkü Asya mizmizligin doruguna ulasmisti, Annemlere dönüp yemek yiyip evimize geldik :) bi bayram'da böylece gecmis oldu :))

Dün Dilos'la Sinemaya gittik, Ratatouille'yi izledik e begendik simdi bi daha ve bi daha gitmek istiyor,DVD'si cikana kadar sürecek sanirim bu muhabbet :)Puan sistemimizde gayet iyi ilerliyor,su ana kadar sadece tek bir defa sari puan aldi,ona da cok üzüldü bana kizdi niye sari puan verdin diye, bende "Nasil akilli uslu bir cocuk oldugunda kirmizi puan veriyorsam yaramaz kiz oldugunda da sari vermek zorundayim, sen sari puan almak istemiyorsan caba göstermelisin" dedim eh iyi tamam bari dedi :))Bunu okuyunca sakin Dilos'a cok kati kurallar verdim de cocuk evde gik demeden bi kösede duruyor sanmayin, hala yaramazlik yapiyor,onun 6 yasinda kücük bir kiz cocugu oldugunu göz ardi etmiyorum yani,ama bazi konular icin gerekliydi, ne konusmak ne de ceza vermek cözüm olmamisti..



Asya'ya gelince yani bu kadar Ablasina benzemek zorunda degildi diyorum,bugün Ablama gittik sabah'dan uykusu geldi ve kesinlikle uyumadi ,resmen yatagini ariyor ya :((oysa evde cok dikkat ediyorum bazen birakiyorum yerde uyuyor, bazen koltugun üstünde uyuyor ama baskasinin evinde kesinlikle uyumuyor, Dilos'da ayniydi, uykusu gelince kendi yatagindan baska yerde uyumazdi, Annemlerde yatili kalmak istedigimizde, buna tesebbüs ettigimizde sabaha karsi pes etmis bir vaziyette yola düstügümüzü bilirim :(Asya'da aynisi olucak sanirim...



Ha gayret kesin hepsi sigacak agzima..

Uyku demisken, Asya artik Bebek sepetine sigmiyor,geceleri bizim odamizda sepetinde uyuyordu ama artik sigmiyor onun icine, sanirim bu hafta sonu odasini ayirmak durumunda kalacagim, bizim odaya bebek yatagi sigmiyor cünkü, gerci cocuk odasi ile yatak odasinin arasinda sadece 4-5 adim var,hem zaten 6 aylik olunca ayiracaktim, Dilos bikac gün öncesine kadar bizim yanimizda uyuyordu, ama son iki gündür kendi odasinda uyumaya basladi, oysa ben Asya'yi cocuk odasina gecirince bi süre Dilos'un yataginda yatarim diye düsünüyordum, ama simdi tam odasinda uyumaya baslamisken " Yok olmaz hadi sen bizim odaya " diyemem,alisacagiz mecburen, eninde sonunda odasini ayirmayacakmiydim dimi ??




Ayyy niye bu kadar cabuk büyüyor bu kiz yahu ?????????
 
posted by süpürgesizcadi at Çarşamba, Ekim 17, 2007 | Permalink |


12 Comments:


  • At Perşembe, Ekim 18, 2007, Blogger muko

    Oy oy bayramlık şeklerler tam yemelik ısırmalık olmuşlar yahu:)
    Diloş'taki zerafet tam bir genç kız havası,Asya isee çok tatlı olmuş maşallahh anneside bu işi biliyor yani :)
    Oda meselesidee iyi bence nasılsa yakınmış odalarınız birbirnee alışır zamanla Asya'cık da
    nasılsa annelik içgüdüsüylee nefes alışı değişse bile yataktan fırlıyacaksınn:)
    Ben hatırlıyorumda Ömer'in ağzından emziğini attığını duyardım o pıt sesine kalkardımm

     
  • At Perşembe, Ekim 18, 2007, Blogger birten

    dilos cok ama cok tatli olmus,genc kiz gibi sanki!!bende 6 aylikken ayri yatirdim,aslinda bikac gün idare ettim,sabahlari kalkinca sesini,gülücüklerini duyamamak üzücek diye...besige sigmadi yani ayni asya gibi...öglenleri zaten odasindaki yatagina yatiriyordum ama aksamlarida yatirmaya basladim cünkü nasil rahat yattigini görünce icim rahat etti:))odasi hemen giriste ilk oda arada mutfak var ve bizim odamizda sonda ama yinede kapisi yatinca aciyoruz ve en ufak seste uyaniyorum...
    dilosun puanlari iyi gidiyor demek,ne güzel..cok güzel fikir ama ise yaramasi daha güzel..sen o dengeyi cok güzel sagliyorsun okurken cok ketum biri olacagini hic sanmadim,mesafeyi ve nereye kadar gidecegini cok iyi biliyorsun yani o dengeyi cok iyi sagliyorsun oyüzdende senin onun bir 6 yasinda cocuk oldugunun farkinda oldugunu yazmasaydin bile acimasiz davranacagin aklima gelmezdi..ve bunlari düsününcede ilk aklima gelen böyle yazilardada olsa seni tanimisim,bunu düsünmekte beni sevindirdi süpürgesizim:))kizlari öp kokla benim icin,cok cabukbüyüor dimi ya??bende kayraya bakinca aynisini düsünüyorum..

     
  • At Perşembe, Ekim 18, 2007, Blogger Anne ve Bebisi

    Masallah ikisi de birbirinden guzel bu kizlarin:) Kucugune talip mi olsak ne:P Hem uzaga gitmez, ordan burasi 1 saat;))))

     
  • At Cuma, Ekim 19, 2007, Blogger Cimcime'nin annesi

    Masallah kizlar cok guzeller.Allah uzun ve huzurlu omurler versin.
    Bu kendi yatagini arama durumu benim kizimda da mevcut.ne berbat bisi oldugunu bilirim.Ins. en kisa zamanda bu huylarindan vazgecerler.
    muhabbetle..

     
  • At Cumartesi, Ekim 20, 2007, Anonymous Adsız

    Sakişim bayramını kutluyorum biraz geç olsada,eveeet Asya acayip Diloşa benziyor bence çok güzel bu, kızların güzeller güzeli maşaallah,
    aaa demek Asya gezmeyi sevmedi inanmam böyle annesi ve ablası varken Sakiiiiş bu armut dibine düşmiycekmi ne dersin:)))

    odaları biran ewel ayır derim arkadaşım ben Kaanın odasını senin tecrüben ve ''hadi hadi vakti'' şeklindeki dürtmelerinle ayırdım çok rahattı ,ama Erene kıyamadım ve şu anda yeni yeni alışıyor... bebekler şartlara ayak uydurmayı hemen başarıyorlar alışır annesi...

     
  • At Pazar, Ekim 21, 2007, Blogger Açalya

    Kizlarin cok guzel masallah. Hayir Esra'cigim Asya'ya biz de talibiz, ne yapcaz simdi? Dilos da olur, benim oglan pek olgun zaten.

     
  • At Pazar, Ekim 21, 2007, Blogger Açalya

    Bu arada katilarda epey ilerlemissin, senden feyz almak lazim...gerci seni ornek alip ben de havucla baslayacagim sanirim.

     
  • At Pazartesi, Ekim 22, 2007, Blogger Kuaybe

    Bayram şekerlerin de bayramlıkları da çok ciciymiş cadıcım.. Dilara gerçekten de kocaman bir hanımefendi gibi olmuş, şalı da atmış omuzlarına, poz vermiş bir güzel..

    Yusufcuk da bir yere gittiğimizde sızana kadar uyumuyor maalesef.. Gerçi eve birileri geldiğinde de uyumuyor.. Anladığım kadarıyla bizimkinin derdi yatağını aramak değil de "farklılığı" kaçırmamak.. Eve döndüğümüzde ya da misafirler gidip ortam sükunete erdiğinde aklına uykusunun geldiği geliyor.. Aşırı yorgunluk ve tahammülsüzlükle başlıyor ağlamaya.. Uyutana kadar akla karayı seçiyorum ben de :((

     
  • At Çarşamba, Ekim 24, 2007, Blogger Ayşe

    sakiiiiş ben senin bayram şekerlerini yerim biliyon mu....maşallah annesi ikiside çok güzel birer prenses...resimleriniz çok güzel...
    maşallah sende çocuklarına çok özen gösteren bir annesin, düzenli, tertipli, tutarlı ve kararlı... seni tebrik ederim, resimlerinizden de mis mis temizlik kokuları geliyo zati hep bana ;) cidden ilginç ama öyle işte, belki pembişlerinde katkısı vardır bu temizlik hissimde:)

    oda konusunda da iyi edersin bence ayırmakla, hem çok erken değil, diloş için bu durum çok çok daha iyi olacaktır bence...

     
  • At Çarşamba, Ekim 24, 2007, Blogger sevilay

    Bu sekerler cok tatli görünüyor, onlari yiyebilirmiyim:))))

    Masallah ikisinede, kücük cadi baya büyümüs. Dilosda bir hanfendi gibi, yavrum.

    Yine baya uzun zaman oldu, kusura bakma canim, pek yazamiyorum sana, ise basladiktan beri, hic pc nin basina oturmuyorum, eve geliyorum, yemek yap, temizlik, samet derken aksam oluyor.

    Sizleri öpüyorum...

     
  • At Perşembe, Ekim 25, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Muko'cum tessekür ederim, evet en ufak sese uyaniyorum hatta uykuya dalmam bile cok zorlasiyor, en ufak tikirtiyi aha bu sana isaretti git cocuklarina bak kadin seklinde algiliyorum :))

    Birten'cim koltuklarimi kabarttin tesekür ederim, bazen gercekten cok bocaliyorum Dilos konusunda,ergenlik döneminde evden kacicam sanirim :)

    Anne ve Bebisi, valla bilemicim artik kismet :))) Kizim kimi isterse o :))) ay bu sene dogan ogluslarin hepsi de cok yakisikli canim :)))

    Cimcime hosgeldin, bizim düzen oturuyor sairim yavas yavas darisi basiniza :)

    Aysem canim Aysem dimi ya tam zamani, Kücükler cidden hic büyümezlermis Annelerinin gözünde simdi daha iyi anliyorum gibi :)

    Acalya'cim Esra'ya da dedim kismet, secim yapmasi cok zor bizim kizin valla :)) Ek gida konusunda gazaniz mübarek olsun diyim, ama Dante bence bunu da cok ama cok kolay ögrenecek ....

    MMA evet kalabalik olunca birseyler kaciririz diye korkuyorlar sanirim :))

    Ayse ne güzel seyler yazmissin öyle, kizlarin kilik kiyafeti konusunda feci takintili bir Anneyim kimseye tavsiye etmem ama cocuklara da bulasiyo,anlaticam bi daha ki postum'da :)) Ayirdik odalari artik Dilos cok sevindi bu duruma :)

    Sevilay'cim özletiyosun ama kendini ve Sameti, en azindan haftada 1 yazmaya calis sayfaniza ya, hemen gidip bakiyorum....

     
  • At Pazartesi, Ekim 29, 2007, Blogger AsYa

    oooo taliplilerle dolmuş burası:))
    ne şanslı kızlar :))

    Ben Efe yanımda bile yatarken çok zor uyuyorum,hep ona dönük gözümü açtığında hemen yanımda olsun istiyorum.bazen tükürüğünü yutamayıp boğlur gibi oluyor çok korkuyorum ama 5-6 bende ayırıcam inşallah.bizimde sizin gibi 4-5 adımlık mesafede Efe'nin odası..kapılar açık uyusak gık dese duyarım gibi geliyor..sen bi başla bakalım nasıl oluyo bu iş öğrenelim..sabırlı ve güçlü olmak lazım anlaşılan...

    Diloşumuda öptüm..çok zevkli bir genç kız olacak..