Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Salı, Ekim 02, 2007
Sezonu actik mi ne ?

Bir önceki post'da da yazmistim Asya rahatsiz diye,Cumartesi aksama kadar oldukca iyiydi,ama aksam misafirlerin gelmesine yakin öksürügü siddetlendi,rahatlatici bir fitil verdim uyudu bütn gece, pazar günü yine ayni sekilde gündüz gayet iyiyken aksama dogru hem öksürügü sidetleniyordu hemde ck huzursuzdu Asya, ertesi gün sabah uyanir uyanmaz solugu doktorumuzda aldik, cok süküpr cigerlerinde birsey yok, bronsit falan söz konusu degil ,öksürük icin bir fitil verdi, birde cok kalin giydirmeyin diye nasihat verip evimuze gönderdi doktor teyze :))


Su an daha iyi,hala öksürüyor ama cok siddetli degil, keyfi yerinde gülücükler sacmaya aynen devam, sadece biraz istahsiz ama buda gecer diye kendimi stres yapmamaya calisiyorum..


Asya iyilesme yolunda ama bu defa Dilos hastalik younda emin adimlarla ilerliyor, bugün sabah turp gibiydi kresten geldiginde de gayet iyiydi, alisverise ciktik biraz gezdik, eve geldigimizde Dilos önce üsüdügünü söyledi, sonra benim "Yat artik" dememi bile beklemeden yatip uyudu,Asya öksürünce esim bakmak icin odaya gitti, dilosu da yorganin altina iyice gömüslmüs görünce düzetlmek istemis, ama kiz cayir cayir yaniyor, önce yorganin altindaydi da ondan diye düsündük,ama icimiz rahat etmedi ve atesini ölctük kisa süre sonra, ve tatataam 40 derece atesler icinde yaniyor kuzum :((((((( Ates surubunu verdim hepsini geri tükürdü Aci gelmis :(( bende fitil vermek durumunda kaldim, su an atesi düstü umarim firlamaz tekrar :(((


Dilos cok hasta olmaz aslinda ama son zamanlarda hava cok garip, birgün sicaktan yaniyoruz ertesi gün iliklerimize kadar donuyoruz, e sabah kalin giydiriyorum, sonra hava aciliyor,haliyle terliyor kreste sanirim bu yüzden sifayi kapti :(((


Sevgili filiz beni sobelemisti SEVERIM konusunda, yazdim hemen ama yayinlamaya firsatim olmamisti onu da hemen ekleyeyim bu posta, Kizlarim iyilesince sen sakrak bir postla görüsmek üzere !!!




-Sabah uyandigimda evi aksam yatarken biraktigim gibi derli toplu bulmayi


-Sonbaharda karanlik havayi,ciseleyen yagmuru ve sararip dökülen yapraklari izlemeyi


-Mum'lari, mum delisiyim, her renk ve kokudan mum evimde mevcut bulunur :)


-Uzun kis gecelerinde Arkadaslarla sicacik evin icinde sohbetin dibine vurmayi


-Soguk kis günlerinde buzzz gibi havadan sicacik evime girmeyi


-Gök gürültüsünü ve bununla birlikde deli gibi yagan yagmuru


-Denizin sesini ve denizi seyretmeyi


-Hint filmlerini ,müziklerini,danslarini ve kiyafetlerini


-Mutfakda vakit gecirmeyi, yeni yemekler üretmeyi..


-kar yagisini, kar'da haturt huturt yürümeyi, Dilos'la karlarin icinde oynamayi


Severim :))))))))))


bende bu konuda sobelenmemis olan tüm arkadaslari sobeliyorum,özellikle Birten, sevilay ve Ülküyü ki,Sevilay ve Ülkü hala itiraf sobesini de yazmis degiller !!!dürtüklemek adina sobeliyorum sizi :)))

 
posted by süpürgesizcadi at Salı, Ekim 02, 2007 | Permalink |


2 Comments: