Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cumartesi, Eylül 29, 2007
Asya'nin Ek gida macerasi :)))


Asya ek gidayi oldukca iyi kabullendi (ben simdi niye alti cizgili yaziyorum anlamadim ya neyse)

Ilk hafta ögle mamasindan önce 1-2 kasik havuc püresi ile baslamistik,Havuc püresi hem sebze hemde cok tatsiz bisi degil hafif tatlimsi oldugu icin tavsiye ediliyor,hergün 1-2 kasik artirarak ilk haftanin sonunda kücük bir kavanoz (125 gr) havuc püresini bitirmeye basladik,

Sonra havuc püresine patates eklendi,onu da kabullendi bikac gün sonra havuc,patates'e farkli sebzeler eklendi, hatta dün karnibaharli olanindan yedi,artik ögle ögümüz sebze püresi oluyor formül mama icmiyor ardindan,rezene cayini severek iciyor, suyu da severek iciyor cok sükür :))

Yalniz bugün rahatsiz kücük hanim, biraz öksürük ve burun tikanikligi var bundan cok rahatsiz,

Carsamba Dilos'un isitme cihazlarinin yenilenmesi icin ölcü vermeye gitmistik,sanki disarisi 40 derece klimayi acmislar :(( hemen kapattirdik ama o bikac dakika bile yetti sanirim üsütmesine :(((

Su Önlügün de tadina baksaydim bi


haaaaammmmmmmm

eee hani nerde kasik ?? bitti mi ????

 
posted by süpürgesizcadi at Cumartesi, Eylül 29, 2007 | Permalink |


7 Comments:


  • At Cumartesi, Eylül 29, 2007, Blogger birten

    süpürgesizim evet görüsürüz ramazandan sonra umarim....cok isterim vallahi...kizinin havuc hali cok komik ya,hala yiyecekmis gibi görünüyor son resimde...kayranin yedigi havuc,havuclu patates tek...digerlerini hicmi hic sevmiyor!!kendim yapmak istiyorum,sence ne yapiyim...
    kizinin dogum günü nasil gecti resim vardir kesin,bizde görebilecekmiyiz??

     
  • At Cumartesi, Eylül 29, 2007, Anonymous Adsız

    ayy unutmusum,tam pcyi kapatirken aklima geldi...kizina cok gecmis olsun,umarim öyle bir iki öksürmstür yani hasta falan degildir...tek okuyup bitmiyor,sonrasindada düsünüyorum hep...
    öpyürum meleklerimi ve seni:)))
    birten

     
  • At Cumartesi, Eylül 29, 2007, Blogger muko

    Öncelikle geçmiş olsunn dilerimkii sadece bu kadarla kalırr ilerlemez Sakis'cim..

    Vee çokk tatlı olmuşş bu asya yaaaa tamm yemelikkkkkkk:)

     
  • At Pazartesi, Ekim 01, 2007, Blogger AYSUN

    Sakisss çok şeker olmuş asya yaaa. Allahım ne kadar çabuk büyüyorlar. Yerim ben onun ağzını. Geçmiş olsun çabucak iyileşsin inşallah...

     
  • At Pazartesi, Ekim 01, 2007, Blogger AsYa

    ay ne güzel de yiyior maşallah..daha 4 aylık hemde..erken başlamışsınız..gerçi bende 5 aylıkken başlamak istiyorum 6 aya kadar beklemicem burdaki doktorlar bekletiyor ya 6 aya kadar..

    bu arada geç oldu ama diloşun doğum gününü kutlarım..daha önce okudum ama yazmaya ancak şimdi fırsat bulabildim...

    vee sanırım Asya gittikçe Diloşa benzeyecek..

     
  • At Pazartesi, Ekim 01, 2007, Blogger AsYa

    ve ikiside sana benzeyecek gibi:))

     
  • At Salı, Ekim 02, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Birten'cim KAyra artik baya büyüdü bence evde kendin yapabilirsin emkeleri bahatasiz cok az tuzlu ;))Dogumgünü resimleri var elbet eklicem en kisa zamanda insallah :)

    Muko'cum sagol,evet tam yemelik oldu ben hergün yiyorum ,en tatli zamanlari basladi :))

    Aysun'cum dünya'ya gelen büyüyor, ben gözünün icne bakiyorum ama nafile :((

    Asya'cim erken baslamadik, burda 4 ay bitince baslayabilirsiniz diyor doktorlar, Asya emmedigi icin sadece formula mama ile memnun olmadiigni gözlemledim basladim :) Ve cok tessekür ederim valla, herkes babasina benzetiyo bu kizlari ya, ben dogurdum onlari benim onlar ,bana benziyolar iste dimi :)))

    Gecmis olsun dilekleriniz icin hepinize tessekür ederim,ayrintilari yazacagim yeni post'da :)