Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cuma, Ekim 12, 2007
Asya'dan haberler....
Cok kötü bakarim....




Ek gida misyonumuz basari ile devam etmekte, artik ögle ögünlerimiz 190 gr.lik sebze,et karisimi püre'den olusuyor, ben hazir kavanoz aliyorum, hem tembellikden,hem vakitsizlikden,hem de marketlerde satilan sebze ve meyvalara fazla güvenmedigimden, bi sürü hormon kullaniyorlar hepsi ayni boy ayni renk olsun diye :(( bio olanindan alayim desem onlar da heryerde satilmiyor benim kaldigim yerde manav yok maalesef,marketlerin sebze reyonundan almak zorundayim, ay herneyse uzatmaya gerek yok hazir aliyoruz,bi sürü denetimden geciyor hazir bebek mamalari icimi biraz rahatlatiyor bu :))



Gecengün aksam eve gönderdikleri muhallabi deneme paketini denemeye karar verdim,icinde yarim porsiyon var, bana göre yeter de artardi bile ama Asya'ya göre yetmezmis, bitince nasil agladi gerisini istedi, e yok, marketler kapandi gidip alalim desek bi sekilde sakinlestirdik kücük hanimi,o da tenezzül edip formula mamasindan icti biraz daha da karni doydu :))

Böyle daha rahat bi kere...ayaklarim hava aliyo...

en sevdigi oyuncagi önce elleri sonra benim saclarim, yakaladigi an hic acimiyor iyice cekiyor, ben iki büklüm "Birak kizim saclarimi" diye yalvarinca utanmadan kahkaha atarak gülüyor,Ablasini görünce sevincten deliriyor gözleri hep onda,hep ablasini inceliyor, sanirim icinden "ben bi büyüyeyim ayni böyle olucam" diyo :)))


Uyku konusunda geceleri cok tutarli saatinde yatacak,diyelim ki isimiz cikti saatinde yatiramadik, oldugu yerde uyuyo,gecenlerde ben mamasini hazirlarken salincaginda uyuyup kalmis, gündüz uykusu ise cok degisken birgün günde 2-3 defa 1 saat süre ile uyurken ertesi gün 10-15 dakika kadar uyuyor, uykusu gelmisse yatagina koyar koymaz yatagindaki müzik mobile bakiyor acmam icin, yok eger uykusu gelmemisse yatagin icinde kesife cikiyor :)


Aaa sahi ben yazdim mi bunu Asya gecen haftalarda sirt üstü yaterken kendiliginden yüz üstü döndü,hatta olay tam olarak söyle gelisti, sabah mamasini ictikden sonra bi süre oynastik, sonra ben bunu yere yatirdim ve evi toplamaya basladim,Asya sen sakrak bagiriyor,cigliklar atiyor gülüyor falan, bi ara ses boguk gelmeye basladi, tabii hemen baktim, aaaa ne göreyim dönmüs bizim cadi ama hic memnun degil bundan, nefret ediyor yüzüstü yatmakdan :)) ters dönmüs karafatmalar gibi debeleniyor oldugu yerde, kurtardim tabii ama daha 2 dakika gecmeden hooop yine yüzüstü konuma döndü :) simdi ara ara bi saga bi sola dönerken hizini alamayip yüzüstü konuma geciyor bikac dakika etrafi inceliyor sonra basiyor cigligi :)))


Ay bu kadin beni maskara etti yahu....



neyse güleyim bari, o kadar da fena olmamisim...


Bugün asimiz vardi , aman pek keyifliydi doktora gittigimizde, hatta doktor teyzesine bol bol gülücükler dagitti, doktor teyzemide "Keyfin yerinde simdilik" dedi,önce sag bacagindan 6'li karma asiyi yedi agladi ama hemen sustu hatta daha gözünün yasi dururken gülmeye basladi, ablasi saklabanlik yapinca, ama hemen ardindan sol bacagindan diger asi vuruldu bu defa kolay kolay susmadi, doktorun dedigine göre o daha cok aciyormus :(((( Babamiz kacti oda'dan iyi mi, bende ona güveniyordum :P


Yarin bayram ,babamiz izin alamadi maalesef, ailelerimizi iki güne paylastirarak ziyaret edecegiz, yarin Babaannemize gidiyoruz, Cumartesi de Anaannemizin elini öpmeye gidecegiz, bayramliklarimiz hazir,kapiya gelebilecek cocuklar icin sekerlerimiz hazir...


Son olarak herkesin ramazan bayramini kutlariz, Kizlarimda ellerinizden öperler efenim :)))
 
posted by süpürgesizcadi at Cuma, Ekim 12, 2007 | Permalink |


8 Comments:


  • At Cumartesi, Ekim 13, 2007, Blogger Yaren

    BAYRAMIN KUTLU OLSUN

     
  • At Pazar, Ekim 14, 2007, Blogger muko

    El öpenlerinniz çok olsun efenimm bende o güzel yanakjalrınızdan öperr bayramınızı kutlarım..
    Sakisssssssssss Asya çok ttalı olmuşşşşşşşşş harika gülüyorrrrrr
    maşallahhhhhhh..

     
  • At Pazartesi, Ekim 15, 2007, Blogger birten

    uyumasi ne tatli,bende sende resim ekleyelim hep böyle..benim nasil bakmak hosuma gidiyorsa senin de öyle sanirsam:))cok güzel giydirmissin asyayi:))genc kiz sanki,bir yürüse kimse anlamiycak yani:)))

     
  • At Pazartesi, Ekim 15, 2007, Anonymous Adsız

    Ama Sakiscummm olmaz ki ya,bu kizda buyumus,ben bisi anlamadim,bir daha isterim:))))

    Çok tatli olmus masallah...

    Artik soz verdim kendime,bloglarinizi duzenli takip etmeye çalisacagim,gerekirse durt lutfen:))))

    mucuks mucuks...

    Aynur teyzeniz ama el opturmeyenlerinden:))))

     
  • At Salı, Ekim 16, 2007, Anonymous Adsız

    he he he bende bende
    blog cıktı forum bozuldu dıyebulur muyuk kı:)))))
    Duzenlı gelebılırmıyım bılmem ama söz kız sakıs kızları takıbe alcam nede olsa oglan anasıyım :)))))))))))

     
  • At Salı, Ekim 16, 2007, Blogger ülkü

    masallah Sakis ya ne cabuk büyüyo bunlar.. sizin de bayraminiz kutlu olsun bu arada..

     
  • At Salı, Ekim 16, 2007, Blogger AYSUN

    Ama bayram resimlerini de bekliyoruz:) Ben merak ettim bu güzellerin bayramlıklarını...

     
  • At Çarşamba, Ekim 17, 2007, Blogger Açalya

    Canim benim ne kadar tatli olmus...

    Bizimki de sonmeye basladi. Uyku konusunda gunduzleri bazen uzun bazen cok kisa...geceleri 7:30 dedi mi uyuyacak, 5 saat sonra sute kalkacak, sonrasinda bir iki defa uyanip sabah 6:45'te cin kesilecek, sonra bizim yatakta 1-2 saatlik uyku benimle beraber (baba ise kalkiyor cunku), sonra yine cin kesilmece...deneyimler hemen hemen ayni degil mi? :) benimki yuzustu uyuyan cinsten ama :))