Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cuma, Kasım 09, 2007
cimcimelerim
Tavani bi elden gecirmek lazim
hmmm kapilarinda boya zamani gelmis......
Anne ve bebisi gecen günlerde yazdigi posta ev isleri durumunu sormus,hemencik onu yazayim önce, Sabah Dilos kresteyken bütün islerimi yapiyorum genelde,bi mama icir iki ev topla, bi su icir makinaya camasir at seklinde bitiyor gündelik isler, Dilos kresten gelince de yemege girisiyorum, Esim uyandikdan sonra yemek yiyoruz, yine ortaligi topla ,disari cik falan derken aksam oluyor, aksam yemegi yeniliyor ben yine mutfagi topluyorum ,ne mutfakmis be ya bi türlü cikamiyorum icinden :))))

Aslinda ben oldukca rahat sayilirim,esim gece calistigi icin sabah geldiginde genelde bikac saat Asya ile ilgileniyor, bende Dilos'u gönderdikden sonra bikac sat ddaha uyuyabiliyorum bu sayede,ögleden sonra da yine esim evde oldugu icin o kizlarla ilgilenirken ben ortaligi düzenli tutmaya calisiyorum, benim derdim bitmeyen camasir,yok böyle bisi ya, yikiyorum seriyorum topluyorum, ama ütülemeye gelince yok ha bugün ha yarin derken dag gibi oluyor, bi daha bu kadar biriktirirsem diye diye ütü yapiyorum, aaaaa bi bakiyorum bi kac gün sonra o dag oldugu gibi yine ütü sepetinde.......

Aksamlari 7 gibi Asya gece uykusuna yatiyor, 8'de de Dilos yatiyor,10'da da esim ise gidiyor :))) benim de sirf kendime ait olan istedigim gibi kullanabilecegim bikac saatim oluyor, ben bu hakkimi genelde internette dolanarak kullaniyorum, bazen de güzel bir program yakalarsam onu izliyorum, bazen ikiside zevk vermiyor erkenden yataga girip kitap okuyorum :)) uyumam genelde gece yarisini buluyor, sabah 5'de yine yeni birgün basliyor, iste böyle .....
hah basladik yine

Cekmesene ya zirt pirt resmimi bak yumruk geliyo...
Gelelim kizlarima, Asya formula mamasina küstü sanirim, icmiyor, benimle resmen dalga geciyor, hazirliyorum aliyorum kucagima iki üc yudum iciyor sonra basliyor biberonu agzinda gevelemeye "icsene kizim" dedigim de de piskin piskin gülüyor, tamam anladik büyüyorsun da bu ne acele o mamayi icmek zorundasin, hala dogumdan kalma korku var icimde, her an o enfeksiyon hortlayacak gibi hissediyorum, mamasini icmeyince panikliyorum,gerci diger herseyi gayet güzel yiyor, ögleyin sebze ve et püresini bi cirpida bitiriyor, hatta o kadar sabirsiz ki daha agzindakini yutmadan diger kasik gelsin istiyor...suyunu cok güzel iciyor, meyva püresini de yiyor, bazen sirf mamasini icsin diye kati gida vermim diyorum ama i ih ne kadar ac olursa olsun o mamadan ictigi 150 ml'imi gecmiyor :((( dislerden süpheleniyorum ben, cünkü bieron ile oynamasi bu yönde dislerini kasiyor biberonla :))))))))))


Göbek üstü yatmakdan hala nefret ediyor napicaz bilmem, yani utanmasa " benim yerime siz göbek üstü yativerin bi zahmet" diyecek :))))neyse sagligi yerinde olsunda diger hersey zamanla olacak zaten diye avutayim bari kendimi :)))


senide mi zorla göbek üstü yatirdilar kardes??...


yemezler Anne hanim.....

Dilos'a gelince hersey normal su siralar, firtina öncesi sessizlik gibi bisi sanirim, hala arada cadiligi tavan yapiyor ama bikac ay önceki Dilos'la karsilastirinca bu melek melek :)))


Baba - kiz kizma birader oynarken

Yalniz Servis soförü ile basimiz derde girecek gibi, Dilos'a hergün soruyorum nasildi yolculuk diye, o da genelde " iyi, uyudum ben" diyor, gecengün cantasindan bir mektup cikti, ayni servisle giden bir cocugun Annesi yazmis, bizim soför sabahlari camlari acik gidiyormus onca yolu, sabahlari hava buzzz gibi oluyor, hatta gecen gün cok kötü yagmus yagiyordu o gün de cami acmis ve bu ailenin cocugu tam soförün arkasinda oturdugu icin islanmis, cekingen bir cocuk oldugu icinde sesini cikartamamis, cantasi ile kendini korumaya calismis, ve Dilos'da hemen bu cocugun yaninda oturuyormus,yani islanmasa bile o soguk havayi yiyor..


Aile soförle bu konuda konusmaya calismis ama kadin " oksijene ihtiyacimiz var" diyip kestirip atmis, her neyse, sabah ilk Dilos biniyor servise ben asagiya indiriyorum kadinda kapiyi acmis oluyor Dilos yerlesir yerlesmezde gidiyorlar, bu sabah servisin icine kadar girdim bende, Dilos'u öpecegim bahanesi ile, genelde binmeden öpüsüp koklasiriz bugün mahsus binmesini bekledim, servise girdigimde keskin bir oda parfümü kokusu aldim ama ayni zamanda sigara kokusuda aldim :(((((((((((( sanirim bizim soför gelene kadar pöfür pöfür tüttürüyor sonra ben kokuyu almim diye bol bol parfümlüyor :((( o an sesimi cikartmadim , Dilos gelince sordum yaninizda sigara iciyor mu diye "icmiyor" dedi ama cami cok aciyormus ve bugün tam Soförün arkasindaki koltuga oturmustu Dilos üsümüs :((( pazartesi sabah esim evde olacak,o inecek asagiya ve o alacak hesabini, ben cok bagiriyomusum buyurdu kendileri hih ......




Ben bi yerde yanlis yapiyorum ama nerde???



sanirim yanlis yerden tutuyorum, bu kismini emmem lazim

 
posted by süpürgesizcadi at Cuma, Kasım 09, 2007 | Permalink |


4 Comments:


  • At Cuma, Kasım 09, 2007, Blogger Anne ve Bebisi

    Sevgili supurgesiz, senin bu 2 numara acayip guzellesmis masallah ya:) Baktikca bakasim geliyor:) ee seyy.. eger musaitseniz hayirli bi is icin Alamanya ziyareti yapmak istiyoruz :D

    :)))

    Utu ne ya:P Birak daginik, sey, burusuk kalsin:)))

    Tesekkur ederim zahmet edip yazdigin icin:))

    Dilos'un servis soforunu sikayet edebileceginiz bir yer yok mu?

    Operim kizlari cok cok:)

     
  • At Cumartesi, Kasım 10, 2007, Blogger muko

    Bu asya günden günee çokk güzelleşiyorr büyüdükçe ye beni diyor:)
    Ütü meselesii bendede aynıı nefret ederim üyü yapmaktann:(

     
  • At Pazartesi, Kasım 12, 2007, Blogger Kuaybe

    Al bir Yusufcuk modellemesi daha.. Zaten topu topu üç ay emzik emdi onu da genelde Asya gibi, emecek yerini tutup sapını geveleyerek :))

    Ev işleri!! Ama eşinin bir iki saat bile olsa sana yardım etmesi çok iyi, ben bulsam o imkanı daha ne isterim :))

     
  • At Salı, Kasım 13, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Esra'cim buyrun gelin Müsaitoz, ama seyyy biz ic güveyi aliriz diyim sana :))) ütülemeden rahat edemiyorum, allah'dan Dilos'daki kadar abartim body'leri falan ütülemiyorum artik, önlükleri de sildim ütü listesinden :)))

    Muko'cum gel de ye heheheh :))

    MMA Asya emzigini cok seviyor cok sükür ,ah bide dogru yerini bulup agzina kendisi sokabilse :))

    Esim sagolsun cidden gerci ben biraz catlagim isterse yardim etmesin bin pisman ederim :))) sonucta evde mecburen yardim edecek, calisiyor olsa gec saatlere kadar durum farkli olurdu belki :)