Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cumartesi, Kasım 17, 2007
Ah Dilosum Ahhh
Yok yok kötü bisi olmadi basliga bakip korkmayin yani,bizim kiz bugün kendince süper bisi yapmis unutmadan hemen yazmak istedim :))

Bugün kresten geldi,aman bir yorgun bir yorgun sormayin, ayakkabilarini zor cikardi ayagindan, ceketini de merasimle cikardi, neyse tam ceketini yerine asacagim pat diye birsey düstü,baktim anahtarlik üstünde de 3 adet anahtar, ama bizim degil!!

-Dilara bu ne Annecim ??

-Aa o mu?? O Frau Hanke'nin

-Sende ne isi var peki ??

-O bugün kaybetti hep aradi ben buldum

-Eeee niye hala sende ??

-Yarin vercem, o zaman daha cok sevincek hehehehe

-Hööööö nassi yani yarin vericem ?? Kizim niye hemen vermedin

-Ama yarin vercem, o zaman frau Hanke cok sevincek Danke dicek bana yaaaaaa

-ühühühühüühühhüühhü olamaz yaaaa

-Anneeee deme öleee o zaman ben aglarim ama yarin vercem tamam

-Ama kizim haftasonu artik iki gün kres yok ki!!

-tamaaaaammm bende pazartesi veririm olsuuuunnnn :)

Hey allahim nerden aklina gelir böyle seyler, ben simdi Pazartesi kadina ne dicem ya, ay kadin delirmistir Anahtarlari kaybettim diye, hemen aradim kresi ama kimse acmadi telefonu :(((((
 
posted by süpürgesizcadi at Cumartesi, Kasım 17, 2007 | Permalink |


4 Comments:


  • At Pazar, Kasım 18, 2007, Blogger muko

    İlahi diloşş çok güldürdünn beniiiiiiiiiiiii:)))
    Allahımda hep güldürsün inşalah o gülen yüzünü

     
  • At Pazar, Kasım 18, 2007, Anonymous Adsız

    evet süper fikir ya :)))
    çok sevinecek çocuk emin ol:)))akıllı diloş öptüm elma yanaklarından

     
  • At Pazar, Kasım 18, 2007, Blogger AsYa

    :)))
    çok komik tatlım benim:)
    çocuklarda müthiş bir zeka var ya..kırk yıl düşünsek bizim aklımıza gelmez ..yarın verince daha mutlu olur :)))doğru diyo annesi:))

     
  • At Pazar, Kasım 18, 2007, Blogger Cimcime'nin annesi

    Annesi hatta anahtari kaybeden hanimefendiyi cooook sevindirmek(!) icin 1 hafta daha bekleyebilirsiniz:)