Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cuma, Aralık 14, 2007
Deddeeee ve Kizlarin Dis cilesi :)

Asya mama Yerken hapsirirsa nolur ?

Heryer benek benek Sebzeli püre olur :)


Kaynana hanim bana Asya'ya nasil mama vermem gerektigini ögretirken :)

Toka takma girisimi :) iki saniye durmadi tepesinde :)



Hedefe az kaldi !! Nereye gidecektim ben yaw ??

Efenim kücügü bi türlü cikamayan dislerin sancisini cekmekte, digeri de sallanan ama bi türlü düsmeyen disinin sancisini cekmekte, ve ikiside bunun acisini gariban benden cikarmakda,

üstüne bide kizlarinin aci cekmesine dayanamayan baba eklenince varin siz düsünün halimi :)))

Dilos feciyat oldu, öyle böyle degil habire catisiyoruz, habire ayni seyleri sorup ayni cevaplari aldikca yine inatla ayni seyleri soruyor, mesela 6 Aralik burda Noel Baba günü, o gün Kreslere Noel baba kiliginda gelirler, cocuklara Cikolata, elma ve ceviz falan verirler, Dilos'un kresine de geldi tabii, ama bizim eve de gelsinmis, onun cizmesinin icine de cikolata koysunmus,Noel Baba krese gelmis kizim artik eve gelmez ama bekle Yilbasinda daha güzel bir hediye ile gelecek diyorum, tamam diyo ve basliyo sormaya "ne zaman gelcek?bu gece mi gelcek??" Sil bastan anlatiyorum, Yilbasinda gelecek kizim, yilbasina daha 3 hafta var,o gün Arkadaslarimiza gidecegiz birlikde eglenecegiz sonra Hediyeleriniz gelecek " diyorum tamam diyo ve yine ayni soru " Ne zaman gelcek?? Bu gece mi gelcek??"


Yilbasi agacimizi kurduk evin bas kösesine, Dilos'da babasina mektup yazdirdi Noel baba icin :)) Cikolata istedi birde barbienin miyavlayan kedisini istedi ama isterse ayrica bir de bebek getirsinmis :)) Bu mektubu da agacin altina koydu, her sabah kontrol ediyor Noel baba gelip almis mi diye :)) hala orda durdugunu görünce bozuluyor,Haftaya O kresteyken gidip bi ara bakmak lazim nasil birseymis su kedi :)) Hem Bayram hem de yilbasi hediye niyetine alip koyacagiz artik birseyler, cocuk olmak ne güzel ya :)))Bayramlik da almak gerek simdi bu cadi'ya...

Gectigimiz Cuma kreslerinde Noel partisi vardi, gittik,ben diger Ailelerle tanisacagimiz icin cok mutluydum ama hevesim kursagimda kaldi, zaten topu topu 6 cocuk var, ikisi Kazakistan'li, ikisi Alman, biri Fransiz ve biz Türk :)) Kazakistanli iki aile sadece kendi arasinda sohbet etti yanlarina yaklasilmadi bile, Alman Olanlarda birinin Annesi maalesef isitme engelli ve dilsiz oldugu icin konusamadik, cat pat bisiler konustuk, Asya'yi sevdi falan, diger Alman cocugun sadece babasi vardi o da sadece egitimcilerle hasir nesir oldu :(( fransiz olan ise 2 yaslarindaki diger kizinin pesinde kosmakdan hickimse ile konusamadi :(( bu durumda bizde sadece Egitimcilerle sohbet edip döndük, ama bu da Dilos'a dert oldu, niye dönmüsüz eve o daha kalacakmis, "kizim bitti parti bak herkes eve gidiyor, sadece biz onlardan önce ciktik, kardesinin uykusu geldi, ve bizim yolumuz uzun onlar Münih'in icinden" dedik ama eve gelene kadar beynimizi yedi resmen :(( hala ara ara aklina geliyor ve bize hesap soruyor, artik anlatamiyorum, ayni seyleri tekrarlamakdan ögk geldi cünkü :(((

Bu sorunu nasil asacagiz hic bilmiyorum, yani diyorum ki o kadar cok ayni seyleri tekrar ediyoruz bir zaman sonra bunu ögrenmis olmasi gerekmez mi ?? Mesela kücük bir sandalyesi var habire onun tepesine cikip akrobatlik yapiyor, yerler laminat sandalye plastik, allah korusun bi kaysa kafa göz,kas kalmayacak, yaptiginin tehlikeli oldugunu anlatiyorum düserse caninin cok yanacagini söylüyorum o an iniyor ama ben arkami döner dönmez yine sandalye tepesinde....dil'de papuc kadar oldu

-Sus Anne
-Tamam yeter Annee
-Ben sana küstüm Anne
-Ben seninle konusmucam Anne

Sonra beni kirdiginin farkina variyor ve hemen yag cekmeye basliyor

-Anne ben seni cok seviyorum
-Annem benim canim Anneeemmm


Yagciiiiii :))))))))

Ve hala her gelene birseyler hediye etmek istemesi var, kim olursa olsun, kapiya gelen herkese bisi veriyo al sana hediye ediyorum diyor, bu bazen bozuk para, bazen elma, bazen cikolata, bazen de oyuncak olabiliyor, kendisi icin aldigi icecekleri hediye ediyor, anlatiyorum, i ih, kiziyorum i ih, o an tamam bi daha yapmicam diyor ama ertesi gün kapiya gelene yine hediye veriyor :(((

O daha 6 yasinda bir cocuk, o daha 6 yasinda bir cocuk, o daha 6 yasinda bir cocuk, kendimi böyle sakinlestiriyorum :)))


Asya hanima gelince, cikamayan disler yüzünden huysuz biraz, aksamlari tavan yapiyor huysuzlugu, artik yerde yatmak istemiyor yere yatirdigim an hemen suratini eksitip aglamaya basliyor, yanina gidince sevinc cigliklari atiyor ama arkami dönünce aninda aglamaya basliyor, Pütürlü hicbisi yemiyo yalniz bu cadi, gecengün Dilos'un kresine giderken orda acikir diye kavanoz muhallebi alayim dedim,bi tane aldim baktim yeni bi tane cikmis sütlac gibi hadi onu da alayim dedim, ama üzerine bakmamisim, 8.ci aydan itibaren'mis yani 7.ci ay'i bitince verilebilir, e surda ne kaldi 7 ayin bitmesine dimi, verdim, vermez olaydim, daha bir kasik yemedi bile ögürmeye basladi., midesi bulandi kücük hanimin, sorun hafif pütürlü olmasi :((((acil tarafindan pütürlü yiyeceklere gecme vaktidir, zaten kendimi iyice toparlayayim kavanozlara son vericem ve benim yaptiklarimi yiyecek artik :))))))


Iki gündür de tutturdu bi "Dede" gidiyor, bütüngün dede sayikliyor yavrucak cok mu özledi acaba, oysa bi dedesini daha gectigimiz pazar gördü, ama cok seker oluyor ya dede derken :))) Gerci Anne deseydi ben daha cok sevinecektim ama Dede'de olur baba deseydi bozusurduk ama :))))


Hala oturmuyor,yani dik durabilse oturacakda, ne zaman biraksam öne dogru devriliyor ,Döne döne dolaniyor evin icinde, bugün perdelere ulasabildigini kesfetti, pek sevindi yeni bir oyuncak buldu kendine :)))



Napsam napsam ???



Su perdeyi bi elime gecirsem, neler yapicam da !!!

Bak Anne zaten zor yakaladim Perdeyi, alirsan bozusuruz!!

 
posted by süpürgesizcadi at Cuma, Aralık 14, 2007 | Permalink |


2 Comments:


  • At Salı, Aralık 18, 2007, Blogger birten

    asyanin bakislari cok ciddi,cok korktum ya:))kizlarin cok tatli,resimlere bakarken cadilari cok sevdim...Allah onlari kötülüklerden korusun!!bizimkiside yemek yerken konusucagi tutuyor kendince biseyler anlatiyor,ama hicde hos olmuyor üstüm basim hep mahvoluyor..
    dilarada senin dediklerini istedigi gibi anlamak istiyor,belki öyle olur saniyor...cocuk olmak var!videolar harika,bayildim..yerim ben bu cadiyi,öp benim yerime ikisinide...

     
  • At Perşembe, Aralık 20, 2007, Anonymous Adsız

    Merhaba,
    Kızlarınız çokkk tatlılar.
    O cadılardan bir tane de ben de var.
    Allah kız annelerine yardım etsin.
    Ama ben de bir tane delikanlı var.
    ikisi bir arada çok yoruyorlar....
    Ama tatlı yorgunluk.
    bayramınız mübarek olsun....