Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cuma, Aralık 07, 2007
Ah dizim vah dizim :((((
Basima neler geldi neler bi bilseniz, pismis tavuk halt etmis yanimda :))

Bundan yaklasik 3-4 hafta önce sol dizim agrimaya basladi, önce cok hafif bir agriydi ve ben cok yüklendigimi veya ters bir hareket yaptigimi düsünerek pek üzerinde durmadim bu agrinin, ama 1 hafta sonra agri giderek artmaya baslayinca hah dedim zedeledin kesin bi kasini garibim onaramiyo kendini diye düsündüm, ama günler gectikca dizim hem daha siddetli agrimaya basladi hemde hicbir sekilde kimildatamaz hale geldim, yürürken baston yutmus gibi sol dizimi bükmeden yürüyodum artik :((


Ortopedi doktorunu aradim, haha bu Almanlar pek garip yahu,ariyorum dizim agriyor randevu istiyorum diyorum ki aradigim tarih 14 Kasim falan, bana 4 Aralik icin randevu veriyor, önces imkansizmis :( bi defa da Dilos'a hamileyken kasinti yüzünden cilt doktorunu aramistim 9 haftalikdim, bana 6 ay sonrasina randevu vermislerdi :)) neyse konuya dönelim :)


Yapacak bisi yok 4 Aralik beklenecek baska doktorlari da aradim ama hepsi aralik ayi icinde verebiliyor :(( Gectigimiz hafta Carsamba sabahi esim yanlisklika ayagima carpti bende ani reflekse dizimi büktüm ve acidan ölüyorum sandim... Esim hemen ve derhal Ortopediyi aramami hemen gitmek istedigimi söylememi buyurdu, aradim elbet ama yine hahahaha "Bugün kesinlikle olmaz feci doluyuz yarin sabah gelin ama beklersiniz 6 saat falan" dediler, Esim sinirden tepiniyor , ev doktorumu aradim, Ögleden sonra gel buyurdular, gittik, Doktor dizime bakti ve " Ben buna birsey yapamam Ortapediye gitmen sart" dedi bi doktor önerdi beklersin ama 6-7 saat degil 2-3 saat beklersin dedi, ertesi sabah arayip sorduk "Hemen gelin " dediler, kostur kostur gittik, ben seke seke gittim :)))))


gercekten de 2 saat bekledikden sonra sira bize geldi :)) Röntgen filmi cekildi ve dizimin su toplamis oldugu anlasildi, Oracikda 6 siringa dolusu su cekti dizimden ,igrencccttttiiiii :(((( kan verdim Dizimden aldigi suyu ve kan'i labaovuratuara gönderecegini söyledi, pazartesi tekrar görmek istiyorum dedi, ha bi de Aksama dizini daha rahat bükebilirsin sanirim dedi gönderdi evime, soguk tutmami da salik vermisti bu arada :))


Eve geldik Asya uyurken ben dinlendim falan, Aksam üzeri 4 gibi Telefon caldi, arayan sabah gittigim doktor, tahliller cok cok kötü cikmis hemen ve derhal Hastaneye gitmemi söyledi, elim ayagima dolandi öyle pat diye söylenir mi ya :(((((((((


Cocuklari Komsuma teslim ettim icim yana yana :(( esyalarimi hazirladim ama yatma niyetinde degilim, hani olursa diye hazir olayim diye :( Hastaneye vardik, dizimde cok feci bir iltihap varmis ve dizimi yikamalari gerekiyormus, kücük bir operasyon aslinda, o gün yemek yedigim icin genel anestezi yapamadilar ve hayatimin 3.cü PDA yani pedirual'ini yedim sirtimdan, sunu anladim dogum icin o sirtindan yedigin igne viz geliyormus ama durum baska olunca degisiyormus :((((( Anestezi uzmani operasyon sirasinda uyumak istermisin dedi, ikiletmedim bile hemen "Evet" dedim, sesleri ne konustuklarini duymak istemiyodum cünkü :((


Yaklasik 45 dakika sonra gözlerimi actigimda yataga geciriyorlardi beni, Doktor bana bakip " Diziniz feci haldeydi, apse yapmis iltihap" dedi o an ne demek istedigini pek de anlayamadim, ben biraz sonra kendime iyice gelecektim ve eve gidecektim !!!


Maalesef o gece eve dönemedim, hatta ertesi gün de dönemedim, tam 1 hafta Hastanede yattim :(((((( Dizimdeki Apse cok ciddi boyuttaymis, gerekirse ayni operasyonu tekrarlamalari gerekebilirmis vs. vs :((( aklim cocuklarimda, emin eldeler biliyorum ama kendime anlatamiyorum bunu, habire iki gözüm iki cesme bir haldeyim :((((((


Dizimden alinan Apse arastirilmak üzer bi yere gönderilmis eger üreyen cinstense yeniden bicak altina yatacagim, yok degilse kan degerlerim bakilcak iltihap yükselirse yine bicak altina yatacagim :((( Cok sükür Apse sonuclari cok iyi geldi üreyen bir cins degilmis, üreyen cins olsa kemiklerime de bulasip ömür boyu diz problemelri cektirebilirmis mis cünkü :(((((((( Kanimdaki Iltihap degerleri de yavas da olsa düsüyor bu durumda Taburcu edildim dün sabah :)))))))))) evden tedavim devam ediyor, Antibiyotik kullaniyorum 3-4 günde bir hastaneye gidip kontrol olucam, ama evimdeyim ya, cocuklarim da yanimda ya, buna da sükür :))))))))


Aman Arkadaslar siz siz olun dikkat edin, Doktorum bunun Kene isirigi yüzünden olabilecegini söyledi, gerci kene beni isirdi mi bilmiyorum yani görmedim ama bazi keneler isirip birakabiliyorda, tahminler kene isirigi yönünde, bu yaz kesinlikle cayir cimene girmeyi düsünmüyorum, bu korku bana yillarca yeter artik sanirim :(((((((((
 
posted by süpürgesizcadi at Cuma, Aralık 07, 2007 | Permalink |


8 Comments:


  • At Cuma, Aralık 07, 2007, Blogger birten

    cok cok gecmis olsun canim benim..cok üzüldüm okurken,hic kendimizi önemsemiyoruz,gecer diyoruz..benimde dizimin kenari sis yuvarlak gibi,agrida yapiyor bükmekte problem cekiyorum ama gitmemekte israr ediyorum..
    cocuklari birakip hastanede yatmak zulümdür insana dimi??zaten hastanede yatmak basli basina zulüm!!
    bir dizin bukadar problem yaratacagini hic sanmazdim,ama neler yasamissin 1 haftada ve hala yasiyorsun canim ya..bir doktora gidince neler degisiyor..seni cok merak etmistim,bosa etmemesim merak..tekrar gecmis olsun,kendine iyi bak..is falan yapma,kendini yorma...öptüm...kendine iyi bak

     
  • At Cuma, Aralık 07, 2007, Anonymous Adsız

    tekrardan geçmiş olsun sakişim aman hastalıklar bizdene ve çocuklarımızdan uzak dursun

     
  • At Cuma, Aralık 07, 2007, Blogger Cimcime'nin annesi

    Arada sitene bakip acaba niye bu kadar ara verdi bisi mi oldu diye dusunuyodum.Cok gecmis olsun.Ama neyse ki simdi iyisin.Bir daha kizlarindan ayrilmak zorunda kalacagin bisiyle imtihan etmesin Allah seni.ins.
    muhabbetle..

     
  • At Pazar, Aralık 09, 2007, Anonymous Adsız

    çok geçmiş olsunnn sakinee bende lara 6 aylıkken aynı şikayetten gitmiştim aynı işlemler operasyon hariç yapılmıştı seni anlıyorum dr.bana ıltahap su toplatmıs demıstı antıbıyotıklerle kurutmuslardı hamılelıktede ustune yuuk bındıgı ıcın nuksetmıs demıstı
    kene olayı gercekten cıdddı aman allah korusun bunla gecmıs olsun
    allah kızlarından ayırmasın bıdaha
    sevgıler prensesleri optm
    irem*lara

     
  • At Pazar, Aralık 09, 2007, Blogger ülkü

    canim ya cok cok gecmis olsun.. cok sasirdim okuyunca.. bir diz agrisinin bu kadar problem yaratacagini hic tahmin etmiyor insan ama hafife aldigimiz icin oluyor biraz da.. kendine iyi bak canim, öpüyorum seni ve kizlari..

     
  • At Pazartesi, Aralık 10, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Birten'cim, sagol canim, aman sende ihmal etme anlattigin kadari ile hemen hemen ayni agri, hemen git doktora sonra benim gibi hastanelerde sürünmeyesin söz mü hemen gidiyosun dimi ???

    Sagol Tuba'cim ;)

    Cimcime'nin Annesi tessekür ederim, evet Allahim bi daha yavrularimdan ayirmasin beni, cok zor ya, ne kadar emin ellerde olduklarini bilsen de aklin devamli onlarda oluyor :(((

    Irem cok sagol canim,Operasyon igrenc bisiydi ya, keske daha erken gitseydim doktora belki bende sadece ilac tedavisi ile atlatirdim...

    Sagol Ülkü'cüm evet cidden bir diz agrisi yüzünden basina neler gelecek neler deseler inanmazdim sanirim :((( bende seni öpüyorum ve ugurböcügünü tabii :))))))

     
  • At Salı, Aralık 11, 2007, Blogger Açalya

    hiiii canim benim ya, nasil okurken dizlerimden asagi birseyler indi, nasil icim sizladi anlatamam...hem dizlerini dusundum hem de kizlarini, gozlerim doldu, ben Dante'yi babasiyla bile 2 saatten fazla birakamiyorum ki sen hangi hale dusmussun. Cok cok gecmis olsun, Ingilizce'de "I feel you" derler aha iste aynen ben de oyle diyorum. Boncuk kizlarini op benim icin, kendine de cok iyi bak.

     
  • At Salı, Aralık 11, 2007, Blogger Kuaybe

    Çok geçmiş olsun canım.. Büyük bir problem yaşamışsın gerçektem ama şükür ki artık iyi ve evlatlarının yanındasın.. Rabbim tekrarından ve beterinden korusun..