Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Perşembe, Aralık 27, 2007
2008'e adim adim :))

Gectigimiz hafta devamli sisli ve nemli bir hava ,üstüne -8 derece bir sogukluk olunca sanki kar yagmis gibi bir görüntü cikti ortaya,oysa kar degil kiragi bu :)


Evet bayram geldi gecti, bu defa pek bisi anlamadik Bayramdan,Cumartesi önce Babaannemize ardindan da Anaannemize gittik,Aksam'da bir önceki Post'da yazdigimi yaptik ve eglenmeye gittik, güzel bir gece oldu, uzun zaman olmustu cikmayali, gerci bi ara Asya korkuttu beni, Annemlerin Evinde yerini yadirgadi ve uyumamak icin baya direndi, neyse 30 dakika falan ugrastirdikdan sonra daldi uykuya, hayir uykusu var,gözlerini ovmakdan bi hal oldu ama uyumam burda diye inat ediyor, evde yatagina koyuyorum cit yok ,baska yerde yanimizda ekstra aldigimiz yatagi götürüyoruz Hollanda seyehatinden alisik ona ama i ih büyüdükce huy degisiyor ya :))))))



Bayram Fistigi number 1 :)



Bayram Fistigi Number 2 :)

Nerde kalmistim ha, eglenmeye gittik demistim, Ablam'in tavsiyesi ile bir türkü Bar'a gittik,solist kadin cok matrakdi ara ara yaptigi esprilere gülmekden karnimiz agridi, ama ben yaslanmisim fazla gürültü patirtiya gelemiyorum, nitekim yemeklerimizi yedikden sonra e birazda digerleri hoplayip zipladikdan sonra ilk ben "Hadi daha sakin bi yere gidelim" mizmizligina basladim, Allah'dan digerleri de benimle ayni fikirdeymis de ciktik daha sakin bi yerde kahve icip döndük Annemin evine :)))



Ben ve Esim, basküller gibiyiz hehehe :))



Komsum ve esi :)

Soldan Saga, Enistem ve en büyük ablam, Kizkardesim ve Arkadasi :)

Kuzenim Ve Esi


Hamis Ablam Ve Enistem :))

Bu sekilde Az birazda ailemi tanitmis oldum, oldukca kalabaligiz :)ki daha Erkek kardesim yok bu karelerde :))


Sanirim Yilbasindan önce bir daha girip yazamam, yarin Misafirim var, Cumartesi Cocukluk Arkadasimin dügünü var, Yilbasinda ise Arkadasa davetliyiz,allahim ne yogunum :)))))

Ben 2007'nin bitiyor olmasina cok seviniyorum,Asya'ya kavusmamiz disinda neredeyse hic güzel gecmedi diyebilirim, felaket haberler ile basladi ve devam etti, hayatimda ilk defa bi sene icinde o kadar cok vefat haberi aldim ki,kaziklandik, islerimiz cok ters gitti :((iyi ki bitiyorsun 2007 kusura bakma ama Asya'm disinda hicbir güzellik katmadin hayatimiza, cok aglattin bizi cok :(((((



Umarim ki 2008 cok cock güzel seyler katsin hayatimiza,hayatlariniza, sadece güldürsün, sadece sevinc gözyaslari döktürsün bizlere ve de sizlere, sadece huzur ,saglik ve basari dolu bir sene olsun 2008 !!!!!!

2008'de görüsmek üzere hepinize iyi eglenceler diliyorum, yeni yila hepiniz gülerek girin emi ;))
 
posted by süpürgesizcadi at Perşembe, Aralık 27, 2007 | Permalink |


6 Comments:


  • At Cuma, Aralık 28, 2007, Blogger antwerplikiz

    merhaba supurgesizcadi kizlariniz cooook guzel allah bagislasin ben uzun suredir gizli takipcinizdim simdi kendime blog acinca ortaya cikma vaktinin geldini dusundum sayfam antwerplikiz.blogspot.com gecmis bayraminiz mubarek olsun daha yeni yeni arkadas edinmeye basliyorum eger kabul edersen senide eklemek isterim arkadas listeme :)

     
  • At Cuma, Aralık 28, 2007, Blogger AsYa

    cadıcım sizede yeni yıl mutluluklar getirsin...Dilekler karşılıklı:) Ben üzerime alındım hemen cvpliim dedim..
    Asya'nın kıyafetine bayıldım..Çok şeker bişi olmuş..Diloş ayrı güzel zaten..ikiside sana çok benziyor..söylemişmiydim:))
    Veee o kar olmayan kırağıdan buraya da yolla...kar da yolla..soğuk hava yollaa...

     
  • At Cuma, Aralık 28, 2007, Blogger birten

    canim fistiklar harika..tam yemelik fistiklar ama kiyilipta yenmezki bu güzeller..benim icin öp onlari..bende türkü dinlemeyi severim,bizde esimle giderdik ama kafa basmiyor artik sese..daha rahat sakin huzurlu ortama ihtiyac duyuyorum böyle yerlerdense..ama ne güzel,hep bir arada olunca daha farkli oluyor...resimleriniz cok güzel cikmis,ne güzel kalabaliksiniz biz 3 kardesiz...
    hersey diledigin,istedigin gibi olsun,gönlünden bütün gecenler gerceklessin...ailenle sana mutlu yillar canim..cok öptüm!!!

     
  • At Cumartesi, Aralık 29, 2007, Blogger Ayşe

    sakisim oncelikle bayram fistiklarini sarila-sIkIstira sevmek istedigimi belirtmek isterim...masalllah Asya her gecen gun daha daha buyuyup guzellesiyor...tekrar masalllah...icim gide gide baktim da, aman nazar degmesin....

    Canim guzel temennilerine kocaman ve icten bir amiiiin diyorum, insalllah hic sIkIntisiz, saglik ve huzur dolu yillar geciririz hepimiz.....

     
  • At Perşembe, Ocak 03, 2008, Blogger süpürgesizcadi

    Antwerplikiz sana da Merhaba, ilk firsatta iadeyi ziyarete gelecegim bloguna, tessekür ederim,tabii ekleyebilirsin, bende seni eklerim ;))

    Asya'cim eminmisin soguk istediginden, burnumuzu cikartmaya korkuyoruz vallahi buz tutucak diye :)) ay evet kizlarim ayni ben dimiii :))) Ayni babasi diyenler duysun bunuuu !!!

    Birten'cim aynen benim de kafam basmiyor artik sese, yaslandik azizim :))) biz 5 kardesiz arada hirlasir arada sensakrak anlasir gideriz :))) dileklerine AMIIIIINNN diyorum :))

    Ayseeeeeeee bloguna nolduuu????Meraktayim umarim kötü bir olay yoktur,cok üzüldüm ara vermene ya :(((((((

     
  • At Cuma, Ocak 04, 2008, Anonymous Adsız

    yeim ben bunları yaaaa..asya muhteşem olmuş..hani ısıra ısıra sevesi geliyo insanın.dilarada koccaman kız olmuş...valla yakında damatlar kapını aşındıracak...
    bizede bi kaçamak lazım aslında...kaan doğduğurdan beri başbaşa hiç eğlenmeye gitmemişiz yazını okuyunca anladım.öptük sizi...