Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cuma, Aralık 21, 2007
Gelecegin Top Modeli mi ki ??
Öncelikleeee :)))))))))


Sonraaaa :)))))))))

Asya'dan bahsediyorum :)


Bu sabah kontrolümpz vardi, gelisimi gayet normal, sadece daha sIk yüzüstü yatmali dedi Doktor teyzemiz, anacim sevmiyor ki yavru, ben yüzüstü yatiriyorum o hop sirtüstü dönüyor :)


Kilomuz yaklasik 7,500 gr, boymuz ise 71,5 cm :))


Asilarimizi da olduk, Ilk asi'da aglamadi, ama ikinci de cani yandi ve agladi baya :(((


Yarin Bayram Ziyaretlerimiz var, Babaanneye ve Anaanneye gidecegiz, Aksam'da Yavrulari Anneme birakip Esimle ve bikac Arkadasla Yemege cikmayi planliyoruz insallah, uzun zamandir tikanip kaldik evde hem bana hem esime iyi gelecek bu degisiklik :))))))))


Aaa bu arada Dilosun sallanan ama bi türlü Düsemeyen disi düsmüs nihayet :) Kreste düsmüs kücük bir kutunun icine koymuslar, dün gece yatarken yastiginin altina koydu disini, Dis perisi de ona cok sevdigi Winx Club- DVD'si getirmis, sabah sabah cok sevindi :)) Umarim diger dislerinde bunu göz önüne alirda bu kadar yaygara koparmaz disim sallaniyor diye, ne panik olduydu yarabbim :)))))))


Bayram hediyesini bugün verecegim, Yilbas hediyesini de haftaya almam lazim, Su Almanlarin Noel hediye cilginligi bir gecsinde, alisveris Merkezlerine gitmek de girmek de cok zor malum, her yer kalabalik, trafik felc oluyor resmen ,ben de kalabaligi hic sevmem icim daralir bogulacak gibi olurum, oturuyorum sakin sakin evimde, sonra benim alisveris cilginligim baslayacak :)


 
posted by süpürgesizcadi at Cuma, Aralık 21, 2007 | Permalink |


2 Comments: