Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Pazartesi, Ocak 07, 2008
Yeni yil, yeni Imaj :))
2008 geldi hosgeldi, umarim herkes icin iyi bir sene olur :))

Yeni yila Arkadaslarda tikinarak ve de sessiz sinema oynamaya calisarak girdik, Beylerin takimi pek mizikciydi canim :))) Asya o gece Annemde kaldi ;((( Arkadasin evi iki katli,yatak ve cocuk odalari üst katta,e 5 cocuk vardi o gürültüde uyumasi cok zor olurdu, bi de benim icim rahat etmez dakka basi üst kata cikip kontrol etmek isterdim,dizim hala agri yaptigi icin merdiven cikmam yaklasik 10 dakikami aliyor desem abartmis olmam sanirim, bi de o cikisin inisi var :))) ayrica Asya son zamanlarda yabanci evlerde uyuyamama ve uyursa da zirt pirt uyanma gibi bir huy gelistirdi,odaya bakip bakip basiyor cigligi, Allah'dan Annemlerin evine alisik :)))




Ertesigün kahvaltidan sonra gittik kücük cadi'yi almaya :) Annemi hic üzmemis uykusunu iyi uyumus,yemegini güzel yemis ,Dedesinine bol bol sirinlik yapmis, Annemin yüzünü tirmalamis az biraz ama olucak o kadar, hem hasret kalmistir Annem,Kedilerini baska yere vermisler Torunlar geliyor, e tüyü falan zararli diye korktuklari icin :)))



Orda sohbet ederken Dilos yanima geldi ve "Anne Ümmi benim sacimi kessin mi?" diye sordu, ne kadar kestirmek istedigini sordum, baktim omuzlarini gösteriyor, hemen Tamam olur dedim,vazcaymadan da kestik saclari, icim gitmedi degil ama artik cok zor olmaya baslamisti, sabahlari taratmak istemiyordu, ne örgü ne de at kuyrugu yaptiriyordu,devamli acik kaldig icinde her defasinda iyice karisip taranmasi 1 saatimi aliyordu nerdeyse, simdi cok rahat oldu, kendisi de cok memnun halinden,



Basliyoruz.....

Veee gitti saclar :))))


Tatattaaamm yeni Imajimiz :))

Asya'ya artik evde yaptiklarimi yediriyorum,bayila bayila yiyor cok sükür, hem hazir kavanozlarin pütürlüsünü yememisti ama benim yaptigimi yiyor, simdi de hergün sabah uyaninca "ay acaba bugün ne pisirsem ki?" diye düsünüyorum,ilk gün Tavuk hasladim ve patates ezdim yedirdim, yedi :)) ertesi gün yine 1 patatesi soydum dogradim,2 havuc ,1 adet domates dogradim tencereye attim, üstüne birazda makarna ekledim hasladim, ezdim hafif pütürlü kalacak sekilde seve seve yedi,Meyva olarakda Muz ve mangoyu ezip verdim cok sevdi, bugünde muz ve elmayi karistirip verdim onu da sevdi, sanirim kavanozlara byeeee diyebiliriz :)))


Hala görünürde dis yok :)) ama dis cikarticam bahanesi ile mizmizlik var :)) bide yalandan aglama huyu var, uyaniyor, yatagindan alip oturma odasinda yerde ona hazirladigim pofuduk yumusacik yere yatiriyorum, arkami dönüyorum aglamaya basliyor dönüp bakiyorum siritiyo :)))) Almicam seni ordan diyorum aglamaya basliyo yalandan, hadi ordan diyorum "hehe" diye gülüyo maymun :))


Bayan Asabiyet :))))


Aaa bu arada Hamis ablam var ya kadina nerdeyse 6 ay'dan beri oglan demislerdi simdi kiz demisler, Kadin sok'da :))kendini oglan bebise hazirlamisti nede olsa :) isim falan, Allah'dan daha alisveris yapmamisti,dogumuna 5 hafta kaldi, Ailemize benim kizlardan sonra gelen kiz torun olucak, cok sevindim ya, kizlarim erkeklerin arasinda kaldi diye hayiflaniyodum ne yalan sölim, benim kizlarim "Teyze kizi diyemicek mi yaa" diyodum :)) Asya ile aralarinda 8 ay falan olucak :))) Merakla bekliyoruz simdilik Aylin hanimi :))))


Simdilik bizde haberler böyle :))))))
 
posted by süpürgesizcadi at Pazartesi, Ocak 07, 2008 | Permalink |


10 Comments:


  • At Pazartesi, Ocak 07, 2008, Anonymous Adsız

    slmm sakınecımm gecmıs bayramınız yenı yılınız kutlu olsun
    saglıkla evlatlarınla nıce seneler dılıyorumm
    dılosun saclar cok yakısmıs aynı ıslemı yılbası arıfesı bızde yaptık omuzlarda kestırdık saclarını cokta yakıstı en onemlısı ben cok rahat edıyorum banyolarımız daha keyıflı artık tarama ısımızde
    opuyorum sekerlerı ve senıı
    sevgıler irem*lara

     
  • At Pazartesi, Ocak 07, 2008, Blogger birten

    ablanin durumuna cok sasirdim,benim basima böyle bisey gelseydi soktan ötesini gecirirdim..hic önemi yok ne olucaginin kiz yada erkek ama nsan kendini ona hazirliyor..ama senin acindan iyi olmus kizlara kiz kuzen geldi:))dilaranin saci cok güzel olmus,bende böyle omuzlarda kestirmek istiyorum..asyamizda cok sert bakmis:))yerim ben bu sekeri!!!bendede ayni dert var,sabah kalkinca kayranin ve bizim yiyebilecegimiz ne yapabilirim diye düsünüyorum..haslama yapiyorum,senin yaptigin gibi sebzeyle pilav yada makarnayla kombine ediyorum..ama zor is,kafa kalmiyor..kendimize ayri yapiyorum,biktim haslama yemekten;))
    öptüm canim benim:))

     
  • At Pazartesi, Ocak 07, 2008, Blogger Anne ve Bebisi

    Saçı çok güzel olmuş, güle güle kullansın :) Ama melik halini görünce bir an şok oldum :)))

    Asya da kocaman olmuş ya maşallah :)) Çok güzel kızlar olacak ikisi de:)) Maşallah:)

     
  • At Salı, Ocak 08, 2008, Blogger ülkü

    vah vah gitmis güzelim saclar, ama kisa sac da cok yakismis.. eminim ikiniz de rahatlamissinizdir :))
    ben Dilasu'nun mamalarini hep kendim hazirlamistim.. sadece gezmeye giderken yanima kavanoz mama aliyordum. 1 yasina kadar cok dikkat etmistim ama ondan sonra hemen hemen herseyi yemeye baslamisti ve beni o konu da cok rahatlatmisti :)

     
  • At Salı, Ocak 08, 2008, Blogger AsYa

    Hmmmm,
    bende Efe'yi geçenlerde kayınvalideme bırakmıştım ,uykusundan çığlık çığlığa uyanmış...durduramadı kadın beni aradı..şimdiden evini istiyor olabilir mi acaba uyumak için??daha 5 aylık bile olmadı tosunum..zaten biberonuda almıyo..yapışık mı yaşıcam ben bu oğlanla yaaa:(

    Diloşun saçlarını ben beğendim walla..Daha modern daha kullanışlı olcak onun için eminim.arada bir değişiklik yapmak lazım..
    zaten çok tatlı,napsa yakışır ona..

     
  • At Salı, Ocak 08, 2008, Blogger Kuaybe

    Öncelikle aşağıdaki bayram fıstıklarının küçük olanından bir paket de bizim eve istiyoruz mümkünse.. Büyüğü annesine kalsın :P

    Yiyecek çocuk baştan belli oluyor canım, kim ne derse desin.. Yusuf Asya kadarken yazdıklarının yarısını ancak bir ayda yemiştir herhalde.. İmşaallah hep böyle iştahlı olur da zorluk çekmezsin..

     
  • At Salı, Ocak 08, 2008, Blogger süpürgesizcadi

    Irem'cim sagol canim, seninde gecmis Bayramin ve yeni yiliniz kutlu olsun :)) ve evet cidden saclar gitti banyo daha keyifli oldu, kabus haline gelmisti banyo sefasi resmen ya, o bana ben ona bagrinarak cikiyorduk :(((

    Biretn'cim bizim Ailede ikinci kez oluyor bu olay, 3 sene önce de kuzenime önce kiz demisler doguma 5 hafta kalada "Aaa erkekmis bu" demislerdi o da sok olmustu :(( ben Asya'ya özel bize özel yemek yapiyorum mecburen, ama cidden yaraticilik istiyo ha :))

    Tessekürler Esra'cim, bende sok oldum o melik halini elimde tutunca ama hemen gecti :)))

    Ülkü'cüm rahatladik valla :))) Ben Dilos'da hep kavanoz kullandim desem olur, neden bilmiyorum sanirim daha isime geliyordu o zamanlar, ama simdi farkli Kavanozlari Asya sadece 4 aydan sonra olanlari yiyor,8.ci aydan itibaren olanlari yemiyordu,iyi gidiyor simdilik, disari cikinca bende yanima nolur nolmaz diyerek kavanoz aliyorum :))

    Asya'cim yok yapisik yasamayacaksin, sizin Efe emme aralarini uzatinca daha rahatlarsin merak etme, ve yerini ariyor olabilir cidden, Asya sadece Annemlerin evinde uyuyor, Arabada cok nadir uyuyor, Kaynanamda hic uyumuyor (neden acaba??!!)

    Kuaybe'cim olmaaaaazzz veremem kücügümü de :)))) Yusuf büyüsün düsünürüz hehehehe :)))))))

    Yemek konusunda cok sansli sayiyorum ben kendimi, her iki evladimda hic sorunsuz bu konuda cok sükür, insallah yyusuf'da baslar yakinda herbiseylerden yemeye ;)))

     
  • At Çarşamba, Ocak 09, 2008, Anonymous Adsız

    ah yerim ben onları yaaa...diloşun saçları epey kısalmış...allahtan sonradan ağlamamış ben saçlarımı isterim diye(ben olsam kesin öyle yapardım):)asyanında ev mamalarına alışmasına çok sevindim...kaan bizim pişirdiklerimizden yesede ben hala ona özel pişiriyorum her gün taze taze.hem onun için daha vitaminli ve besleyici şeyleri seçmiş oluyorum...benimde içim rahat oluyo..yeni yılınızda kutlu olsun bu arada...tıkınmak ve sessiz sinema oynamaya çalışmakta bi aktivite sonuçta ...ben 8,5 uyudum kaanla birlikte...bi yere kaybolmayın...özlüyoruz sizi...öptük..

     
  • At Çarşamba, Ocak 09, 2008, Blogger AYSUN

    Dilara nasıl kıydı saçlara?? Ama çok yakışmış yeni imajı:) Eee güzel kıza ne yakışmaz ki. Asya ne kadar benziyor Dilaraya. Çok şeker bir bebek. Ne güzel ki yeme sorunu olmayacak. Harika...

     
  • At Salı, Ocak 15, 2008, Blogger muko

    Dilaranın saçları çok yakışmışşşş bende aysuna katılıyorumm güzele ne yakışmazkiiiiii