Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Salı, Şubat 12, 2008
Neler yapiyoruz ?


Karnevala Hint prensesi olarak giden Dilos :))


Annesine Pizza yaparken yardim eden Dilos :)

Emzigi iyi tutayim, kacar macar alah korusun,naparim sonra ???


Nerden baslasam ki yazmaya, o kadar cok sey birikti ki !!


Asya'dan baslayalim, sagligi iyi cok sükür normale döndü, ama cok fenaydi gecen hafta:(( Bi daha hasta olmasin mümkünse ben onun yerine olurum :))


Kücük hanim beni korkutuyor ama artik,ne emekleme konusunda ne de oturma konusunda kilini bile kipirdatmiyor, iyice iyilessin doktora götürecegim belki fizik terapi falan önerir, tembellik disi birsey olmasindan korkuyorum cünkü, bu kadar tembel olunmaz ki ama ??? oturtuyorum 1-2 dakika duruyor desteksiz sonra hemen devriliyor hic kendimi tutayim demiyor, emekleme konusu da ayni göbek üsti yatiyor döne döne dolaniyor ama kesinlikle sürünmek veya emeklemek gibi bir cabasi yok, biberonunu dahi kendi tutmuyor, ne zaman mamasini verirken ellerini biberona dogru götürsem kasiyor kendini hemen ellerini cekiyor falan ,bana göre normal bi durum degil, bakalim doktorumuz ne diyecek...


Ha bir de pütürleri hala kabul etmiyor ya ben sIkIldim ama herseyi blendirdan gecirmekden, ara ara deniyorum ama yemeyince mecburen yine blendiri calistiriyorum,bu kadar mi kibar olunur ya ???


Gecengün komsum geldi Asya'yi seviyor ama Asya koltugun yaninda duran balona bakiyor hep, komsum da balonu aldi eline vermek istedi, ama bizim kibar balondan bile korkuyor, parmaginin ucu ile dokunup elini hemen geri cekiyor, komsum biraz üsteleyince aglamaya basladi, haydaaa olduk, balon yahu balon bebelerin, cocuklarin en sevdigi oyuncaklardan biri ama Asya korkuyor dokunamiyor bile....sadece balon mu, gecengün kemirsin diye eline verdigim Havuc'dan bile ürktü iki saat parmagin ucuyla yokladikdan sonra alip kemirmeye basladi !!!! i ih korkuyorum ben, doktora görünmeden da rahat edemicem sanirim :((((


Gelelim Dilos cadisina :))


O da cok daha iyi cok sükür, kulaklari iltaplanmis ve grip olmus, antibiyotik verdi doktorumuz, ve dilos hayatinda 5.ci defa antibiyotik kullanmis oldu :((


Onun disinda kücük hanimin büyük kaygilari var efenim, hemde evlilik konusunda, gecengün aramizda söyle bir konusma gecti


D- Anneee ben büyüyünce evlencem dimi ??
A-Evlenme kizim ya napcan evlenip'de bosver :)(kizlarini evlendirmek istemeyen anne modeli)
D- Anneeeeeee ama ben evlenmek istiyoom !!!!!
A- Ay iyi tamam büyü söyle 30 yasina falan gel evlen anlastik mi ??
D- 30 muuuuu ????? Hayiiiiirrrrr
A- Alla alla bak seeen :))) ne zaman evlenmeyi düsünüyordun ki ??
D- Senin kadar büyük olunca (eli ile boyumu gösteriyor, bu arada Dilos nerdeyse benim omuzlarima gelmek üzre!!)
A-Pekii kiminle evlenceksin sen bakalim ?
D-hmmmmmm (eliyle cenesini tutarak düsünüyor)
- Burak ???
A- Burak olmaz kizim, Burak senin teyzenin oglu, yani kuzenin, ve kuzeninle evlenemezsin !!!
D-Tamam o zaman Ilhan'la evleneyim ben (Komsunun oglu )
A- E peki Ilhan seninle evlenmek istiyor mu ki ??
D-Istemiyo Anne ya, o celina ile evlencekmissssss :(((
A- Ee bu durmda napacaksin ??
D-Tolga ile evlenirim bende :))))
Bu bu sekilde uzayip gitti, daha 6,5 yasinda evlenmeyi düsünüyor ya, bende Özgür kizlar yetistiricem, okusunlar adam olsunlar kariyer sahibi olsunlar diye hayal kurayim öyle :)))) Asya kac yasinda baslarki evlencem demeye
???
 
posted by süpürgesizcadi at Salı, Şubat 12, 2008 | Permalink |


5 Comments:


  • At Salı, Şubat 12, 2008, Blogger ülkü

    canim ya stres olmana hic gerek yok. Dilasu 10 aylikti ilk defa desteksiz oturdugunda, ayni anda da emekledi zaten. 1. dogumgününden sonra da yürümeye basladi. Bence hic acele etme, kendi haline birak. Zaten Asyanin pesinden kosturmana az kaldi sayilir, bu günlerin tadini cikar :)))
    Hint prensesimiz de cok güzel olmus masallah.
    öpüyorum kocaman seni ve kizlari..

     
  • At Perşembe, Şubat 14, 2008, Blogger zehra

    ay bu prenses ne guzel olmus boyle:)))
    ...............
    her ne kadar sadece bir degil 365 gunun sevgi gunu olduguna �nansamda maksat eglenmek olsun :) sevgililer g�n�n�z kutlu olsun :)))

     
  • At Cuma, Şubat 15, 2008, Blogger zehra

    mutlu cumalar guzel haftasonlar�

     
  • At Cuma, Şubat 15, 2008, Blogger AYSUN

    Diloş gene harikalar yaratmış:) Ne güzel bir hint prensesi olmuş öyle. Maşallah sakis...

    Yaa ama alışsın artık asya pütürlü yemeye. Bizim zeynebe benzerse 2 yaşına kadar her yediği blenderdan geçebilir:( Allah korusun...

     
  • At Pazartesi, Şubat 18, 2008, Blogger zehra

    mutlu ,sagl�kl� ,huzurlu
    ,a�k dolu ,sevgi dolu
    cok guzel bir hafta
    diliyorumm