Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Pazar, Ocak 27, 2008
Bizim evin Halleri :)))
Cok güzel gülerim :)))



Cok güzel saskin bakarim :))


Cok güzel sinirlenirim de höyyytttt :))

Saclarimiza gölge de attirdik cok gerekliydi de :))


Resimde Asya'yi bulunuz :))))

Yazmaya baslamadan önce isimsiz birine söylemek istedigim iki cift sey var :)) daha ben Asya'ya hamileyken hatta cinsiyet bile belli degilken yazdigim bir post'ta yorum birakmis , yorum aynen söyle "Ihrenc bir sayfa" yorumundan seviye düzeyin oldukca acik, senin seviyene düsmek gibi bir niyetim yok, sadece ve sadece sen yorulmayasin o postu tekrar bulmak icin diye bu yazida cevap vermek istedim :)) Pardon ama ihrenc bir sayfa ise niye girip okudun ???? cik git bir daha da gelme olur mu canim :)))


evet simdi yazima baslayabilirim :)))


Asya 8 aylik oldu, ama cok tembel bu kiz coooookkkk !!!! Feci rahatina düskün bir bebek :)) Oturma konusunda gidim gidim ilerliyoruz, 2-3 dakika oturuyor desteksiz sonra hop atiyor kendini yana dogru :)) tabii Anneciginin yumusacik kucaginda oturmak varken niye kendi kendine otursun ki?? Emeklemek icin poposunu kaldirmasi lazim ama ona da gerek yok nasilsa döne döne istedigi yere ulasiyor!!! Biberonu tutmak gibi bi niyeti de yok, utanmasa mamasini da icmeyecek mümkün olsa benim yerime siz icin diyecek cadi :)))))))) ama Baba diyor ,Babasini mest edip beni kudum kudum kudurtuyor :))) caktiriyormuyum peki ??? Hayir!!! bilincli Baba demiyo havalanma diye adamin hevesini de kursaginda birakiyorum, cadimiyim e evet :)))))


Dilos'a gelince dil papuc kadar oldu mu ?? Oldu!! ben ona cevap yetistirebiliyormuyum ?? tabii ki hayir !! Lafi agzima gerisin geriye tikiyor, simdilerde okul hevesi almis durumda , hadi bana masa alalim, hadi bana okul cantasi alalim diye basimizin etini didiklemekde :))) Cantasi icin de özel istekleri var, Pembe olacak, üzerinde peri kizi, deniz kizi olacak, kelebekler olacak, at olacak ve bi zahmet isildakli olucak, bu tanima uyan bir canta görürseniz bi yerlerde aklinizda bulunsun, Dilos icin araniyor :))))) Eylüle kadar vakit var :)))


Bana gelince efenim bendeniz 28 yasimda romatizma olmus bulunmakdayim :))) yillardir ara ara gelen eklem agrilari benim düsündügüm gibi yorgunluk, fazla yüklenme degilmis, eklem romatizmasiymis, dizim'den ameliyat oldukdan sonra bi türlü iyilesememistim, dizim agrimiyodu ama hala bükemiyordum, buna eklem agrilari da eklendi, öyle ki artik Asya'nin altini degistirmek bile eziyetti benim icin, el parmaklarimi dahi oynatamaz hale gelmistim, Bir biberonun kapagini acmak bile canimi yakmaya yetiyordu düsünün artik :(((


Tabii solugu tekrar doktorda aldim, yine bi sürü kan verdim ,bi sürü testten gectim ve sonuc "Romatizma", yaklasik 3,5 haftadir kortizon kullaniyorum, sükürler olsun ki agrilarim gecti :) kendimi yeniden dogmus gibi hissediyorum desem yalan olmaz, saglik gibisi yok , hele Anne olunca Hasta olmak bile vijdan azabi cektiriyor insana, kizlarimla ilgilenemedigim icin kendime nasil kiziyordum, simdi o günlerin acisini cikartiyoruz ailecek :))))

 
posted by süpürgesizcadi at Pazar, Ocak 27, 2008 | Permalink |


9 Comments:


  • At Pazartesi, Ocak 28, 2008, Anonymous Adsız

    slmm cnmmm
    oncelıkle bende laranın bloguna bırakılan bu sacma ve acız yorumlarla ugrasamamaktan kapadımm
    ne beklıyorlar ne alıyorlar
    az ötede bayılsınlarr......

    gelelım asya hanıma resımler acayıp guzel asyayı kendı kucuklugume okadar benzettımkı gorsen resımlerımı soka gırersınnn

    dılos hanımında golgelerı cok şuhh duruyorr gercekten ne gerek vardıı
    ılerde bol bol yaptıracakkk :))))))))

    sakınecım sanada gecmıs olsun bende 26 yasında o romatızmaya kapıldımm neysekı sımdı ıyıyım arada tutuyorr

    sevgı ıle kucakladık
    irem*lara

     
  • At Pazartesi, Ocak 28, 2008, Anonymous Adsız

    asyanın hallerine bayıldım valla...maşallah..diloşun saçlarına diyecek laf bulamıyorum...
    daha öncede söylemiştim sanırım sana ben ilk okula giderken romatizma olmuştum..yani yaşım genç kendime bakamadım hastalandım deme...çok geçmiş olsun tekrar...öptük sizi...

     
  • At Pazartesi, Ocak 28, 2008, Blogger birten

    cok gecmis olsun,ablamda 20 yasindan beri romatizmadan cekiyor ve seni cok iyi anliyorum..ablami görünce ne kadara ci cektigini senide hayal edebiliyorum:((d vitamini al ekstradan kemikler icin iyi,ilerde kemik asinmasini englleiyor her ihtimale karsi ve birazda olsa kemiklerin isin iyi gelir...cok gecmis olsun...resimler cok tatli,kizlarin cok tatli:))))
    bizimkide cok tembel 10 ayliga kadar hep arka arka emekledi 10 aylikken emeklemeye basladi,simdide yürümemekte direniyor 1 yasinda olucak iki hafta sonra ama 1 iki adim bile zorla atiyor...dilosun istekleri daha ozamana kadar degisir,cocuk iste..belki disarda görüp hevesleniyordur:))

     
  • At Salı, Ocak 29, 2008, Blogger Talha ile Eymen'in annesi

    maşaallah asyaya... ne kadar da güzelleşmiş, büyümüş. daha yeni doğmamışmıydı ki :D
    diloşa da çok yakışmış gölgeler.
    iki tane güzel kız... allah yardımcın olsun canım.
    bu arada geçmiş olsun. umarım iyice düzelirsin.

     
  • At Çarşamba, Ocak 30, 2008, Anonymous Adsız

    Ben bu asyayı yerim yerim boncuk gözlü kızz
    polonyadan eda

     
  • At Cuma, Şubat 01, 2008, Blogger muko

    ayy yerim yerimmm seneiiiiiiiiiii çok ttalı oluyorr bu asya hanımm büyüdükçe yaaa maşallahhhhhhhhh
    diloş hanımada yakışmış saçları ama doğal halin daha güzel diloşş hanımmm:)ileride bol bolll yaptıracan nasılsaaaaaaaa
    çok geçmiş olsun sakinecim,benimd eçocukluğumda vardı eklem romantizmasıı genci yaşlısı dmeiyor işte hastalık geldimi geliyor
    Allah dermansız hastalık vermesin

     
  • At Cumartesi, Şubat 02, 2008, Blogger AsYa

    cnm,boşver bu garip yorumları...hepimize geliyor..ben yayınlamıyorum,siliyorum hemen..

    Sana çok geçmiş olsun,aynı duyguları ben yaşadım bu hafta,bebeğimle ilgilenememek hayattaki en kötü ceza gibi geldi..ama çok şükür Allah dermansız dert vermesin..

    Asya'yı ve Diloş'u öperim..
    Daha ben gölge yaptıramadım saçlarıma doğumdan bu yana :) şirineye bak yaaaa.

     
  • At Perşembe, Şubat 07, 2008, Blogger AYSUN

    Ne kadar büyümüş Asya. Ve aynı ablası yaa. Bu kadar benzerlik olur.

    Dilaraya gelince fıstık gibi maşallah... Saçlar harika görünüyor.

    Sana da geçmiş olsun canım. İnşallah tekrarlamaz..

     
  • At Cuma, Şubat 08, 2008, Blogger süpürgesizcadi

    Irem'cim merak ettim resimleri göndersene :)))))

    Dilek'cim cok sagol canim, yok ben kendime bakabildim de romatizma beni cok sevmis :)) ama fazla kabul edemicim kendisini :)

    Birten'cim cidden eskiden azicik bacagim agrisa dalga gecerdim heheh yagmur yagcak romatizmam tuttu gibi, bi daha mi tövbeee :(( cok canini acitan bisiymis bu romatizma :(((

    Minik Talha'nin Annesi cok tessekür ederim, iyilesiyorum yavas yavas :))))

    Polonya'dan Eda tessekür ederiz, Asya da öpüyo :))

    Muko'cum sagol canim amiiiinnn :))

    Asya'cim bosverdim zati de cevapsiz birakmak istemedim sahsiyeti :))) tessekür ederim, sana da cok gecmis olsun daha yeni okudum blogunu :((((

    Aysun'cum evet ayni ablasina benziyo, sanki Dilos'u yeniden büyütüyormus gibi hissediyorum bazen :)))))