Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Çarşamba, Şubat 20, 2008
Yine yeniden Teyze oldum :)


Minik Aylin'imiz




Dilos, Melissa,Melih ve zavalli Aykut :))

Ablam dogum yapti, Ailemize minicik bir kiz bebis daha katildi, Torun sayisi 6 oldu :)) ben 4.cü defa Teyze oldum :)Kizlar ve erkekler esit durumda !! Oh be :))) Aylinimiz cok tatli cok seker minnacik mis kokulu teyzesi yer onu yer :)))


Sonracima pazar günü de hayirli bir is icin toplandik Annemlerde, Kücük kizkardesim ve Arkadasi evlilik karari almislar bunu ailelere bildirdiler, kiz isteme ve verme durumlari anlayacaginiz :))) Kardesim pek heyecanli, haftaya yine toplasiyoruz babam öyle hemen veremedi kizini :)))) ee kolay degil, benim Koca babami görünce simdiden basladi ben kizlarimi kimselere vermem demeye :)))


Benim acilen zayiflamam lazim ya, kortizon kullanirken kilo nasil verilir bilen var mi ??? her türlü fikre acigim :)))



Gelelim bizim kizlara efenim, Asya ile bu persembe Doktora gidecegiz, gectigimiz hafta Dilos'un kontrolü vardi, bitince Doktorla konustuk Asya hakkinda , emeklememesi, oturmamasi falan, sürünmüyor da diyince Getirin iyice bir bakalim, sadece tembellikde olabilir ama kontrolün bir zarari olmaz dedi tabii ki dedik, bakalim persembeyi bekliyoruz ne cikicak !!!!!!


Bunlarin disinda oldukca uysal bir bebek Asya, sadece aciktiginda ve uykusu geldiginde miykliyor :))) en ufak seye gülüyor, tanidik tanimadik herkesin kucagina gidip yalayarak öpüyor..

gecengün ögle uykusu icin yatirdim mutfaga gectim, Asya agliyor ben mutfakdan sesleniyorum "Ben burdayim Annecim uyu hadii" ama i ih cok fena agliyor, allah allah diyorum odaya giriyorum, o da ne, Yatagin icinde balon var (ben koymustum odayi süpürürken unutmusum) Asya Balona baka baka agliyor, hemen cikardim tabii ama bi süre aglamaya devam etti bana da gücenmis gücenmis bakti :((( Ben keyfi beni yatakdan cikar aglamasi sanmistim ilk basta :(((

Pütürlü yiyeceklerle hala sorunluyuz, ben inatla veriyorum o inatla pütürleri geri cikartiyor :))) birde yeni bir huy gelistirdi, diyelim ki doydu ama ben anlamadim,hic orali degil kasigi uzatiyorum kapiyor ve hemen ardindan hepsini geri tükürüyor, evet resmen tüüüüü diyerek tükürüyor suratima ,hehehe diyerek gülüyor ve mama sandalyesinin masasina düsen artiklari ile oynamaya basliyor sappadanak suppadanak :))))

Ayrica cok deli yatiyor, gece kontrole gittigimde kesinlikle yatirdigim sekilde bulmuyorum onu , ya göbek üstü dönmüs oluyor, ya enine yan dönmüs oluyor ya basi ayaklarinin olmasi gerektigi yerde oluyor, uyku tulumu giydirmiyorum artik cünkü döne döne öyle bir hale getiriyor ki tulumun icinde sIkIsip kaliyor....

ha birde iki gündür yoldu heryerimi cadi ya, kucagima aliyorum yüzüme bakmak istiyor, önce yalayarak öpüyor sonra sakk geciyor bi tane, yapma kizim diyince sahlaniyor bu defa parmagini gözüme sokmaya calisiyor, gözümü kurtariyorum genelde de yanaklarimi cizdi kedi gibi yaramaz :)


Dilos'a gelince yine kendini asti son zamanalrda, cok asi ve hircin , her dedigime karsilik verecek illa, yok dedigimi illa isteyen yap dedigimi kesinlikle yapmayan bir cocuk oldu, gecengün yine her zaman oldugu gibi odasini toplamasi konusunda atistik, 10 dakika süre tanidim eger 10 dakika icinde yerdeki oyuncaklari toplamazsan hepsini acimadan cöpe atacagim dedim.. Toplamadi bende elime aldim bir torba elime ne gecerse yerde ne varsa hepsini tiktim, barbie bebekmis, kitapmis (onlara acidim ve sakladim yalniz!) tokaymis süs esyasiymis Dilosun " Atmaaaaa yapmaa" cigliklarini tinmayarak attim !!!! peki noldu dersiniz Dilos bu olaydan ders aldi mi saniyorsunuz ??? 5 dakika agladi sonra babasina gidip atilan oyuncaklarin yerine yenisini almasini buyurdu ..... (bu noktada kendini duvarlara vuran,sacini basini yolan oldugu yerde tepim tepim tepinen bir Anne düsünün)

Yine gecengün Sabah Asya ve Dilos'la markete gitme gaftletinde bulundum, almam gereken bir iki ufak sey vardi, Dilos daha markete girer girmez gördügü herseyden istemeye basladi, Seftali istedi, mevsimi degil tadi yok kis günü ne seftalisi ama cani cekti hadi dedim 1 tane al bakalim, hayir efenim o 5 tane istiyormus, "Kizim bak bunlar hormonlu, normalde yaz aylarinda yetisir agaclarda, yaz gelsin kilosu ile alacagim söz ama bugün sadece 1 tane alabilirsin" diyorum yok bagira bagira "Sen zaten hep hayir diyorsun, sen zaten bana hicbirsey almiyorsun" diye tepiniyor, ben ya sabir cekiyorum o devam ediyor, tamam dedim yeter eve gidiyoruz,evde seninle göresecegiz!!! direk kasaya yöneldim bu defa kasada "Evde beni dövme anne, bana vurma anne, o zaman benim canim acir Anne" demeye basladi, ya kizim ne dayagi ya ben seni ne zaman dövdüm delirtme beni diyorum hala Anne nolur vurma diyor, ya duyanlar ne düsündü hakkimda bilmek bile istemiyorum, ama sinirden cok feci terledigimi biliyorum, bunu 4 yasindayken izine gittigimizde de yapmisti, pazarin ortasinda yere cöküp elleri ile yüzünü kapayip " Vurmaaa nütfen vurmaaaaa aciyoooo" diye yirtinmisti, sirf pamuk seker almadim diye :(((((((

Hep hircinliklarini anlatmayayim cadimin,dün parka cikmak istedi hava da cok güzel iyi cik dedim, ama sakin baska yere gitme parkda oyna ben seni hep görecegim balkon'dan dedim, bu tamam dedi ve hemen ekledi " simdi baska yere gidemem cünkü daha 6 yasindayim ama 7 yasinda olunca gidebilibilirim" ben önce dalginlikla hi hi dedim sonra dank etti " hayir kizim 7 yasinda da bana haber vermeden baska bi yere gidemezsin!" aman bir sinirlendi " Gidebilibilirim Anne o zaman 7 yasinda olcam büyük olcam, okula gidicem o zaman baska yere de gidebilibilirim" ben yine "Hayir tek basina kesinlikle gidemezsin daha cok büyümen lazim 13-14 yasinda gidebilirsin" dedim, bozuldu daha cok varmis ama :)))) hatta bi ara yanina Asya'yi alirsa gidebilecegini bile düsündü :)))


Okul kayitlari var yakinda, Dilos Burdaki okula gitmek istedigni söylüyor ne zamandir,ben hala karar veremedim, burdaki okulu aradik Dilos'un isitme cihazlari ile duymasinin nasl oldugunu falan sordular, cihazlarla normal duyuyor dedik , o zaman burda okula baslamasinda bir sakinca yok dediler, bakalim ne olucak, aslinda benim gönlümnde burdaki okuldan yana, en azindan devamli kontak halinde olabilirim, sinifindaki diger cocuklarin Annelerini genelde taniyor olacagim cünkü, dersleri konusunda da daha iyi olacagini düsünüyorum, arkadasi ile birlikde ders calisabilir , sabahin dingilinde uyanmasina gerek kalmayacak gününün 3 saati yollarda gecmeyecek gibi bir sürü olumlu yani var, tek düsündügüm kalabalik sinifda Dilos cihazlarina ragmen ögretmenini tam olarak anlayabilir mi ?? Almancasi yeterli mi ?? Offf ne zormus cocugu okula hazirlamak, simdiden heyecan sardi beni, hangi okula giderse gitsin, ben hala bu sene okula baslayacak bir kizim olduguna inanamiyorum :))))))))

Su altta gördügünüz resimler Dilos'un objektifine takilanlar, gecengün gecirmis eline makinayi, bende izin verdim 500 MB'lik karti doldurdu 30 dakika icinde, ama bazilar o kadar güzel cikmiski yani ben o sekilde yakalamaya calissam beceremezdim belki :) fotografci mi olcek acep ?











 
posted by süpürgesizcadi at Çarşamba, Şubat 20, 2008 | Permalink |


4 Comments:


  • At Cuma, Şubat 22, 2008, Blogger zehra

    m�n�k melek dunyaya hos gelm�s :)))

    ..............
    YA�ASINNNNNNNNNNNNNN
    bu g�n cumaaaa haftanin beklenen g�n����
    mutlu sagl�kl� huzurlu a�k ve sevgi dolu g�zel bir hafta sonu diliyorummmmm

     
  • At Cuma, Şubat 22, 2008, Blogger AYSUN

    Hoşgeldin minik melek:) Asyanın gözler süper sakis...

     
  • At Cuma, Şubat 22, 2008, Anonymous Adsız

    allah bağışlasın ve gözünüz aydın

     
  • At Pazartesi, Şubat 25, 2008, Blogger zehra

    nihayet pazartesi geldiiiii buda �una i�aret cuman�n gelmesine sadece 5 g�n kaldiiiii
    mutlu haftalar:))