Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Çarşamba, Şubat 27, 2008
Bilmiyormus cocuk napsin !!

Asya'yi Doktora götürecegim demistim ya , götürdüm aldim ben cevabimi :)) Kücük hanim bacaklari ile ne yapmasi gerektigini onlari nasil kullanmasi gerektigini tam olarak kesfedememis daha, Fizik terapiye gidecegiz ögrensin diye :))))

Gerci daha baslamadan simdilerde ara ara poposunu azicik minnacik kaldiriyor artik, o sekilde kenini birazcik öne atiyor, önündeki oyuncagi daha ileri atinca oldugu yere seriliyor ve miyliyor :)))

Pütürlere alisik gibi, hatta gecen gün devrim yaptik ve balik yedik tamam hepsini yemedi ama yarisindan cogunu yedi, hayir anlamiyorum biz yemek yerken icimize düsecek gibi bakiyor veriyorum geri tükürüyor garip bu kiz :) en favori yemegi sebzeli makarna püresi ,hafif pütürlü olanindan :)))

Dislerimizden hala ses seda yok, keyfi de yerinde, sanirim bosverdi onu da!! bakti zor oluyo ,dissiz de yasayabilirim diye düsünüyor olabilir :))
Bu arada günde 20-30 dakika yürütece koyuyorum kücük hanimi, pek hosuna gidiyor istedigi yere ulasabilmek :))

Gectigimiz haftasonu kardesimin sözü vardi, birbirlerine cok yakistilar bir ömür mutlu olurlar insallah :))

Dilos'a gelince son günlerde iyi anlasiyoruz, sanirim yine bir büyüme dönemini atlattik, insallah atlatmisizdir yoksa benim tirlatmam yakindir bu kizin elinden, arada sagolsun böyle sakinlesiyor da sinirlerim kendine geliyor :)

Taze Sözlüler :)


Sssttt mama yiyoruz surda dimi ??

Efenim alt'da da Asya'dan bir foto roman :)))




Öff bu oyundan sIkIldim ben

Su dolabi acsam bi


Acamadim !! Anaa emzik ne zaman gitti oraya ya ??


Anne bi versen emzigimi :)))


Öyle olsun, ben büyüyünce sende benden bisi istersin hih !!

Yeni sac modelim nasil ama !!!


Tamam, Annem görmeden cicegi yoldum...

Simdi de caktirmadan tüyelim....

 
posted by süpürgesizcadi at Çarşamba, Şubat 27, 2008 | Permalink |


5 Comments:


  • At Cuma, Şubat 29, 2008, Blogger zehra

    yasas�nnnnn
    nihayet hafta sonu
    mutlu sevgi dolu bir haftasonu sonu sana:)))

     
  • At Salı, Mart 04, 2008, Blogger AYSUN

    Emziği uzağa fırlatma şampiyonu çok şeker olmuş:) Kardeşine de mutluluklar...

     
  • At Pazar, Mart 09, 2008, Blogger AsYa

    supürgesiz cadıların annesi:)
    bişi sorcem..
    ya bende oğluma yürüteç almak istiyorum ..bilirsin doktorlar olmaz felan diyolar..da onlar çok biliyo:))
    sen ne dersin..görünüşe göre asya memnun halinden..

     
  • At Pazar, Mart 09, 2008, Blogger süpürgesizcadi

    Aysun'cum teskür ederiz :))

    Asya'cim yürütec konusunda herkes farkli düsünüyor, ben Dilos'da da kullandim yürüteci bir zararini görmedim,

    Yürütec eger evinde cok fazla basamak ve hatta merdiven varsa tehlikeli olabiliyor ,basamaklara takilip devrilebilir diye !!

    Benim evimde hic basamak yok, merdiven de yok, zaten Asya sadece oturma odasinda ve Cocuk odasinda yürütece biniyor, günde 30-45 dakika'yi gecirmiyoruz, hani yerde yatarken cok bunaldiginda yada ben evi toplarken pesimde dolanmak istediginde koyuyorum, Asya cok seviyor yürütecini, cünkü pesimden gelebiliyor, yada gidip dolabini karistirabiliyor :)))

    Doktorlar sanirim iki nedenden dolayi olumsuz bakiyorlar, birincisi kazalar yüzünden dedigim gibi basamaklara takili kalip devrilebilir, ikincisi de bazi ebevyenler yürüteci dadi olarak görüyor, yani cocuk bütün gün sabahdan aksama kadar yürütecin icinde duruyor, buda gelisimini olumsuz etkiliyor o nedenle diye düsünüyorum ben :))

    Ama sen cok bilincli bir Annesin yürüteci dadi olarak kullanmayacagin kesin, günde en fazla 1 saatten birsey olmaz bence, ama gözün hep Efe'cigin üstünde olsun ;)))

     
  • At Pazar, Mart 16, 2008, Blogger Anne ve Bebisi

    Ben hep diyorum, bu kiz nazli diye:)) Elbette oyle her marifetini kolayca sergilemeyecek annesi:)) Naz yapacak :) Fizik terapi ile kolayca halledersiniz insallah canim. Cok cok opuyorum tatli kizlari.

    PS: Kardesine de omur boyu mutluluklar:)