Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Perşembe, Nisan 03, 2008
Okul kaydimiz ve Nostalji :)

Dilos'un okul sorunsali da kalkti cok sükür, Sali günü kayitlarimiz vardi, gittik konustuk, Esimle benim Almancamizin cok iyi oldugunu, Dilos'un biraz daha fazla ilgi ile Normal okuldada cok basarili olabilecegini söylediler, zaten orda yaptiklari testleride cok güzel cözdü cadim benim :))
Üzerimizden büyük bir yük kalkti , Dilos orda eski kresinden bir arkadasini görünce daha da cok sevindi, Bir tablo verdiler üzerinde fare resmi var. ilk fare minicik ve gittikce büyüyor, her pazar bir farecigi boyayacagiz, ve son fare boyandiginda ertesi gün okula gidecek Dilos...
Inanamiyorum, benim minik kizim, ilk gözagrim, tatli cadim okula basliyor, büyür mü ki bu diyordum ilk dogdugunda, nasil büyütecegim bunu diyordum, dokunmaya korkuyordum inciticem diye, simdi okula basliyor......
Nostaljim geldi yine :)))



Dilos 1 günlük...

yaklasik 5 aylik...

9,5 aylik :)
11 aylik :)
1 Yasinda :))
20 aylik
neredeyse 2 yasinda...
2.ci yasgünüsü
3 yasinda..
3 yasinda..
3,5 yas


3,5 yas..

4 yasinda....
5 yasinda
5,5 yasinda


ve 6,5 yas :))











































 
posted by süpürgesizcadi at Perşembe, Nisan 03, 2008 | Permalink |


1 Comments:


  • At Cuma, Nisan 04, 2008, Blogger muko

    hadi bakalım hayırlı olsun çokk çokk ama çokk başarılı olur inş
    çok güzelb bir duygu dimi okula başladığını görmekkkk