Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Çarşamba, Mayıs 21, 2008
Asyam'a....
Asya 5 günlük..

Gülec yüzlüm...
en bi sevdigi oyuncak...



Daha dün gibi hayalimde, elimde tuttugum gebelik testi, Baban'dan gizli yapmistim, cok istiyordu seni cooookkk,hele ablan, deli oluyordu illa kardesim olsun diye, Babana kücük bir not yazdim senin dilinden yola ciktigini haber veren, nasil sevinmisti..o hali de hala gözümün önünde :))
Ilk kalp atisini görmem, ilk kipirtini hissetmem hersey ama hersey sanki daha dün yasanmis gibi, oysa sen büyüdün bile, ne zaman büyüdün ??? ne zaman 1 yasinda oldun ??? neden bu kadar hizli akti zaman ???

Annecigini ilk baslarda cok korkuttun, ama devaminda cok akilli cok uslu bir bebektin, gaz sancisi ne bilmedin, geceleri uykusuz kalmak ve birakmak ne bilmedin...

hergün yeni seyler ögrenip bizi sasirtmayi cok seviyorsun, önce korkutup sonra sevindirmeyi de adet edindin, emeklemeyeceksin sandik doktora kostuk sanki onu beklermis gibi bikac hafta sonra emeklemeye basladin, su an agzinda iki tane minicik disin var, ücüncü bi dis'de üstten gelmekde, sanirim cok zorluyor seni gülbebegim pek huysuz oldun, birde bacaklarima yapisman var, ben nerdeyim sen ordasin, eger yanimda degilsen kesin cok ilginc birsey bulmus ve incelemeye koyulmussun demektir..

Mesela bak bugün odanda oyuncalarinin ortasina koydum seni, normalde 5 dakika bile durmaz hemen pesime takirlirsin ,ama bugün gelmedin, seslendigim halde hemde. odana girdigimde seni etrafa yayilmis Kulak pamuklari icinde buldum, tek tek eline alip pamuk yoluyordun, beni görünce de o meshur sirinlik gülücügünü gösterdin bana :)))

Bunu hep yapiyorsun, ne zaman yarmazlik yaptigini hissedersen hemen o minicik dislerini gösterip siritiyorsun,iste o anlarda seni kucagima alip öpüyorum,öpüyorum,öpüyorum, aman nasilda hosuna gidiyor kikir kikir gülüyorsun :)))

Sac yolmayi cok seviyorsun, Gülgün teyzen cok cekiyor bu durumdan, sanirim en cok onun saclarini seviyorsun, Emre Abi'nin gözlükleri de favorilerinin arasinda...

Yemek yemeyi seviyorsun ama yemekle oynamayi daha cok seviyorsun, ilk firsatta daldiyorsun o minik ellerini tabagin icine, sonra yüzüne gözüne heryerine sürüyorsun, cok komik görünüyorsun o zaman....

Babani cok seviyorsun, onu görünce gözün kimseyi görmüyor, sarliyorsun hemen boynuna, tabii baban mest oluyor :))

Haa birde Nuray teyzen var, nasil bir sevgidir kizim o öyle, onu görünce beni bile unutuyorsun, güllerin aciyor Nuray teyzen seni sevip öpmeye geldiginde,gittiginde arkasindan agliyorsun minik cadi :)))

Canim kizim, Gülec yüzlüm, seni cok ama coooookkk seviyoruz, tüm hayatin boyunca hep gül,hep mutlu ol, Basari, saglik ve mutluluk hic eksik olmasin hayatinda, hep seninle olsun tüm güzellikler

Dogumgünün kutlu olsun GÜLBEBEGIM......
 
posted by süpürgesizcadi at Çarşamba, Mayıs 21, 2008 | Permalink |


1 Comments: