Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cuma, Haziran 27, 2008
Anne hani kirlenmek güzeldi ??


Kum Prensesi :))

Arkadasina poz verirken ...
Anne sen tut ben kemireyim, ellerim kirlenmesin..
cok güzel buuuuuuuu
ne pisirsek bugün ???
Amaaann Annem düsünsün ....

Yazacak cok sey var ama vakit yok..

Simdi Asya uyudu ama hera tepemizdeki komsunun yarattigi gürültü sayesinde uyanabilir, uykusunu alamadigi icinde tüm günü burnumdan getirebilir ....

Hayir kacgündür napiyor anlamiyorm ki, gecen gün aksam saat 19:30 Asya yatti, o saati gecirince yatirdigimda uyumuyor agliyor zirliyor, uyumsasi neredeyse 1 saatini aliyor, neyse tam yatirdim ve uykuya daldi ki, üst komsulardan biri matkap calistirdi, ama öyle bir gürültü yapiyor ki, sankii benim evin icinde calisiyor o meret :(( Tabii Asya uyandi ve agladi, tam sakinlestirdim ve uykuya dalacakti ki yine calistirdi matkabi, nasil sinirlendim, tamam tadilat yapiyo olabilir, bizde yapiyoruz arada, ama önce 10 ailenin oturdugu apartmada ki tüm kapilari tek tek calip " Biraz gürültü yapacagiz rahatsizlik verir mi size?" diye soruyoruz, biri cocugum uyuyo veya hastayim derse erteliyoruz isimizi, ayni saygiyi beklemek hakkim degil mi ??

Actim kapiyi bagirdim bende, bundan böyle canim istediginde gürültü yapacagim diye, su an yine kendimi zor tutmaktayim, evi mi cökertiyo ne anlamadim :((

Neyse...

Asya costu resmen, cidden sinirlari fazlasi ile zorlamayi seven bir cocuk, asla yapacagindan vazgecmiyor asla :))) Hayir dedigimde cok iyi anliyor ama kesinlikle isine gelmiyor, tinmiyor resmen yapacagini yapiyor..

Dilos cok bunaldi kresten bir an önce tatil olsun diye dua etmekde :))

Veee biz ani bi kararla izine gitmeye karar verdik, insallah bi aksilik cikmazsa 30 Temmuz gecesi yolcudur Abbas baglasan Durmaz, 3,5 hafta Türkiyemi görecegim icin cok mutluyum...

ahan da uyandi Asya, e be komsu e be komsu ben sana ne diyim simdi :(((((
 
posted by süpürgesizcadi at Cuma, Haziran 27, 2008 | Permalink |


2 Comments: