Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Çarşamba, Haziran 18, 2008
Haylaz Asya....
Masayi silmekde hep bana kaliyo höfff!

Of terledim, kafami da sileyim bari....

Anneee bu buraya mi ????

Yok degil. ee nereye geliyo bu elimdeki ya ???

ssstt noluyo orda ????

Asya hala emekliyor, elinden tutunca cok güzel yürüyor ama ellerini biraktigim an o da kendini yere birakiyor :)


Kelime hazinesi cok genis degil ama bilincli olarak dedigi bikac kelime var
Ac- Kapiyi gösterip ac diyor, yada lambayi gösterip diyor :))


Nan - Nein oluyor ve genelde benim yasakladigim seyleri dürtüklerken kendi kendine nan diyor :)) yaptiginin yasak oldugunun bilincinde :)


daddee - Danke oluyor , birsey verdigimizde gülerek daddee diyor, yada o bana oyuncagini veriyor ve kendine tessekür ediyor daddee diyerek


Mammaaa - e tabii ki acikinca diyor bunu :))


attiiiiii - elindeki bir nesneyi yere attiginda ardindan söylüyor, attiii hehehehehe :))


Baba ,Anne de diyor arada cani isterse :)))


Kendi sacini seviyor ayyy ayyyy yapiyor, yanilipda karsisindaki eglirse aninda bi tutam sac yakalayip cekiyor, bi yandan da kurbaninin yüzüne bakip ciglik atmasi gerektigini cigliklar esliginde hatirlatiyor, kurban ciglik atmiyor mu?? o zaman daha fena cekiyor istersen ciglik atma !!!


Hoslanmadigi birisi öpmeye kalktiginda direk kafa atiyor :((( bazen bana da atiyor ve ciddi ciddi canimi yakiyor, ikaz ediyorum, canim yaniyor diyorum falan ama i ih yani azicik birazcik pisman olmus gibi boynunu yere egiyor ama hemen akibetinde yine kafa atiyor, ne cadaloz oldu bu kiz ya ???


Banyo yapmayi cok seviyor, artik o uyanikken banyo'ya girip temizleyemiyorum,hemen küvete saldiriyor, accc accc diye yalvariyor, elinden gelse bütüngün kalir küvetin icinde, su manyagi oldu :))


televizyonun acma ve kapama dügmesini kesfetti, acikken kapiyor, kapaliyken aciyor, tabii bunu yaparken kendini naaaannnn diye ikaz etmeyi ihmal etmiyor, sanirim " Anne sen hic yorulma ben biliyorum yapmamam gerektigini ben kendime söylerim" diyor :))))


Gece uyanmalari bitti cok sükür, bazen arada uyaniyor ama hemen sakinlesip daliyor tekrar...
Kiskaniyor bu yasta hemde cok fena, ben ne zaman Ablasi ile oyuna dalsam yada sadece bol bol öpüsüp gülüssek hemen yanimiza geliyor, beni cekistiriyor, ablasini ittiriyor falan, normalde tersi olmasi gerekmiyo mu ya ?????


Alisveris yaparken alisveris arabasina oturuyor, ben dolduruyorum o bosaltiyor, sonra arkamdan gelen diger müsteriler " Pardon bunu siz almistiniz galiba, pardon kiziniz az önce bunu firlatti" diyerek asya'nin attiklarini toparliyor pesimden !!! benim bakmadigim bir saniye icinde bi sürü seyi arabadan firlatiyor, tutumlu kiz canim :)


Ablasi ve Arkadaslari odada oynarken kesinlikle yanima gelmiyor, odadan cikmiyor hic, isi gücü onlarin oyununa dahil olmak, eger olamazsa careyi oyunlarini bozmakda buluyor, bu defa Ablasi ve arkadaslari parka kaciyor ,tabii gittikleri icin arkalarindan agliyor ....


Gecen sabah kahvati hazirladim, peynirleri kücük kücük kestim, domates dogradim, yedirmeye basladim, güzel güzel yiyordu, o ara telefon caldi telefonu almak icin kalktim ve tekrar Asya'ya döndügümde kahvalti tabagi kafasindaydi !!! heryeri peynir ve domates oldu !!!! saniye bos birakmaya gelmiyor artik...


Gecengün de aksam muhallebisini yerken doyunca elimdeki dolu kasiga vurmustu kasikdaki tüm muhallebi etrafa sacilmisti, yemek mi yediriyorum yoksa savasa mi cikiyorum belli degil, habire elini kolunu kontrol etmekle mesgülüm :))))
Dipcik not: Aslinda daha fazla resim vardi ama blogspot bugün giciklik yapiyo, yüklemiyo sinir yaptim bende artik bi dahakine Dilosun resimlerini eklerim :((

 
posted by süpürgesizcadi at Çarşamba, Haziran 18, 2008 | Permalink |


1 Comments:


  • At Cuma, Haziran 20, 2008, Blogger AYSUN

    ohooo ASya maşallah amma dilli olmuş Sakis:) ve de çok güzel... En alttaki resimdeki bakışını yirim ben onun:)