Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Pazar, Haziran 01, 2008
ilk partimiz ve daha'si
Dilos cadisi özgürce hoplayip ziplarken
Kirlenmek güzeldir
hemde cok güzeldir
Iyi ki dogdun Gülbebegim
gazeteler tamam
Kulak pamuklari da tamam
camasirlar da dagitildi
tühh bu makina bos, Anne hanim hizli davranmis
bende karpuz sürerim yerlere :)))

Asya cadisinin ilk yasgünü partisini ailecek kutladik 24 Mayis tarihinde, Asya anlamiyor neler oldugunu, o daha cok su pastayi nasil ele gecirip bi güzel oraya buraya sürebilirim cabasi gösterdi :)))

Son günlerde hic ele avuca sigmayan fildir bir bebek oldu ya , yaramazlik diz boyu, bi sürü lakabi oldu, Kardesim cirtlak Asya diyo, ben ayakli süpürge diyorum, yere ne görürse saniye'den bile hizli bi sekilde alip agzina atiyor, bu durumda ben günde bilmem kac defa süpürgeyi calistiriyorum, bilmem kac defa yerleri siliyorum, ama hala bulup agzina tikacak birsey buluyor....

Bikac gün de geceleri cok huysuzlandi, öyleki ben artik ne yxapacagimi sasirmis bi vaziyetteydim,dis sancisi oldugunu düsünüyorum ama pek emin degilim, sanirim sadece ve sadece huy degistirmek istedi, ama bu Anne yemedi heheheh :)) su an cok sükür eski düzene geri döndük, kabus gibiydi gecenin bi vakti ciglik cigliga aglayiyordu, kucagima aldigim an gülmeye basliyodu, yataga geri koydugum an yine dayak yemis gibi bir ciglik yaygara kopuyordu, yataginin yerini degistirdik acaba mi diye ama i ih durum degismediydi, cok merak ediyorum derdi neydi ki ?? unutmusum ben bunlari resmen ya :(( Dilos'da o kadar alismisim ki onun derdini söylemesine Asya'da resmen elim ayagima dolandi sanki hic bebek büyütmemisim...

Allah senelerce her gece aglayan bebeleri olan Annelere bol sabir versin, benim iki günde felegim sasti, sabah Dilos'un servisine yetisemedim falan..

ne diyordum ha yaramazliklar, efenim Asya bana her bebek bir degil Anne hanim, Ablam uysal bir bebekmis olabilir ama ben öyle degilim iste diye kafama kafama kakmakta :))

Mesela Dilos'a "Hayir onu elleme uff olursun" dedigimde elini cekerdi

Asya kesinlikle elini cekmiyor birak elini cekmeyi ben Hayir dedigimde inadina daha da üsteliyor neyi dürtüklüyorsa,gecen gün Ablasinin cok sevdigi Winx bebeginin kafasini koparmis, inanamadim gördügümde bir de siritiyor iki alt disini göstere göstere, garip bir siritma sekli var "hii hiiiii" diyor bi de yaramaz insan yavrusu :))))

Artik kati yiyeceleri gayet iyi yiyor, gecen gün koydum önüne makarna tabagini kendisi yedi elleriyle, gerci ben ona bebe catali vermistim ama o eline alir almaz odanin diger kösesine firlatti :)))) eee kirlenmek güzeldir diyelim sineye cekelim, camasir makinasi ve leke cikaricilar bugünler icin degil mi :)))

Bulasik makinasinin icine giriyor,Ablasinin yataginin altina giriyor, ordan cikamiyor basiyor cigligi, cikartiyorum hoop yeniden giriyor :))

Ellerinden tutunca cok güzel yürüyor, ama biraktigim an o da kendini yere birakiyor korkuyor daha tek basina yürümekden, olsun acelemiz yok, emekledi boyumun ölcüsünü verdi nasilsa :))))
Ha dün bi de dondurma verdik eline, limonlu olanindan yüzünü eksite eksite yedi, foto makinasi yanimizda degildi, cok kizdik kendimize cok komikti o dondurmayi yiyisi, hem korkuyor yine eksi gelecek diye hem de dayanamiyor tikiyo agzina :))))

Dilosa gelince, kresten iysice sIkIldi artik, bir an önce okula baslamak istiyor,krese gitmesem de olur yeteri kadar gittim diyor bide :))))Havalar da iyice isindi parkdan eve gelmiyor cadi, biraksam sokakta uyuyacak yok böle bisi :)))

Aaa uzun süre yazmayinca böyle oluyor iste, Dilos'un kresi tatildi iki hafta önce 1 haftasini Babaannesinde gecirdi, zor dayandi ama bu defa ben kalsin dedim, cünkü hergün basimin etini yiyor "Gidicem iste kalicam iste 10 gece yatcam ben orda" diye, gidiyor ertesi gün eve gelmek istiyor, getiriyoruz hadi hopp gene geri gidicem diyordu.. bu defa kalsin 1 hafta dedim ya bundan snra bi daha kalcam diye inat etmez yada kalicam dediginde kalmasi gerektigini kimsenin onun özel soförü olmadigini ögrenir dedim, icim sizlamadi mi sizladi elbet , ama Dilos bunlari da ögrenmeli öyle her istedigini sakkadanak yaparsak nasil tutunacak hayata ???

Asya'da 2 gece Annemde kaldi yasgünü partisinden önce, ilk gece iyi uyumus, ikinci gece miylamis biraz, bende bu süre icinde hem temizlik yaptim hemde partiyi hazirladim, bir gece de esimle yemege cikma firsati bulduk, uzuuuuuuunnnn zaman sonra iyi geldi bu ikimize de :)))
Aslinda yazacak bir sürü sey vardi ama cogunu unuttum, günler cok cabuk geciyor, 24 saat bana az geliyor !!!!
 
posted by süpürgesizcadi at Pazar, Haziran 01, 2008 | Permalink |


4 Comments:


  • At Pazar, Haziran 01, 2008, Blogger Açalya

    1. yasi kutlu olsun boncuk Asya`nin. Ailesiyle mutlu, saglikli, uzun yasasin.

    Bizimki de 1 yasina girdi huy degisimleri, hircinliklar falan basgostermeye basladi...gecis donemi diye dusunuyorum. Yurumek buyuk adim hayatlarinda...bak emeklemedi dedin dedin, boncuk neredeyse kendi kendine yuruyecek...deneyimlerimiz hemen hemen ayni 24 saatin az olmasi konusunda...
    opuyorum sizi.

     
  • At Cumartesi, Haziran 07, 2008, Blogger AsYa

    Asyacımın doğum gününün geç de olsa kutluyorum canım...
    Ancak fırsat bulmuş gelmişim bloguna...Ne kadar büyümüşler yaa.
    Diloşa inanamadım koca kız olmuş...çok güzel hanım hanımcık bi genç kız olmuş...
    Asya'nın muzurluklarını da keyifle okudum...
    :) Ben bu yüzden ikinci çocuk yapmıcam..Hiç risk alamam ...bi tane yetti walla bana:))

    Hepinizi öperim..
    Nice nice sağlıklı mutlu yıllara diyorum...
    Ve kaçıyorum..
    :)

     
  • At Salı, Haziran 10, 2008, Blogger Ayşe

    sakiiissss,
    ozlemisim seni ben...
    nasil keyifle okudum yazilarini birbilsen....
    asya masallah cok buyumus, dogumgunusu bile olmus, tebrik ederim ve ailece daha nice saglikli ve huzurlu yillar gormenizi dilerim...
    asya hala ablasina cok benziyor hatta muzurluklari bile ayni gibi geldi bana ;))

    canim asyaya, dilosa ve sana kocaman sevgiler benden...

     
  • At Perşembe, Haziran 12, 2008, Blogger süpürgesizcadi

    Acalya'cim tessekür ederiz,bu huy degisimi sürecleri cok yorucu oluyor, ama kendime daha bu ne ki diyorum bunun 2 yas krizi olani var ki vay anam vay :))))

    Asya'cim tessekürler canim, ikinci cocuk konusunda erken karar verme bence ;)))

    Ayse'cim bende seni özledim, dedim ya 24 saat yetmiyor bana okuyorum bloglari ama yorum yazmaya firsat bulamiyorum,kene olayinizi okudum mesela bi gecmis olsun yazamadim, aksamlari pilim bitmis oluyor resmen :))))