Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cumartesi, Temmuz 26, 2008
hhehehe Bende istiyom Aplaa sira bendeee hadiii

Birinci sinif icin hazirlanan el emegi külah



Dilos'un kreasyonu olan meyva tabagi

Daha 5 hafta var, daha 3 hafta var, daha 2 hafta var derken artik sadece birkac gün kaldi ucmamiza, bavullar hazirlanacak, camisirlar yikanip ütülenecek, ev temizlenecek, bense sanki daha 5 haftam varmis gibi rahat bi sekilde oturuyorum :)) Sali günü elim ayagima dolanmis bir vaziyette evin icinde deli danalar gibi kosturacagim kesin..


Havalar o kadar kötüki son günlerde hergün karanlik hergün yagmurlu ve soguk. o yüzden mi ne hic tatile gidecekmisim gibi hissetmiyorum kendimi :))

Gectigimiz Carsamba kizlari doktora götürdüm, Dilos'un kene asisi yenilendi, Asya'nin da Memisleri son kontrolde büyük görünmüstü Doktorumuzun gözüne bikac ay sonra getir bakalim hormonal mi diye demisti, yok hersey yollundaymis cok sükür...

Asya ile Alisverise cikmak macera olmaya basladi, arabasinin icinden saga uzaniyor, sola uzaniyor askilardan elbiseleri indiriyor, hatta gecengün tam kapidan cikacagim bi baktim arabanin icinde bi adet elbise vardi, bide güzelce kucaklamis, hey yarabbim ya :))

Herseyi atiyor , su iciyor sululugu firlatiyor, ekmek yiyor karni duyunca geri kalani atiyor, oyuncak veriyorum sinirleniyor suratima firlatiyor bayan asabiyet diyorum ona :))

Cep telefonu, kablosuz ev telefonu,kumandalar,klavye ve maus en sevdigi oyuncak, eline gecirince hazine bulmus gibi seviniyor,sonra da tak tuk oraya buraya vuruyor hahhhaaahhhaaaaaa nidalari atarak hemde :))

Dilos'un Kreste sadece 2 günü kaldi, Sali günü gidip biz alacagiz, Arkadaslari icin minik birer hediye hazirlayacagiz, Ögretmenleri icinde, bi de servis Soförlerimiz icin minik hediyelerimiz var..

Gectigimiz hafta Kreste Okul icin kocaman bir külah yapmislar, burda bir gelenek, okulun ilk günü birinci sinif ögrenciler o külahlarla okula gidiyor, icine meyve ve bi sürü seker bonibon falan konuyor, okuldaki arkadaslari ile paylasiyor sonra :)) Aslinda hazir almak istiyordu Dilos yine pembeli prensesli kelebekli bi model görmüstü, ama simdi kendi yaptigini daha cok seviyor :) ve hayret pembe degil ama kelebekleri var :)))

Bu arada dün yasanan diyalogu da yazayim hemen, gerci görülmesi ve duyulmasi gereken birseydi ama kamera 24 saat calismiyor ki evde :))

Aksam parkdan eve geldi, dondurma istedi, tamam dedim mutfaga girdik..

-Anne top gibi yap ama dondurmayi

-Kizim bende o aletten yok ki ! kasikla koyacagim tabagina

-Anneeeeeeee ama ben öyle istiyooooooooomm ( aglama modunda!)

-Dilara'cim kasikla yapamam o sekilde, bi daha alisverise gittigimizde hatirlat alalim tamam mi ??

-sen dene bi yine de kasikla Anne

-olmaz dedim ya kizim aaaaaa

-Anneeeee ühühühühühü böhüüüüü bbbööööööö hüüüüüüü iiiiiiiii eeeeeeee ( bilumum simarik aglama sekillerini deneyen modda)

-Dilaraaaaaaaaa bagirtma beni simdi (tepesi atmak üzre olan Anne modeli)

-Bagirma sende, hem Asya uyuyo uyandirirsan görürsün (eli belinde bana akil veren cok bilmis kiz evladi modeli)

Bu tartisma benim onun o halini görünce gülme krizine girmemle onun gülüyorum diye aglama krizine girmesine, sonra benim onun pesinden ona alay etmek icin gülmedigimi anlatmaya calisarak özür dilememle devam edip gitti :)))

Dondurma mi ? hangi dondurma ??? :))))))

 
posted by süpürgesizcadi at Cumartesi, Temmuz 26, 2008 | Permalink |


7 Comments: