Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Pazar, Ağustos 31, 2008
Tatil Anilari Vol.1

Evet yavasdan baslamak gerek yazmaya, yoksa unutacagim yasanan seylerin bircogunu..

Carsamba sabah 3'de Münih Havalimanina dogru yola ciktik, vardigimizda oldukca kalabalkti, ama biz siraya girdikden sonra daha da kalabaliklasti, tam vaktinde gitmisiz bu kadar olur dedik, Bagajlari verdikden sonra pasaport ve el bagaji kontrolü kapisina girdik, yarebbim nasil kalabalik, Asya uyuyamamin siniriyle aglamaya basladi ve agladi agladi ,agladi, susturamadik, sira bize geldiginde polis amca hem "Tamam hemen bitecek isiniz" dedi hemde el bagajlarmizin hepsini actirdi sinir olduk, Ucaga sivi almadiklarini duymustum ( en son 2004'de ucaga binmistim de) ama buna el kremi ve bebe kremlerinin de dahil oldugunu bilmiyodum, hepsini cöpe attilar gözümün önünde...

Ucagimiz tam vaktinde havalandi,Asya uyuyamadi ve 2 saat 20 dakika boyunca miyladi, zirladi ,ciglik atti, tam ucak inise gecti son 20 dakika uyudu :) Netten Araba kiralamistik, bekle bekle ne gelen var ne giden, Allah'dan ön ödeme falan yapmamistik, ordaki görevlilere soruyoruz öyle bir firma yok diyolar, neyse bi sekilde bi araba bulduk ama Araba kücük, verdikleri cocuk koltugu igrenc durumda,icimize hic sinmedi, Arabayi degistirdik ama cocuk koltugu maalesef baska yokmus, elimdeki bütün islak mendilleri o koltugu biraz olsun temizlemek icin harcadim ( ya o koltuk o hale nasl getirilir,onu benden önce kullananlar cocuklarini o koltuga nasil oturttu cok merak ettim acikcasi!!), üzerine bi örtü örttüm ve o sekilde icim azicik daha rahat Denizli'ye dogru yola ciktik...


Aksam üzeri Annemlerin evine vardik, Kardesimin Müstakbel esi ile ailesi'de ordaydi, kalabalik ortam bol sohbet cok güzeldi, Ertesi gün onlari yolcu ettik, Asya sicagin verdigi hararetle olsa gerek devamli uyku modundaydi, Annem sagolsun evde ona bekcilik yapti bizde Kardesimle biraz Denizli Sokaklarinda gezdik,gerci cok sicakti bikac saat sonra hadi eveeee nidalari atiyoduk :) cok degismis Denizli, en son 2005'de gitmistik ve heryer insaat halindeydi, simdi yollar bitmis Trafik baya rahatlamis olarak gördüm ben :)


Denizli'de tost yerken :)

Annemlerin Balkonunda

Bu kadin yine ne tikiyo agzima ya ??


O ne o ?????

Cuma günü Köye gittik,önce Babaannemi ve dedemi ziyaret ettik, dedem cok yaslanmis icim acidi :(( Babaannem de cok yaslanmis ama hala dinc kadin, Asya'ya Zeybek karinca diyip durdu, pöfür pöfür esen balkonda keyif yaptik, bi ara Davetsiz bi misafir geldi yastiklarin altindan, ben ciglik atarak kacarken, esim coktan makinayi almis Babaannemin " Amaaann köy göcüren'den mi korkuyon napcak sana" takilmalari esliginde sakkada sukkada resmini cekiyordu hayvanin, bosuna köy göcüren degildir herhalde o yaratigin adi :P


Canim Dedem ve Torununun Kizi :)


Bu da canim Babaannem :))

Bu davetsiz Misafir bööööö :P

Annecim ve Babacim nereye bakiyolar acep ?

Babasi ve Kizlari

Dedemlerden ayrilip hemen komsu köye Anaanneme gectik, dedemi bikac yil önce kaybettik :( Anaannem En kücük dayim ve ailesi ile birlikde yasiyor, pirlanta gibi iki kizi var, onlarin okumasi icin Dayim ve Yengem gece gündüz calisiyorlar, öyle ki Dayim yine iste oldugu icin onu göremedik :((( Anaannmede tipki Babaannem ve dedem gibi cok yaslanmis, bir de cok kilolu oldug icin yürüyemiyor bile dogru dürüst :((

Orda da bi sürü yavru kedicik vardi Dilos Bayram etti bayram, Dayimin Kizlari'da Asya'yi alip köyü gezdi, bende Yengemle ahira girip Ineklere baktim heheheh :)) bi tane yeni dogmus buzagi da vardi, annesi öyle kaba kaba Mööö'lemeseydi gidip sevecektim ama tirstim :)))

Yavru kedicikleri sahiplenmis bir Dilos

Bunu eve götürelim diye cok yalvardi :((

Bu da yanina yaklasamadigim buzagi kardis

Cumartesi Annemler Izmire gitti, bizde aslinda Balikesir'e dogru yola cikacaktik ama Türkiye'de yasayan Kuzenimin esi is icin Cin'deydi dönmüs aradi ve bi yere gitmiyorsunuz ben geliyorum bozusuruz dedi, Cumartesi gününü de onlarla birlikde gecirdik, Pazar Ögleden sonra Balikesire dogru yola ciktik, Denizli, Gölmarmara ve Akhisar güzargahindan Balikesire vardik, yollar ara ara cok iyiydi ama özellikle Gölmarmara ile Akhisar arasi feciydi, kendimi kasmakdan yolu takip etmekden basima agrilar girdi, ama yine beni sevindiren birsey gördüm, Insanlarimiz daha bilincli araba kullaniyor sanki, öyle önünü görmedikleri halde sollayan, sIkIstiran falan cok nadir gördüm, bu cok sevindirici :)

Gölmarmara'da seneler önce bir lokanta kesfettik, gerci öyle gizli sakli da degil ama neyse :)) Her izine gittigimizde denizli-balikesir seferi yaptigimizda Mutlaka ugrar orda yemek yeriz, Ördeklerin esliginde :))


4 kisilik cekirdek ailemiz :))

Bunlarda ekmek atsalarda yesek diye beklesenler :))

Balikesir'de biz görmeyeli cok degismis, yollar yenilenmis, yeni Alisveris Merkezleri acilmis, sehrin ortasinda büyük bir otel vardi o yikilmis yerine cok güzel bir cafe yapilmis falan...
Esimin Anaannesi ile Dedesi bizi gördüklerine cok sevindiler, Asya'yi ilk defa gördüler, devamli onlarin yanindaydi cocuklar :))

Esimin Anaannesi :))

Bu da dedesi :)


Anaanne'yi cok yordu asya cook, gezdir beni diye yoldu kadini


3 kusak bi arada :)

Bu zavalli kusun kanadi kirik ucamiyordu :((

Carsamba günü Esimin Babaannesi ve Dedesini ziyarete gittik, ordan Amcasina gectik ve bu sekilde ziyaret edilecek aile fertlerni tamamlamis olduk,


Esimin Babaannesi :)



Bu da Amcasi :))



Bu da baska bi amca, adami rezil ettiler saklabanlar :)

o aksam Altinoluk'a dogru yola ciktik, Altinoluk cok güzel bi yer ama amaa denizi cok soguk ve plaji kum degil cakil tasi, Dilos gerci hic sudan cikmadi ama Asya ve ben Gölgede pinekledik, bi defa Asya'yi suya sokalim dedik ama su soguk oldugu icin hic yanasmadi, resmen Babasinin tepesine tirmandi :))) bizde plajda bol bol haslanmis misir hüpletip suda oynayanlari izledik




Akcay sokaklarinda gezerken


Yine Akcay'da bir caybahcesi, manzara muhtesem




Altinoluk'da bir caybahcesi..





Plaj güzeli :)




en sevdigim yer,yani pazar


Asya'nin ilk adimlari



Yalniz oldugumuz icin bikac gü sonra sIkIlmaya basladik, Pazar günü bu defa benim canim Arkadasim Tubisi görmek üzre Ayvalikdan biraz ilerdeki Salihleralti'na dogru yola ciktik, azicik yolu sapittik ve 1 saat sürmesi gereken yolculuk yaklasik 2,5 saat sürdü, canim Arkadasim bizim icin bi sürü hazirlik yapmis, Onunda Asya'dan 1 hafta büyük bir kiz var bir de Dilos'la yasit oglu, Zehra Bebek Asya'yi Dedesinden kiskandi her firsatta yolmaya calisti, normalde yolan kendisi oldugu icin bu defa yolunan Asya'da saskin saskin bakindi :)))


Taha ile Dilos cok iyi anlastilar :)


Bu da canim arkadasim Tuba ve dombilik ben :)


Aksam üzeri tekrar Balikesire yollandik ve carsamba'ya kadar Balikesirde kaldik, alisveris yaptik, bikac aile dostu daha ziyaret ettik ve Carsamba Kusadasina dogru yollandik, artik o da tatil Anilari Vol.2'de :)))

 
posted by süpürgesizcadi at Pazar, Ağustos 31, 2008 | Permalink |


3 Comments:


  • At Pazartesi, Eylül 01, 2008, Blogger a_y_s_e

    ama resimlerin hic birisi cikmiyor, kucuk bir x cikiyor...
    ne guzel gezmissiniz egeyi oyle. denizli'ye gitmeyeli coook zaman oldu, kim bilir nasil degismistir...

    Incilipinar diye bir yer vardi, dondurmaci vardi... cok oldu coook... :)
    devamini merakla bekliyorum maceralarinizin.

     
  • At Pazartesi, Eylül 01, 2008, Blogger süpürgesizcadi

    Ayse'cim yeniden düzenledim resimleri artik görünüyordur sanirim :))

    Incilipinar benim eski mahallemin oldugu yer ya, cok degismis oralar lunapark gitmis, dügün salonu vardi o gitmis,sadece bir defa araba ile gectik bu kada gözlem yapabildim, Annemler bikac yil önce Bagbasin'a tasindilar cünkü..

    Ben simdiden Özledim bile memleketimi of oofff :((

     
  • At Salı, Eylül 02, 2008, Blogger a_y_s_e

    evet gorunuyor simdi, ne guzel eglenmissiniz...
    Allah kavustursun...:)