Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Salı, Eylül 16, 2008
Simdi okullu olduk...
siniflari doldurduk, sevincliyiz hepimiz, yasasin okulumuz :)))))

Bugün okulda ilk günümüzdü, dün gece heyecandan önce Dilos uyuyamadi, hadi kizim,uyu kizim, sabah uyanamayacaksin kizim dedim ama nafile, gidiyor yatiyor ama tikir tikir sesi geliyor,yada ofluyor pofluyor, neyse güc bela uyudu, sira geldi bana, ama ne mümkün saga dönüyorum i ih, sola dönüyorum i ih :)))

Sabah 7:00 'de uyandik, brrrr buz gibi bir hava vardi,kis geldi galiba ! giyidindik güzelce kahvaltimizi da yaptik, Asya'yi uyandirdik ve 8:30'da okula dogru evden ciktik, elimizde icinde seker ve meyva dolu olan külahimizla :) önce spor salonunda toplandik, Müdür konusma yapti, sonra belediye baskani konusma yapti (acikcasi bu baya baydi) okul korosu mini mini birler icin sarki söyledi, ve nihayet siniflar ayrildi, ögretmenimiz tanitildi,sinif cok büyük degil sadece 18 cocuk var,buna gercekten sevindik :)))

Spor salonundan, okul sinifina gectik, bizim bizdik hemen en ön siraya kuruldu :))
Ögretmenimizle biraz konustuk, genel bilgiler verildi ve siniftan sepetlendik :))) saat 10:30'da da bugünlük ders bitti ve eve geldik :))

Asya tüm bunlar olurken hic durmadi devamli kucagimdan inip kacmanin yollarini aradi, allah'dan teyzemiz ve Babaannemiz bi de dedemiz vardi, nöbetlese göz kulak oldularda bende Büyük boncugumun ilk okul gününü doyasiya yasayabildim :)))

Ilk gün falan dinlememis Ögretmenimiz vermis hemen ilk ödevlerini, bizimki pek gururlu ödevim var diye kasila kasila geldi eve, ödevi de boya :)))

Yarin normal ders baslayacakmis, su an babamiz elimize verilen uzuuuuuun listede yazilanlari almaya gitti, gelsin defter kaplayacagiz :))



Heyyoo okula gidiyoruuuumm..

mini mini birler...

sinifimizda toplastik..

cok calismamiz lazim coookk


sinif arkadaslari..

allahim koca tahtanin önünde minicik kalmis kizim ..






Kuzenimiz Burak o artik caliskan ikiler'de :)
Blogger sinir etti beni resimleri yüklemem baya uzun sürdü, bu arada Tabii ki Babamiz geldi ve defterlerimizi kapladik :) herseyimiz hazir artik,Insallah basarili bir ögrenci olur benim minik yavrum...







 
posted by süpürgesizcadi at Salı, Eylül 16, 2008 | Permalink |


7 Comments: