Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Salı, Eylül 09, 2008
Heyecanliyiz..

daha yolun basindayiz :))


Evet Okul heyecanindan bahsediyorum elbette :))


Tam 1 hafta kaldi, ve benim ilk gözagrim sirtinda cantasi ile okula gidecek,hani o dogdugunda "büyür mü ki bu" dedigim minik hanim, simdi kocaman kiz olmusta okula gidecekmis....
Gectigimiz haftalarda okul hazirlaklari agirlikli bir kosturmaca yasandi evimizde, önce cantasini aldik, sonra da calisma masasini, hepsini kendi begendi, o kadar gururlu ki kendi sectigi icin, eve kim gelirse ilk önce odasina girmek ve masasi ile cantasini görmek zorunda :))

Iste cantamiz bu :)


Dilos son zamanlarda cok fazla inatci, cok fazla dedigim dedik caldigim düdük, dünya benim eksenim etrafinda dönsün modunda bir cocuk oldu, öyle ki artik ne sakin sakin konusmalar ne de yüksek sesle bögürmeler fayda etmez hale geldi, okullar acilinca hem o hemde ben rahat bir nefet alacagiz gibime geliyor, tatil iyi güzel hos ama bütüngün sadece oyun oynamak istiyor, hadi gel biraz calisalim diyince surati iki karis oluyor,ve o suratla iki üc ders yapiyoruz, sonra benim tahammül sinirlarim dayanmiyor ve birakiyoruz..



Gecengün Iftara Misafirim vardi, onun ikiz ogullari var 3.cü sinifa gectiler büyük ihtimal onlarin ögretmeni bizim ögretmenimiz olacakti, ama kadin saglik sorunlari yüzünden emekli olmaya karar vermis :(( diger Ögremen ise oldukca sert ve disiplinliymis, hah dedim Dilos'un Ögretmeni o olsun, , cidden Ögretmenini cok sevsin ama Ögremen oldugunu da bilsin istiyorum.....



Gelelim Asya cadisina...



Asya yürümeye basladiginda beri hep yürümek istiyor, Arabasindan da oto koltugundan da nefret ediyor, arabanin yanina yaklasitigimiz an hemen geri dönüs yapip kacmaya basliyor :))) yaklaninca basiyor cigligi :)))



Yalniz cok hircin bir cocuk, sinirlenince tirmaliyor insani, kizinca bunu oyun saniyor daha cok tirmaliyor, gecen gün sag eliyle yüzümü tirmalid, sag elini tuttum, bu defa sol eli ile hamle yapti onu da tuttum ama sonra kafa atti ,iste onu tutamadim,kiziyorum, canim yaniyor diyorum ama nafile o hala ellerini kurtarip bi sekilde tirmalama yolu ariyor....



Baba nerde diyorum hemen kapiya bakiyor, yada yatak odasina gidip " Babaa kaaakkkk" diye bagiriyor



Idadaaaaa diye ablasini cagiriyor, Abla demeyi biraz gec ögrenir sanirim, cünkü biz Dilara diyoruz o da bizi taklit ediyor sonucta :) Dilara ben ablayim ablaaaa diyor ama onu dinler mi kücük cadi :)))



Altini degistirmemden hic hoslanmiyor, bezini actigim an kaciyor, yakalayip altini baglayana kadar akla karayi seciyorum, sanirim yavas yavas tuvalet egitimini deneyecegim, ama sadece deneyecegim zorlamak yok , daha kücük aslinda ama bezden de hic hoslanmiyor kimbilir belki cabuk ögrenir....gerci cok zayif ve oldukca uzun boylu oldugu icin bez pantalon ve eteklerin popoda durmasini sagliyor ama :))))



Zayif derken yemedigi icin degil, masallahi var ne versen yiyen bir cocuk, ama zayif iste kipir oldugundan mi bünyeden mi bilemiyorum , gecengün aldigim 80 beden etek durmuyor mesela üzerinde iki adim atiyor, etek yerde :))) su pantalon askilarindan alicam sanirim :))



Uyku konusunda cok sükür hic sorun yasamiyoruz, yalniz cevredeki insanlar sinirmi bozuyor o ayri..



Gecengün Hava güzel bizde yürüyüs yapiyoruz, bir arkadas daha var bebegi 7 aylik, saat 18:30 falandi, ben artik eve gideyim, uyku saati geliyor dedim, "Bu saatte mi yatiriyorsun" dedi, evet diyince "Cok erken uyutuyosun" dedi, bende "ben uyutmuyorum Asya kendi uyumak istiyor bende yatiriyorum" dedim, ama o hala cok erken diyordu, pes yani, napabilirim 15 aylik bir cocuga " Bak yavrucum cok erken uykun geliyor, sen disini sIk biraz ve uyuma " mi diyeyim ????



Bu defa resim ekleyemiyorum, cünkü iki saattir su resimleri bilgisayara gecirebilmemi saglayan zimbirtiyi ariyorum ve bulamiyorum, kesin esim yine bi yere kaldirdi ama nereye ?????
 
posted by süpürgesizcadi at Salı, Eylül 09, 2008 | Permalink |


5 Comments:


  • At Çarşamba, Eylül 10, 2008, Blogger a_y_s_e

    dilos'a sevgilerimi gonderiyor ve butun okul hayati boyunca basarilar diliyorumm...

    gelelim minik asya hanima... annesi; ben kardesimden biliorum, 2 numaralar biraz daha ozgur ruhlu oluyorlar... ayrica benim kardesimle aramda 4 yas fark var, abla desin istedim, ama o hala ayse diyor...

    bence asyanin uyuma rutinini asya'ya birakarak iyi ediyorsun, cocuk uyumak istiyor ki uyuyor.

    kolay gelsin.sevgiler.

     
  • At Çarşamba, Eylül 10, 2008, Blogger Ayşe

    Oncelikle canta setinize ba-yil-diiiim..icim eridi gorunce inan ki.. sakisim sormasi ayip olmazsa ne kadara aldiniz?...malum bizimde guncelimiz de okul-ders-canta-kirtasiye var ya ;P

    sakiss hatirliyormusun iki numaralarin nasil olduguyla ilgili taa eskilerden forumda konusmustuk, bizim verdayi anlatmistim...dogruymus dimi ikinciler kesilikle daha ozgurlukcu, zippir ve hareketli oluyo..ayy masaallah ama cok da akilli o bidigin annesi..demek idadaaa diye cagiriyo ;))

    Tatil yazilarinizi taa yazdiginda okudum tum resimlere tek tek bakmistim ama mesaj yazmak kismet olmamisti, masaallah cok guzel gecmis tatiliniz, resimlerde supeeer...izmirden tasinmamis olsaydik ben gorusmeyi cok istiyodum ama nasip degilmis demek ki..

    tamam uzattim da dur bisi daha sorcam, bizim forum noldu, giriyomusunuz? ara ara aklima geliyo herkes ozluyorum da...

     
  • At Çarşamba, Eylül 10, 2008, Blogger Ayşe

    anaaa ettigimi goruyomusun sakisim!! :((

    daldim lafa en onemli mevzuyu yazmadan yayimlaya bastim...
    Dilosun okumayi-yazmayi ogrenecegi bu ilk yilini tebrik eder, basari ve mutlulugun hicbirzaman ondan eksik olmamasini dilerim..

    optum, annesini de kizlarini da :))

     
  • At Çarşamba, Eylül 10, 2008, Blogger süpürgesizcadi

    Ayse'cim tessekür ederiz, bakalim nasil gececek okulda ilk sene :))

    Cantamizi Toys'r'us'dan aldik 140 euro 5 parcalik bir set halinde canim ;)

    iki numaralarin kesinlikle firlama oldugu kanisindayim Ayse'cim :))) Foruma ben giriyorum ama kimsecikler yok ki,Aysegül dogum yapti bu arada oglusumuz oldu, sahi niye gelmiyon artik foruma sen bakem hi ???

    Izmirden gectik bak biz bu sene, ama sadece gectik yani icine girmedik bile, kismet Ayse'cim belki birgün yolun Almanya'ya düser ,yada benim yolum Istanbula o zaman görüsürüz insallah :)))

     
  • At Pazar, Eylül 14, 2008, Anonymous Adsız

    canım hayırlı olsun okulunuz....uzuuuun ve zor bi maratona çıktı diloş..allah yardımcısı olsun...tabii sizinde... seni diloşu ve asyayı öpüyorum....,