Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Pazar, Eylül 28, 2008
Asya cadisindan Haberler...
http://www.myvideo.de/watch/5169767/Asya_cadisi





Blogger delirtti beni, bi türlü su üst linkteki video'yu ekleyemedim, hep hata verip explorer kapandi, yazdiklarim güme gitti falan ,bende inatlasmamaya ve sadece link eklemeye karar verdim :))



Asya bir Anne acaba nasil delirtirilir provalarina hiz verdi :))

Ben Dilos'u yaramaz bilirdim, yani Asya kadarken bu kadar yaramaz degildi ama ya...

Yok yok kesinlikle beni delirtmek gibi hain bir misyonu var bu cadi'nin :))))

Gectigimiz hafta, o mama sandalyesinde makarna yerken, komsum geldi, Asya cok sever onu, tabii alsin kucagina diye bekledi, ama komsumda mama yiyo diye almadi , zaten cok durmadi evine indi, vayy senmisin onu kucagina almayan, makarna tabagini firlatti mi yere, bende ne akilli kadinim ki o gün önüne cam tabak koymusum, tabii heryer cam kirigi oldu...

Pazartesi günü, ben Oturma odasini toplayip Mutfaga gectim, Asya'da arada yanima geliyor, arada odasina gidip bir iki lego firlatiyor etrafa,laylaylom seklinde birgün, bi ara baktim uzun süredir yanima gelmiyo bu cadi, bi baktim ki, oturma odasi talan olmus, televizyon dolabinin raflari bosaltilmis, orda bulunan bir kablo Televizyonun orasina burasina dürtülmekde, belki bi yere girer diye kesfe cikmis " naptin kizim" dedim hemen döndü ve klasik ben biliyom söylemene gerek yok dercesine " Aynn hiiiiii ayn ayn aaayyynnn" dedi :)))
Bu kablo suraya biyere girer mi ki ??

Insalah yakalanmam surayi bi agiz tadiyla dagitamiyorum ya !


Ve Carsamba iste o gün cildirmadim ya sanirim artik hic cildirmam, Sabah ben günlük isleri yaparken ve oturma odasini tertemiz yapmisken, benim mesgul oldugum bir ani kullanip dolaplara saldirmis yine ve bir adet cips paketini eline gecirmis, bi güzel oraya buraya vurup patlatmis ve cipsleri bi güzel oturma odasina hali niyetine sermis !!! Evi süpürdüm, sildim tekrar,
Ertesi gün Dilos'un dogumgünü var ve ben sinif arkadaslari icin kek yapacagim, ama bi türlü karar veremiyorum ne yapsam diye, oturdum net basina tek tek bloglari geziyorum tarif pesinde :) Asya odasinda Büyük lego parcalarini dagitmakla mesgul, tüm kapilar kapali!! Kulagim onda güya !!


ben kek tariflerine iyice dalmisken yanima geldi, ama ne gelme yarabbim, heryeri kakao icinde, üstü basi ,elleri anlatilmaz ya, korkarak Mutfaga gittim ki durum orda da farkli degil, kakao yere dökülmüs, deriin bir nefes aldim, önce onun o halini kameraya cektim ( ne sakin kadinim masallah bana valla!) sonra Asya'yi banyoya soktum, ardindan mutfagi topladim,süpürdüm ve sildim



aaaaa kim dökmüs ki ??

Hicbi fikrim yok !!


Ama o kadarda sirin ki bunlari yaparken gülmemek icin zor tutuyorum kendimi, yada kucagima alip sömüre sömüre öpmemek icin, hayir bir de farkinda yaptiginin yaramazlik oldugunun ama umru degil hala cakcak bana laf yetisircem diye debeleniyo :)))

Ve son olarak zavalli Ablamizin cektikleri ...

Dün Dilos'un yasgünü partisini yaptik,artik onun hikayeside bi dahaki sefere :))

 
posted by süpürgesizcadi at Pazar, Eylül 28, 2008 | Permalink |


3 Comments:


  • At Pazar, Eylül 28, 2008, Blogger Anne ve Bebisi

    hahahahahah :))) Nasi yani yaa :)))

    Erkek cocuklari kizlardan yaramaz olur derler ama senin bu kiz sessiz ve derinden isi goturuyor valla :))

    Hele komsuya yaptigi kapris :)) Ama fotolardan da belli nasil tatli oldugu :)))

    Aman kendine bir zarar vermesin de, biraz buyusun hem yaramazlik yapmaz, hem sana yardim eder insallah annesi:))

    Dilos da tam genc kiz olma havasina girmis masallah:)) Benim icin onu da opuver annesi, nice nice yillara insallah. Kendi gibi, adi gibi guzel omru olsun :))

     
  • At Çarşamba, Ekim 01, 2008, Blogger denizanasi

    :))) süper görüntüler.. bende de vardı buna benzer.. ama bizdeki dökme değildi de oturma odasına tüm mutfağı taşımıstı nerdeyse. üşenmeden tüm tavalar, tenceleri. kendi boyundaki tüm çekmecedeki şeyler ve bir de tüm oyuncakları tabii.

     
  • At Cumartesi, Ekim 04, 2008, Anonymous Adsız

    diloş tam tamına anneannesi ne kadar benziyor kırmızı yanaklı tatlı kız :))ay doğduklarında CAN a benziyorlar sonra aybı sen sakiş.:)
    asya neler olmuş sana atom karıncam benim :))
    öptüm ikisinide