Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cuma, Ekim 10, 2008
Dilos, asya ve kina gecesi :)
Iki cocuklu olunca gün icinde o kadar cok sey yasaniyor ki, hangisini önce yazsam bilemiyorum, yaziyi erteliyorum, ertesi gün yine bi dolu sey yasaniyor, bu defa benim yazmaya halim olmuyor erteliyorum :))

Neyse bu defa umarim ertelemem de bu yaziyi yazarim, 09.10.2008'de basladim diye de not mu koysam acep :)

Büyük Cadi'dan baslayalim bari :)

Dilos bu hafta cezali, Okuldan eve ,evden okula seklinde bir hayati var bu hafta !!
Sucu ona göre hic yok,bana göre cok var, Babasina göre Disardan etkileyen var !!

Konu : Para !!

Pazartesi günüydü, Okuldan geldi ,daha kapidan girmeden " Anne Arkadasimla bakkala gidebilirmiyim?" diye sordu Bakkal dedigime bakmayin ufak bir pastane cocuklar icin de abur cubur seyler var (cok lazim ya!!)

Izin vermedim, "Baban uyansin birlikde gidersiniz kizim" dedim, azicik miyladi ama sonucta kabullenmek zorunda sustu, Tam Ödevlere baslayacagiz kapi caldi, actim baktim, komsumun oglu, elinde de 2 Euro para " Bunu bana Dilara verdi ama ben istemiyom" dedi ki Komsum görünce hemen gidip geri vereceksin demis !!!

Dilara'ya uzun bir söylev cekiyordum, para konusunda ki verdigi para 7 yasinda bir cocuk icin cok cok fazla bir miktar,diger yandan da ceketini askiya asacagim, cebinde birsey var, baktim ki cebinde de para var, hemde daha fazla bir adet 5 euroluk kagit para ile bir adet 2 euroluk demir para, 7 yasinda bir cocuk o gün okula giderken yaninda 9 euro ile gitmis :( Baskasina dagitti mi bilmiyorum, hayir dedi ve inanmak istiyorum :((

Bayram harcligini benim cüzdanima koymustum, onlardan almis, cok sinirlendim, cok üzüldüm aslinda daha yeni dogumgünü kutlanmis olmasaydi ve istedigi cogu seye kavusmus olmasaydi verecegim ceza o yönde olacakti , ama su an istedigi birsey yok! Bende en sevdigi sey olan parka cikma cezasi verdim. sadece benimle cikabilirsin, ben nereye sen oraya dedim !!

Su an durumu anlamis durumda sanirim, hatasinin farkinda bir daha yapmayacagina dair sözler veriyor....

Tam bu krizi atlattik derken, dün cocuk odasinda Asya'nin dagittiklarini topluyordum, Dilosun calisma mamasi okul acilmadan alindi ama Sandalye almadik daha, hem icimize sinen bi sandalye bulamadik hemde azcik tembellik yaptik o konuda, Yemek grubunun sandalyesini koymustum , Bizim ki ressam ya, sandalye cok bos göründü sanirim gözüne, simli yaldizli Tükenmez kalem ile Beyaz deri sandalyenin üzerine kalp cizmis, bi de o kalbi süslemis :((((

bagirdim cünkü tepem atti, cünkü duvar ve mobilya boyama yasini coktan gecti, cünkü tüm bunlari kücükken yapti, o zaman belki bilmiyordu duvarlarin kalemle boyanmayacagini ama simdi biliyor, boyamak icin kagit denen seyin varoldugunu !!!

Bir de utanmadan bana akil veriyor , bizde niye ona bi sandalye almamisiz ki ??? Üzerine biraz temizlik ilaci sürüp iyice silersem cikarmis hem !!

Cikmiyor iste :((( harcligindan kesip sandalye aldiricam görsün,evin esyasina zarar vermek kaca mal oluyor, Allahdan öyle cok otantik bir model degil, heryerde bulunur cinsten :)

Dilos cephesinde durumlar böyle , Gelelim Kücük Cadi Asya Hanima :)

Kendi kendine " Assyaaa Assyaaaaa" diye bagiriyor :)) arada "nan " ekliyor oluyor sana " Asyaaa naaaaannn"

Gectigimiz Cumartesi Kiz Kardesimin Kina gecesi vardi, sabah Kuaföre gittim, Dilos zaten gelecekti de Asya'yi birakacak birini bulsaydim götürmeyecektim, Asya sabah 8 gibi uyanip yaklasik yarim saat yatakda süt keyfini yapmazsa o gün miziltisindan gecilmez, bende sabahin 7:30'da uyandirinca kuaförde herkes saklabanlik yapmak zorunda kaldi, kimseye yüz vermedi, verilen oyuncaklari begenmedi geri firlatti,tirmalamaya calisti falan, güc bela idare ettik, eve gelir gelmez attim yataga ve evden cikana kadar uyudu...

Uyku konusunda ayni Babasi, uykusunu aldiysa ohh degmeyin keyfine, uykuyu almadi mi, kacin derim ben :)tam bir bayan asabiyet olup cikiyor, babasi da bay asabiyet oluyor uykusunu alamayinca :)

Kina gecesi boyunca uyumadi, uyku saati geldiginde artik sarhos gibi yürümeye basladi ama inatla oynayanlarin arasina girdi, inatla dis kapiya dogru kostu, arada bir iki popo salladi "bakin ben de oynarim oyun havasini" dercesine :)))

Bi ara arabasina koydugum gibi kendimi disari attim, belki uyur diye ama nafile, arabanin icinde ayaga kalkmak icin debelendi durdu..

Bakalim Cumartesi de dügün var o gün neler yapacagiz, bu defa komsumdan rica edicem ve kuaföre götürmücem Asya'yi, cünkü gün boyu uyutma imkanim hic olmayacak gibi görünüyor :(
Hahaha dün sabah basladigim yaziyi bugün geceyarisina dogru anca ekleyebiliyorum :)
Yarin dügün var, Insanin Kücük Kardesinin evlenmesi cok garip bir duyguymus, hani cocuklarimiz hic büyümez ya gözümüzde, iste kiz kardes'de öyle, hala benim pesimde dolanan beni sinir eden kücük cadi kiz kardes olarak görüyordum onu ama o yarin evleniyor, büyümüs yani :(((


Kina Gecesi güzeli


Mutlu ciftimiz :)))


Oynayanlarin arasina dalan kücük efe kilikli Asya :)


Dedenin Kucagi icin savasan iki cadi, sonuc Babam ikisini de ayni anda kucaklamak zorunda kaldi :) Ama hic sikayetci degil :)

 
posted by süpürgesizcadi at Cuma, Ekim 10, 2008 | Permalink |


7 Comments:


  • At Cumartesi, Ekim 11, 2008, Anonymous Adsız

    ilk önce hayırlı olsun diyeyim....umarım huzunlu mutlu bir ömür süren bi evliliği olur kardeşinin...ve tabii diloşa gelince para konusuda sandaliyeyi boyama konusuda sıkıntılı...hele para konusu bence büyük bi sıkıntı ...inşallah anne babaya sormadan cüzdandan para alınmayacağını anlar ve bi daha yapmaz....kolay gelsin sana:) öptük sizi

     
  • At Cumartesi, Ekim 11, 2008, Anonymous Adsız

    ilk önce hayırlı olsun diyeyim....umarım huzunlu mutlu bir ömür süren bi evliliği olur kardeşinin...ve tabii diloşa gelince para konusuda sandaliyeyi boyama konusuda sıkıntılı...hele para konusu bence büyük bi sıkıntı ...inşallah anne babaya sormadan cüzdandan para alınmayacağını anlar ve bi daha yapmaz....kolay gelsin sana:) öptük sizi

     
  • At Pazartesi, Ekim 13, 2008, Blogger Ayşe

    Sakisim, oncelikle hayirli olsun, kardesine omur boyu mutluluklar dilerim..hem sende kabul et artik buyudugunu bak yakinda coluk cocuga kavuscak be yaa :))

    Dilos konusunda da kesin ve kararli olman cok guzel bence, ayrica yanlislarinda da tepkilerini dile getirip, dogrusunu ogrenmesini saglamaya calisman..evet malesef cezalandirirken uzuluyoruz fakat simdi yanlislari yaptiginda ses cikarmazsak Allah muhafaza bu sefer ogrenmis ve alismis sekilde devam ederler degil mi...

    Asya cadisi mi? ben ona bitiyom, ne diyim ki baska...asyaaaa naaaaannn... ;)

     
  • At Salı, Ekim 14, 2008, Blogger ülkü

    kardesine ömür boyu mutluluklar diliyorum bende.. askolsun insan bi haber vermezmi.. yok yok küsüyorum artik, hatta buraya da yazmayacaktim ama neyse..

     
  • At Perşembe, Ekim 16, 2008, Blogger birten

    canim ne cok özlemisim yazilarini,aslinda ara ara gelip bakiyordum neler yazmissin diye...bu yazi yine sonunu okuyana kadar heycanlandim..dilosum ne yapmis,annesi ne ceza vermis..sonra tatli kizimizin da dogum günüymüs nice nice senelere,gec oldu:(((asya masallah ne tatli yaaa:)))yerim ben bu sirini:)))kayrada aynisi,pesine toplamaktan is yapamiyorum,anca o yattiktan sonra...kardesinede mutluluklar canim...cok özlemisim,cook öptüm seni ve iki sirin prensesleri;))))

     
  • At Cuma, Ekim 17, 2008, Blogger bir demet feslegen

    Kardeşinize mutluluklar dilerim :) Ceza konusunda ise kararlılığınıza bravo..Benim içim gidiyo bazen :)
    Sevgiler..

     
  • At Cuma, Ekim 17, 2008, Blogger süpürgesizcadi

    Dilek'cim simdilik anlamis gibi görünüyor, ona birde güvenimi kirdigini ve ona güvenmemin cok önemli oldugunu anlattim insallah bir daha yapmaz !

    Ayse'cim Ceza verirken cok da üzülmüyorum ben, cünkü zirt pirt ceza vermiyorum eger ceza veriyorsam cidden büyük birsey yapmis demektir ki burda durum bu yani :( ceza vermek zorunda kalmis olmak daha cok üzüyor beni :(

    Ülkü ya yama nolur, inan cok kosturmali bir dönemdi, önce izin hemen ardindan Ramazan ve ramazan biter bitmez dügün,hem ifta davetleri hem dügün hazirliklari inan haber vermeyi cok isterdim ama lafi hic dolandirmayacagim, unuttum resmen :(((((Özür dilerim :(

    Birten inanamiyorum, ben senin artik netin fisini cektigini falan düsünmeye baslamistim, aklima kötü seylerde gelmisti ama onlari kovmustum aklimdan, hemen senin bloga zipliyorum :)

    Eda hn, Kararli olmak zorundayim, ögrenmek zorunda yaptigi hatalarin bedelini bir sekilde ödeyecek, hayat acimayacak ona ilerde ve benim gibi sadece harcligini kesmek yada parka cikamamak gibi cezalar olmayacak bunlar maalesef :(( Icinizin gitmesi gayet dogal, Annelik duygulari hicbirseye benzemiyor ki :)