Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Salı, Ekim 21, 2008
Düsen düsene

Dün sabah rutin günlük hayatimizi yasiyoruz, evin tüm kapilari kapali, Asya ve ben cocuk odasinda, asya oyuncaklarla oynuyor ben onu izliyorum, arada oyuna dahil oluyorm ,arada sarmas dolas öpüsüp koklasiyoruz, ben onu gidikliyorum o sen kahkahalar atiyor, her sabah ayni sey yasanir bizim evde...

Ögleye dogru uykusu gelmeye basladi, sütünü hazirlamak icin bi hisim kalktim Dilos'un yatagindan, Dilos ise yatagina bir ip baglamis amac ne bilen beri gele, ben o ipi görmedim ayagim ipe takildi, uzuuun bir ucusla Asya'nin yatagina dogru firladim, ona tutunayim dedim ama iskaladim ve aynen iki seksen yere serildim, bu ara yanimda olan Asya ise oyun oynadigimi sanip o da kendini aynen yere atti :)) aciyan koluma mi yanayim, yoksa Asya'nin o haline mi güleyim bilemedim önce, sonra Asya'ya gülmeye karar verdim :))

Kolum hala aciyo ....

Cumartesi Babaannemiz gelmisti ziyarete, gelirken de kizlara minik birer sandalye getirmis, Asya habire bu sandalyenin tepesine cikip oturuyor, bu sabah kendi kendime " yok tehlikeli bu sandalye, ben mutfakda yemek yaparken falan cikar ,görmem düser tepe taslak, ben bunu balkona koyayim en iyisimi" dedim ve uyguladim hemen..

Sonra rutin isler, Balkon kapisini kapamayi unutarak dalmisim evi topluyorum, Asya hep yanimda ben nerdeyim o orda vaziyetinde, Oturma odasindan cikip mutfaga gectim, Asya oturma odasinda dolap dagitmakla mesgul, sonra bi patirdi ve Aglayan Asya sesi, kosarak girdim oturma odasina, Balkona cikmis, sandalyeleri bulmus ve oturmus, ama inemeyince aynen tepe taslak benim korktugum sekilde düsmüs :(((( düserken dudagini isirmis ve dudagi kaniyor, elim ayagima dolandi kan'i görünce, hem Asya'yi hem kendimi sakinlestirmeye calistim, o sandalyeleri de bugün imha edecegim :(((( kendimi de balkon kapisini acik unuttugum icin imha edecegim of ya :((
 
posted by süpürgesizcadi at Salı, Ekim 21, 2008 | Permalink |


1 Comments:


  • At Çarşamba, Ekim 22, 2008, Blogger MELEK KOKUSU

    cocuk bu düse kalka büyür diyecegim ama ben olsam sanirim bende ayni tepkiyi verirdim, insanin bir anlik dalginligina gelince beklemedigi seyler oluveriyor, allah daha beter kazalardan korusun