Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cumartesi, Kasım 08, 2008
Bizden son haberler
Asya'nin son marifetleri


- Telefonu kulagina dayayip önce " Agii ?? " diyo sonra da aynen benim yaptigim gibi oda oda dolanip konusuyo " hi hii, hmmm , naaann, hehehehehe, hi hiii" seklinde bir konusma :))


-Asya Asyaaaaa dedigi an bir yaramazlik yaptigini anliyorum

-Koltuklara kendi basina tirmaniyor artik, yakinda duvara tirmanmasini bekliyorum

-Eline ne gecerse cöpe atiyor, görürsem kurtariyom, görmeden neler atti merak etmiyor degilim :))

-Yatak odasina girip direk babasinin yanina tirmaniyor ve " Caaaaaannnnn Kaaaakkkk hagiiiii" diyor (babamiz bu ayni sen gibi bögürüyor diyor)

-Karni doyunca tabagini mama sandalyesinden asagiya firlatiyor, icinde daha yemek varmis onu ilgilendirmiyor, bi de boynunu uzatip arkasindan bakiyor, güzelce sacildi mi heryere görmek icin herhalde :)

-Ceketini, ayakkabilarini getirip önüme koyuyor, sonra dis kapiyi gösteriyor, hadi gezmeye gidelim demek oluyor :)

-Sabah uyandignda odaya girdigimde ilk sözü " Anneee kaktiiiiii" oluyor :)))

-Ablasi ile ayni odada uyumuyor, uyusa bile gecenin bi yarisi uyanip basliyor yatakdan " Diladaaaa, dilaaadaaaaaa, dilaaaaaaaaaaaadaaaaaa" diye bagirmaya....

-bu durumda ablasi bizimle birlikde uyuyor..

-Ablasini kiskaniyor, benden kiskaniyor, babasindan kiskaniyor, arkadaslarini kiskaniyor, oyuncaklarini kiskaniyor, hatta gecengün abartip ceketini bile kiskandi o giyecekmis..

-Mutfak dolaplari ve icindekiler en sevgili oyuncaklari..

-cok fena küsüyor, kendini yere atiyor..

-Evdeki herkesin köpek taklidi yapmasini istiyor...

-istedigi yapilmazsa acayip ciglik atabiliyor

-Azi disinin teki cikti alttan, su durumda altda 5 adet dis, üst'de hala 2 adet dis olarak duruyoruz..

-gece giydirdigim tulumun icinden sabah cikmis olarak buluyorum...

-Koltukdan pc'nin yanindaki kücük masaya cikiyor ordan da pc masasina cikma calismalari yapiyor, az kaldi basaracak...

-Yemek masasinin altina girip ayaga kalkmaya calisiyor, basini vuruyor biraz agliyor sonra ayni seyi tekrar yapiyor..

-Ablasi film izlerken gidip dvd-playeri kapatiyor

-Müzik dinlerken ses ayarini sonuna getiriyor, sonra cikan gürltüden korkup kaciyor, ben sesi kisiyorum, geri gelip yine son sese getiriyor ve yine kaciyor...

Dilara'dan haberler

-Okul ah okuuul ömrümü yedin okuuul :)) Kres günleri ne rahatmis ya :)) Gectigimiz haftalarda elinde bir sinav kagidi ile geldi, ben okul hayatindan cikali cok oldu tabii, benim zamanimda sinav önceden haber verilirdi ki cocuklar o konu üzerinde daha iyi calisip daha iyi notlar yazabilsin, artik o öyle degilmis, sinavi önceden bilirse cocuk heyecan yapiyormus, hem okulda iyi dinlerse ,derslerini iyi yaparsa daha iyi ögrenirmis vs.vs bu ne kadar dogru ilerde görecegiz artik, hem degistirme imkanimiz yok, Almanlarin egitim sistemi bu !

Neyse konuya dönelim, efenim okuma ve yazma dersinden sinav olmuslar, ilk soru'da 3 adet tabak resmi var, her tabagin icinde bir sürü harf var, ve resmin altinda da " Ali, Ulli ve Ina" yaziyor , soru da Su " Kisiler tabakda hangi harfleri ariyor?" Bunu gayet iyi yapmis, " a,l,i" harflerini bulup isaretlemis..digerini de yapmis tam puan almis..

Ikinci soru ise Ali tabakda ( ) ,( ) ve ( ) harflerini ariyor yani üsteki sorunun aynisi nerdeyse sadece soru daha uzun görünüyor göze, ve bizim kiz burda cakozlamis :(( alakasiz harfler yazmis 0 puan :((

En son sorunda ise 3 adet bos kutucuk, herbirinin altinda " Aslan, Aslan ve Ayi , Mor" yaziyor, Aslan yazan kutucuga Aslan resmi cizecek , Dilos kalkmis cocuk resmi cizmis, birde güzelce süslemis ciceklerle falan, Aslan ve Ayi kutucu bos, Mor yazan yeri de mor kalemle boyamis, tabii sadece 1 puan almis :(( Eve gelip ben kagidi incelerken demesin mi bir de " Oraya Aslan resmi cizilcek Anne" diye, ee niye cizmedin diyorum, unutmus :)

Tamam okuma ve yazma konusunda rezil durumdayiz, acik arayi kapatmak icin cabaliyoruz ,olacak olacak :))

Bir de Matematik'den sinav olmuslar, ve Dilos toplam 18 puan'dan 16,5 puan almis, o da 6'yi ters yazmis ordan yarim puan kirmis Ögretmen, bir de 5'li kümeler yapmasi gereken yerde bir adet 4'lü küme yapmis orda da 1 puan kirilmis :))

Okul disinda ise tam bir obur oldu Dilos, Ödev yapmamak icin yiyior, ders calismamak icin yiyor, aksam uyumamak icin yiyor ha bide daha gec yatabilmek icin tam yarim saat dislerini fircaliyor :)
 
posted by süpürgesizcadi at Cumartesi, Kasım 08, 2008 | Permalink |


2 Comments:


  • At Cumartesi, Kasım 08, 2008, Blogger Anne ve Bebisi

    hah Iste bu kiz -Asya- benim oglumun hakkindan gelir:P Hemmen oglani kapip geliyorum :)

    Cok seker olmus cok masallah:)

    Dilaya da masallah, matematikten ne guzel puan almis:) Digerini de zamanla halleder nasil olsa. Aslan cizmeyi unutmasina cok guldum:) Nasil sirin akilli bidik ona da kocaman masallah:)

    Bu arada, dis icin bahsettigin herbal tabletleri, senin yorumu okumadan once ismarladim:) Internetten. Bakalim, bugun gelecekler sanirim. Umarim ise yararlar.

     
  • At Cumartesi, Kasım 08, 2008, Blogger a_y_s_e

    hahaaha, en cok yemekler iyice sacildi mi diye donup bakmaya guldum, kucuk cadi...

    Dilos'a da tebrikler, matematikten almis guzel puanlari.. Okumak daha vakit isteyen bir sey sanirim... ayrica uzun uzun disleri fircalamasina da cok guldum- ne kadar gec yatarsam kardir diyip dis fircaliyor ha? hehehehe...

    Masaallah, cok tatlilar ikisi de... Allah bagislasin, kolay gelsin.