Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Çarşamba, Kasım 12, 2008
Asya,Dilos ve bir Duyuru
Asya iki adet alttan 1 adet'de üstten olmak üzre azi dislerini cikartmakla mesgül, tabii öyle laylaylom ben dis cikartiyorum amanda ne güzel degil hal ve hareketleri, zivanadan cikmis bir cocuk gibi :))

Ates yok, pisik yok, bol bol "eeööööggg bööögggg, ühühühühühhhh" yapiyor, uyuyamiyor ve uykusuzluk sersemletiyor, sanki icki icmis gibi dolaniyor evin icinde, sonra o duvar senin, bu koltuk kenari benim seklinde carpamaca,aglamaca ve tekrar carpmaca oynuyor :(((

Gectigimiz Haftasonu taze evli Kardesim davet etti bizi, illa misafir agirlayacak evinde :) gittik, bu defa da Valla birakmam eve giderseniz küserim demeye basladi, hem evinin hemen karsisinda olan yüzme havuzuna giderlermis ertesi gün Dilos ile Babasi :))

Iyi tamam dedik, aksam Asya'yi yatirdim simdilik bos olan cocuk odasina, uykusu vardi uyudu tabii, biz yedik ictik, güldük ve uykumuz geldi, iste kiyamet onda sonra koptu, Asya ile ayni odada uyuyacagiz , biz odaya girdik Asya uyandi ve sabaha kadar uyumadi, öyle ki artik Esim ,ben ve Dilos nefes almaya korkar hale geldik, Tam Asya sakinlesiyor ve yatiyor benim saga dönesim tutuyor, hooop Asya haciyatmaz misali ayakta " annee kaaaakkk" cit cikartmiyoruz, Tam Asya yeniden yatiyor bu defa Dilos hafif öksürüyor, hooop Asya tekrar ayakta " Diladaaa??" yine nefesimizi tutuyoruz cit yok, Asya yatiyor ohh diyecegiz esim hafif kipirdaniyor ve Asya ... Evet evet bildiniz yine ayakta ve " Anneeee ??? Diladaaaa ühühühüüüü" sabaha kadar bu böyle sürdü, felegimiz sasti ailecek...

Demek ki neymis Asya büyüyene kadar yabanci bi yerde ayni odada yatmak zorunda kalirsak tipis tipis eve dönecekmisiz :)

Dee önümüzdeki Hafta Hollanda'ya gidiyoruz Kismetse, Kuzenin dügünü var, orda napicaz ki ???

Dilos Okuma konusunda ilerliyor baya baya, artik korkmaya baslamistim ama bu aksam beni sasirtti ve baya baya zorlanmadan bugüne kadar ögrendikleri kelimeleri okudu, ya ezberledi yada cidden okuyor :))))


Bunlar bizim evden haberlerdi, simdi de Herkesi ilgilendiren bir Kampanya'dan bahsetmek istiyorum..


Annecocuk.com Sitesinin baslatmis oldugu ve Bizim Bebislerimiz.com olarak sonuna kadar destek verecegimiz "Cocuk Istismarina HAYIR" kampanyasi, ben burdan tüm okuyan Bloggercilere sesleniyorum ve bu kampanya yi destekleyelim diyorum, ne kadar cok ses getirirse o kadar iyi cocuklar icin..

Kampanya hakkinda daha genis bilgi alabilmek icin www.annecocuk.com sitesine göz atabilirsiniz.....
 
posted by süpürgesizcadi at Çarşamba, Kasım 12, 2008 | Permalink |


1 Comments:


  • At Cuma, Kasım 14, 2008, Blogger Ayşe

    Biliyorum demistim ama gene diycem iste; sakiiis ben seni okumayi cok seviyorum, cok dogal yaziyorsun ve sankiolayi canlandirarak aktariyorsun...

    Dilosun okuduguna cok sevindim, endiselenme annesi, bak daha nasi patir patir devami gelecek bu okumalari...

    Kucuk Asya da insaallah Hollndaya gidene kadar disleri iyice patlatir da orada anne-baba ve ablasini yorup uzmez...