Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Perşembe, Aralık 04, 2008
.......
Asya azicik hasta, öksürüyor ve burnu akiyor, ates yok keyfi yerinde yaramazlikdan kesinlikle geri kalmiyor

Ben de azicik hastayim, özellikle aksamlari yamuluyorum, bu hastalikla mi alakali yoksa tüm gün Asya ve Dilos'un pesinden kosturmamla mi alakali cözemedim...

Gecen kis aksam cocuklar yatinca bende ya kendi kendime taki yapardim ( beceremesem de) ya kitap okurdum ya da mutfaga girip kurabiye falan yapardim, bu sene ise cocuklar yatsa da bende kendimi koltuga atsam diye bakiyorum :(

aslinda tembellik degil de bikkinlik sanirim, yani hadi kurabiye yapayim diyorum sonra gözümün önüne dagilmis bir mutfak geliyor, ay yok olamz diyip vazgeciyorum :)

Taki yapayim diyorum, e o kadar boncugu yemek masasina sermem lazim sonra tekrar toplamam lazim ki ertesi gün Asya yemesin onlari, üseniyorum :) keske bi tanecik daha odam olsaydi su evde, söyle kocaman bir masa, üzerinde incik boncuklar, bi kösede puzzle, diger kösede boyalar falan, aah ah :)

Neyse gecelim benim hem bisiler yapmak isteyip hem de üsenip yapmayan hallerimi :)

Asya sonunda Bilgisayar masasna cikmayi basardi, bu sabah ben evi süpürürken o da koltugun üzerinden pc yanindaki minik masaya cikmis telefonun telesekreter dügmesi ile oynuyordu, ac kapa ac kapa seklinde, hangi ara ordan pc masasina gecis yapti anlamadim, bi baktim mini masada bi baktim pc masasinda, almis eline ates ölcer'i kendi atesini ölcmeye calisiyor....

dikkatlice yanina yaklasip önce fotosunu cektim sonra onu ordan indirdim, bi kizdi ki sormayin....
Bu arada ben gündüzler oturma odasinin kapisni cekip diger odalarda geciyordum ya günümü, artik gerek kalmadi, cünkü Asya kapilari acmayi da cözdü :) ben kapiyorum o aciyor, ve kapilarin kilitlerini nereye soktum hatirlamiyorum :))

Hatirlamiyorum demisken, son derece bunaklastim ,dün internetten alisveris yapacagim,otomatik ödeme sistemi sifremi unutmusum, düsün düsün hatirlayamadim, sifremi unuttum'a tikladim gizli soruyu sordu cevabi biliyorum ama ben oraya baska cevap vermisim kesin, ki kimseler kiramasin, ahahahah onu da hatirlamiyorum, eeeeh bununla mi ugrasicam gider yarin magazadan alirim dedim ciktim isin icinden :)

Dilos'a gelince cok ama cok kavga ediyoruz, yani nasil bir iliskidir bizdeki anlamadim, bi bakarsiniz sarmas dolas gülüm balim, seni seviyorum annecimler havada ucar, bi bakarsiniz offffff annneeee rahat birak beni, bana kizma, ben istedigimi yaparimlar dolasir hava da :(
Okuldan geliyor ve basliyor

-Ben ödevlerimi simdi yapmayacagim, ben simdi parka gitmek istiyorum, ödevlerimi aksam yaparim ki, diyor

-Hooooooop dur bakalim yok öyle diyince de aninda kabariyor tavus kusu gibi, zaten ben herseye hayir diyomusum da zaten ben onu anlamiyomusum da, ne istiyomusum da, yorulmus da okul hayati zormus da seklinde saydirmaya basliyor :(

7 yasinda ve catir catir kavga ediyor benimle, harakteleri de degisti, tavir almalar, yüzüme ne var be seklinde bakmalar, ve bu cocuk surda 5-6 sene sonra bi de ergenlige girecek, nerde yanlis yapiyorum, nerde bi bozukluk var anlamadim ama gecengün artik iyice tepemin tasi atti, gectim karsisina baslarim Arkadasligina da psikolijisine de benim psikolijim kaydi be diye düsünerekden

-Ben kimim ??? dedim
-Annem , dedi
-Sen kimsin??? dedim
-Cocugun, dedi
-hah bunu unutma , dedim....

Ona bu sekilde davranmak hic hosuma gitmiyor, ama bende insanim ya, benimde sinirlarim var, ve Dilos cok zorluyor bu sinirlari :(((

Bunlari yazdim, bloga sonra eklerim diye kaydettim ve su programi izledim, http://rtl-now.rtl.de/nanny.php?film_id=9183&player=1&na=1

soklardayim, elim ayagim titriyor, o cocuga sarilmak ve yaralarini sarmak istiyorum, ben Dilos'a biraz fazla yüksek sesle kizinca sucluluk duyuyorum ya :((

7 yasinda bir cocuk, tek sucu ev islerinde yardim etmemesi, cikolatali ekmek bile vermiyor cocuguna, cocuk ölmek istiyorum diyor,

Soklardayim, üzgünüm,kizginim :((((((

Cocuk Anneden alinmis programin sonunda,ama simdiye dek acilan yaralar ??????
 
posted by süpürgesizcadi at Perşembe, Aralık 04, 2008 | Permalink |


2 Comments:


  • At Cuma, Aralık 05, 2008, Blogger ülkü

    Merhaba Sakine,
    videoyu seyrettim ve bende sok oldum gercekten. Aglaya aglaya seyrettim. 7 yasindaki bir cocuktan neler bekliyor ya, kendi psikolojik sorunlarini cözmektense sinirini cocuktan cikarmaya calisiyor. Pes valla, neyseki tedavi görmeye baslamis. Cocugu almalari da iyi olmus.

     
  • At Cumartesi, Aralık 06, 2008, Blogger AsYa

    ben izlemeden moralim bozulmadan yazmak istemedim..asya'ya çok geçmiş olsun..o bahsettiğin bitkinlik bende de var..hiçbirşey yapmak gelmiyor içimden...ki bende bi tek Efe var..iki çocukla daha zordur eminim..
    bide yaş ilerliyor galiba:)
    ve unutkanlık..beynimizin devamlı dolu olmasından..iş bitmiyor ki..planlı makine gibiyim evde....en iyisi çocuklar kreşe biz işe:))))

    diloş'un yaptıkları heralde normaldir..şimdiki çocuklar çok bilmiş oluyorlar ya:)
    ve ayrıca kendine sakın kızma..
    arada mutlaka sinirlendiğimiz anlar olacak..insanlık hali..ama bizler iyi anneleriz.....
    şimdi izleyeyim bakiim şunu..